Op de Wallen zien ze het nut niet van het vervroegen van de sluitingstijden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Overlast op de wallen pak je aan door meer en vooral beter toezicht.
Alleen is dat tegen het tere GL zieltje. Stel je voor: repressieve tolerantie daar begint Amsterdam niet aan.

We hoeven ons niet druk te maken om de plannetjes van Halsema cs.
Het loopt vanzelf dood op gebrek aan duiten.
Daar heb ik nog niets over gehoord. Wie gaat het sluiten van 100 ramen op de wallen betalen?
Wie gaat de nieuwbouw van het eroscentrum in zuid betalen?

Op die vragen komt geen antwoord. Amsterdam is armlastig.
Achterstallig onderhoud aan bruggen en kades kan de stad niet eens betalen.

Rustig door gaan met plannen maken. Zolang er geen financiering is gaat het feest niet door.
 
Neem maar een blocnootje en ga eens rekenen op basis van de raamopbrengst en kijk dan of die panden nog te verkopen zijn.

Amsterdam krijgt geen losse euro van de opbrengst, die gaat naar de eigenaren van die panden.

Blijft nog de investering over voor de nieuwbouw in zuid.
Investeerders allemaal door de Bibob procedure net zoals in Utrecht. Dat wordt niets.
Er is geen bank te vinden die de nieuwbouw wil financieren.

Blijf dromen.
 
KAn zijn maar als een overheid iets weg wilt hebben qua sexwerk dan lukt ze dat meestal, raamprostitutie sterft uit. Zie Rotterdam, Utrecht, Heerenveen, Arnhem waar alles gesloten is en vele raambordelen in oa Deventer, Alkmaar, Den Haag, Nijmegen, Almelo, Amsterdam etc zijn gesloten laatste jaren. En van wat nog open is staat een deel leeg. Het aantal privehuizen en sexclubs is vanaf 1990 al met 80% gedaald. Ik hou mijn hart vast voor de toekomst op dit gebied.
 
Overlast op de wallen pak je aan door meer en vooral beter toezicht.
Alleen is dat tegen het tere GL zieltje. Stel je voor: repressieve tolerantie daar begint Amsterdam niet aan.

We hoeven ons niet druk te maken om de plannetjes van Halsema cs.
Het loopt vanzelf dood op gebrek aan duiten.
Daar heb ik nog niets over gehoord. Wie gaat het sluiten van 100 ramen op de wallen betalen?
Wie gaat de nieuwbouw van het eroscentrum in zuid betalen?

Op die vragen komt geen antwoord. Amsterdam is armlastig.
Achterstallig onderhoud aan bruggen en kades kan de stad niet eens betalen.

Rustig door gaan met plannen maken. Zolang er geen financiering is gaat het feest niet door.
Beter toezicht valt niet meer onder de taken van de politie.
Dan moeten ze maar beveiligers inzetten.

Ook evenementen hebben dit probleem, is uit het takenpakket van de politie gehaald waardoor ze zelf gecertificeerde beveiligers in moeten zetten.
Als er wel wat fout gaat sturen ze maar 2 agentjes (soms wel 1) want ja de rest heeft vrij of moeten administratie doen...

Laat het maar weer onder het takenpakket van de politie vallen, kunnen ze extra bonnen schrijven en extra verdienen.
 
Ik denk dat het hele probleem bij de burgermeester en het bestuur van de stad ligt.
Ook met evenementen wordt er zo verschrikkelijk moeilijk gedaan vanuit de gemeente Amsterdam.
Maar als je een protest doet voor BLM dan mag je ineens wel met heel veel meer mensen komen dan opgegeven en wordt er niets aan gedaan.

Hoe bedoel je met 2 maten meten?
Aangaande de evenementen is dat jaren terug al in gang gezet, toen de feesten tijdens Koninginnedag eigenlijk veel te veel bezoekers trokken en ze nu verspreid over het land gehouden worden.
Misschien maar beter ook, het was echt een gekkenhuis.
 
Aangaande de evenementen is dat jaren terug al in gang gezet, toen de feesten tijdens Koninginnedag eigenlijk veel te veel bezoekers trokken en ze nu verspreid over het land gehouden worden.
Misschien maar beter ook, het was echt een gekkenhuis.
Wat ik me nog goed herinner is dat alle festiviteiten in Amsterdam met koningsdag 19:00 uiterlijk 20:00 afgelopen en gesloten moeten zijn.

Maar gaat om veel meer evenementen in Amsterdam, worden allemaal onmogelijke regels toegepast, terwijl in andere steden het milder is.

Inmiddels hebben ze nog niet helemaal door dat ze Amsterdam kapot maken.
Want waar moet Amsterdam het van hebben? Toerisme! Dat brengt behoorlijk wat geld in het la'tje maar dat zijn ze een beetje uit het oog verloren volgens mij
 
Amsterdam heeft geld zat. Het droomt van een bordeel met 100 ramen. Onderhoud aan bruggen en kades is tiptop in orde.
Op de wallen panden met 100 prostitutie ramen opkopen is ook geen punt. Denkt Amsterdam
 
Als er iets is wat geld in het laatje brengt, zijn het waarschijnlijk de parkeerboetes die diezelfde toeristen om hun oren krijgen.
Als ze wel betalen, dan het absurd hoge tarief per uur wat er afgetikt moet worden om een auto ergens in het centrum te mogen achterlaten.
 
Als er iets is wat geld in het laatje brengt, zijn het waarschijnlijk de parkeerboetes die diezelfde toeristen om hun oren krijgen.
Als ze wel betalen, dan het absurd hoge tarief per uur wat er afgetikt moet worden om een auto ergens in het centrum te mogen achterlaten.
parkeren op de weg in het centrum kost je 7.50 per uur, en in het centrum moet je zelfs 24 uur per dag betalen. Overigens zijn er verdomd weinig parkeerplaatsen overgebleven en staan de meeste auto's in parkeergarages die ook niet mild zijn in de uurtarieven.

De meeste toeristen (en zeker de overlast gevende) komen invliegen op Schiphol en nemen de trein.
 
Geef ze eens ongelijk.
Heel wat jaren terug parkeerde ik eens achter/ naast het Kras'.
Geen idioot grote wagen, maar de ruimte in die bewuste parkeergarage hield niet over.
 
Amsterdam doet alles om auto's te weren. Het lukt aardig.
Nu bij wijze van proef belangrijke wegen afsluiten en dan zien wat er gebeurt.
De 30 km/u is ook een doorslaand succes.

De enige auto waarmee ik nog in Amsterdam kom is een taxi.
Parkeren bij Bastion langs de A10 en dan een taxi.
 
Een goede auto is net zo min een garantie op kwaliteit als een knappe dame achter het raam.
Rode lichten (...) negerend, afwisselend de rijbaan of trambaan gebruiken, net hoe het ze uitkomt en de richtingaanwijzer aankruisen op de optielijst vergeten ze blijkbaar ook bij de aankoop.
Nee, ik loop wel, scheelt me nog wat geld ook.
 
Amsterdam doet alles om auto's te weren. Het lukt aardig.
Nu bij wijze van proef belangrijke wegen afsluiten en dan zien wat er gebeurt.
De 30 km/u is ook een doorslaand succes.

De enige auto waarmee ik nog in Amsterdam kom is een taxi.
Parkeren bij Bastion langs de A10 en dan een taxi.
Beter, sneller en veel goedkoper is het om je auto bij de Rai in de P+R te zetten en dan de metro te pakken. Inclusief OV kost je dat zo'n 6€

Taxi's in en rond Amsterdam zijn te vermijden, ze rijden om (geloof me als geboren Amsterdammer weet ik de weg) en vragen echt een belachelijke vergoeding want dat ritje Bastion naar b.v. de wallen kost je heen en weer zeker 80€ of meer. Voor de helft daarvan kun je 24 uur parkeren in Qpark aan de voorkant van het Centraal Station.
 
Dat omrijden zijn sommige chauffeurs erg bedreven in; een bekend verhaal is dat van mensen die vanaf het Centraalstation naar het Kras willen. Er zijn grappenmakers die dan via de IJtunnel en Coentunnel naar de gewenste bestemming rijden.
 
Ik ken de route en de meeste chauffeurs.
Vanaf de ring naar het Rokin, ik ga niet naar de wallen, is 25 euro.
Voor mij geen gedoe met metro en parkeren.
Mijn auto staat veilig. Ik vraag altijd even bij de kassa of hij mag blijven staan.
 
Ik parkeer vaak in een klein plaatsje voor Amsterdam en pak vanaf daar de trein. Vaak ken ik wel de gratis parkeerplekken dichtbij het station en dan is het leuk naar hartje centrum te gaan.

Ik heb ooit een parkeerabonnement gehad omdat ik een tijd in het centrum moest zijn voor het werk.
Koste me maar €250,- bij Kras voor 12 dagen, toen waren de prijzen nog leuk. Maar dan praat ik inmiddels alweer over 8 jaar geleden.

Maar moet wel toegeven de laatste keer dat ik in Amsterdam was, was het echt te druk.
Je kan amper meer normaal over de stoep lopen, en winkels en restaurants puilen uit.
Ben ook even over de wallen gelopen die toen echt goede zaken deden want de een naar de ander ging naar binnen.

Dus ik snap niet dat dit voor Amsterdam overlast is, de verdienen er immers genoeg aan!
 
De laatste keer dat ik daar met de auto was, heb ik die aan de Nieuwe Hemweg geparkeerd, bij de bouwmarkt. (tegenover de NS-werkplaats)
Dat kostte toen niets en met de vouwfiets is het eenvoudig om het laatste stuk naar de eindbestemming af te leggen.
 
De laatste keer dat ik daar met de auto was, heb ik die aan de Nieuwe Hemweg geparkeerd, bij de bouwmarkt. (tegenover de NS-werkplaats)
Dat kostte toen niets en met de vouwfiets is het eenvoudig om het laatste stuk naar de eindbestemming af te leggen.
Wat een gedoe,amsterdam is een hel qua rijden, bereikbaarheid en kosten met auto.
Zolang GL/Halsema de dienst uitmaakt in Amsterdam is de stad reddeloos verloren.
Iedereen weet het behalve de Amsterdammers.
Zolang links daar regeert, in Utrecht zie je dit ook komen en het is ook waar dat de steden groeien qua drukte en autoverbruik toeneemt en het ook niet meer past.
 
Zolang GL/Halsema de dienst uitmaakt in Amsterdam is de stad reddeloos verloren.
Iedereen weet het behalve de Amsterdammers.
De echte Amsterdammers hebben dit allang door.
Meeste zijn ook tegen het verhuizen van de Wallen, vooral de mensen die in die buurt wonen.
De vinden wel dat er veel veranderd is maar willen de Wallen in deze vorm behouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan