Op zoek naar een ontvangstplek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aeolus79

Wandelaar
61
11/01/23
31
5
Hoi,

Een gekke vraag, maar ik weet niet waar ik hem anders moet stellen. Ik ben op zoek naar een plek waar ik een dame kan ontvangen. Dit kan niet thuis om redenen die iedereen wel snapt denk ik.
Ik zoek een slaapkamer die ik voor een uur kan huren en bevat een hoog bed, wat bij mij op kruishoogte komt. Verdere inrichting is verder niet heel erg van belang, maar dat het er wel schoon is, spreekt voor zich.
Deze plek staat in Arnhem. Wijk maakt me niet zoveel uit. Ik ben flexibel

Groetjes Aeolus
 
Hoi,

Een gekke vraag, maar ik weet niet waar ik hem anders moet stellen. Ik ben op zoek naar een plek waar ik een dame kan ontvangen. Dit kan niet thuis om redenen die iedereen wel snapt denk ik.
Ik zoek een slaapkamer die ik voor een uur kan huren en bevat een hoog bed, wat bij mij op kruishoogte komt. Verdere inrichting is verder niet heel erg van belang, maar dat het er wel schoon is, spreekt voor zich.
Deze plek staat in Arnhem. Wijk maakt me niet zoveel uit. Ik ben flexibel

Groetjes Aeolus
Waarom ga je niet naar een privedame bij haar thuis? Of naar een privéhuis?
 
Waarom ga je niet naar een privedame bij haar thuis? Of naar een privéhuis?
Goeie vraag. Omdat ik graag een amateurmeisje in haar kontje wil neuken, zonder dat ik op de klok hoef te kijken en in alle rust mijn ding kan doen. Het hangt een beetje af van de mogelijkheid tot ontvangst. Zonder dat gaat het feest niet door. (en ik ga niet in de auto of bosjes liggen krikken. Ik ben geen 15 meer)
 
Goeie vraag. Omdat ik graag een amateurmeisje in haar kontje wil neuken, zonder dat ik op de klok hoef te kijken en in alle rust mijn ding kan doen. Het hangt een beetje af van de mogelijkheid tot ontvangst. Zonder dat gaat het feest niet door. (en ik ga niet in de auto of bosjes liggen krikken. Ik ben geen 15 meer)
En heb je dan al dat amateurmeisje gevonden? Indien ja, mss heeft zij dan een plekje waar je haar holletje kan bezoeken? En anders in zo'n lovehotel? Maar denk als je t meisje vindt, dat de locatie er wel bij zal zijn niet?
 
En heb je dan al dat amateurmeisje gevonden? Indien ja, mss heeft zij dan een plekje waar je haar holletje kan bezoeken? En anders in zo'n lovehotel? Maar denk als je t meisje vindt, dat de locatie er wel bij zal zijn niet?
Ik heb haar gevonden en dit punt aangekaart. Zij heeft geen mogelijkheid tot ontvangst, evenmin als ikzelf vandaard at ik het onderwerp tot een ontvangstplek hier inbreng
 
Ik heb haar gevonden en dit punt aangekaart. Zij heeft geen mogelijkheid tot ontvangst, evenmin als ikzelf vandaard at ik het onderwerp tot een ontvangstplek hier inbreng
Ok succes ermee, denk zo'n rendez-vous hotel mss, ken de regio niet, maar moet toch te vinden zijn? In mijn regio bv is een carotel waar je 55 betaalt om 4u een kamer te huren, moet toch in jouw regio ook te vinden zijn?
 
Ok succes ermee, denk zo'n rendez-vous hotel mss, ken de regio niet, maar moet toch te vinden zijn? In mijn regio bv is een carotel waar je 55 betaalt om 4u een kamer te huren, moet toch in jouw regio ook te vinden zijn?
€55 voor 4 uur? Waar is dat? Ik heb het hier nog niet kunnen vinden :) Ik zag je linkje idd van secret rooms. Die had ik ook gevonden inderdaad (dank voor het meedenken iig)
bij mij in omgeving Arnhem is het aanbod erg schaars, en zeker wanneer er ad hoc iets nodig is :)
 
Ik hoop dat je dat amateurmeisje waar je niet op je klok wilt kijken om haar sterretje te bezoeken wel van een aardigheidje voorziet.

Het klonk even in mijn oren als een gratis wip... Enfin, met consent hierover geheel ok natuurlijk 🙈, met wat moei ik me. Zal mijn eigen verleden zijn dat opspeelt, me te vaak als free girl laten gebruiken via Tinder. Dus die antennes gaan sneller dan hoeft rechtop staan... 😌🤭🤗
 

Bilderberg in Oosterbeek.
10.00 - 17.00u voor € 99
Tijd genoeg dacht ik om haar sterretje te bekijken en haar sterretjes te laten zien.
 
Ik hoop dat je dat amateurmeisje waar je niet op je klok wilt kijken om haar sterretje te bezoeken wel van een aardigheidje voorziet.

Het klonk even in mijn oren als een gratis wip... Enfin, met consent hierover geheel ok natuurlijk 🙈, met wat moei ik me. Zal mijn eigen verleden zijn dat opspeelt, me te vaak als free girl laten gebruiken via Tinder. Dus die antennes gaan sneller dan hoeft rechtop staan... 😌🤭🤗
UIteraard. Het is niet meer dan een zaklelijke transactie tussen twee volwassenen. Als ik gratis dates wil, dan zoek ik een andere app zoals Tinder. Maar omdat ik heel specifiek weet wat ik wil, weet ik waar ik moet zoeken. Ik kan geen weken bezig zijn met zoeken en op dates gaan om er vervolgens achter te komen dat ze niet van anaal houdt... Een beetje zonde van ieders tijd.
Of tenzij je free girls kunt vinden op Tinder die heel erg van anaal houden...? Dan houd ik me aanbevolen ⚜️
 
Hier ook wel eens de Toekan gebruikt (was die in Apeldoorn) en daar kon je zo naar de kamers, receptie deed niet moeilijk en maakt geen reepjes (gehakt) van je bezoek...Is wel wat verder dan Arnhem maar ook die hebben er een. Anders eens keertje binnenwandelen daar hoe de situatie is.
 
Goeie vraag. Omdat ik graag een amateurmeisje in haar kontje wil neuken, zonder dat ik op de klok hoef te kijken en in alle rust mijn ding kan doen. Het hangt een beetje af van de mogelijkheid tot ontvangst. Zonder dat gaat het feest niet door. (en ik ga niet in de auto of bosjes liggen krikken. Ik ben geen 15 meer)
Ik zou zeggen ga naar v/d Valk in Arnhem (Amsterdamseweg); Daar heb je voor 8 tientjes al een leuke kamer waar je de hele dag los kan gaan. Kamers zijn best luxe ingericht voor die prijzen.

-Gratis WiFi
-Flatscreen televisie
-Gratis parkeren
-Twin bedden
-Ligbad en douche

Denk dat de dame, je partner in crime dit ook wel weet te waarderen. Hier een linkje van Arnhem, kan je zelf indrukken opdoen voor de beeldvorming.

En je kan met de dame ook in het restaurant wat drinken of lekker eten.

 
Hoi,

Een gekke vraag, maar ik weet niet waar ik hem anders moet stellen. Ik ben op zoek naar een plek waar ik een dame kan ontvangen. Dit kan niet thuis om redenen die iedereen wel snapt denk ik.
Ik zoek een slaapkamer die ik voor een uur kan huren en bevat een hoog bed, wat bij mij op kruishoogte komt. Verdere inrichting is verder niet heel erg van belang, maar dat het er wel schoon is, spreekt voor zich.
Deze plek staat in Arnhem. Wijk maakt me niet zoveel uit. Ik ben flexibel

Groetjes Aeolus
Het enige bed/matras dat misschien op kruishoogte komt, vind je in de Steenstraat in de erocinema 😄. Bij Van der Valk Papendal is het bed misschien te laag. Gebruik anders extra kussens, geen idee wat je van plan bent? 😆
 
Het enige bed/matras dat misschien op kruishoogte komt, vind je in de Steenstraat in de erocinema 😄. Bij Van der Valk Papendal is het bed misschien te laag. Gebruik anders extra kussens, geen idee wat je van plan bent? 😆
throatfuck waarschijnlijk. denk dat hij gezien zijn eisenlijstje zelf ook best wat moeite mag doen. Dan maar een beetje door de knietjes.
 
Het enige bed/matras dat misschien op kruishoogte komt, vind je in de Steenstraat in de erocinema 😄. Bij Van der Valk Papendal is het bed misschien te laag. Gebruik anders extra kussens, geen idee wat je van plan bent? 😆
Je bedoelt Erotica in Arnhem. En bed/matras.. kan alleen het grote matras zijn waar je met meerdere gebruik van kunt maken. Behalve hetero/gay filmzalen is er niets in de bios. En een darkroom met gloryholes en een sling. Ken het stel goed, Pieter en Carla, hun dochter heeft het overgenomen. Hebben nog twee eroshops in Amersfoort en Hilversum. Ik kwam er wel is in het weekend. Goed contact van mij achter erofeestjes en de welbekende Miss X hielden daar zo nu en dan een besloten thema feest met maskers etc.. die huurde naar sluitingstijd altijd de boel af.
 
Ik heb wel eens een dagkamer gehuurd voor een paar tientjes in het hotel aan de afslag Maarsbergen. Kamer met uitzicht op de A12. Overdag zijn de Oost-Europese arbeiders aan het werk. Het personeel verblikt of verbloost niet. Kamer was schoon en netjes zoals je mag verwachten in een hotel
 
Ik zou zeggen ga naar v/d Valk in Arnhem (Amsterdamseweg); Daar heb je voor 8 tientjes al een leuke kamer waar je de hele dag los kan gaan. Kamers zijn best luxe ingericht voor die prijzen.

-Gratis WiFi
-Flatscreen televisie
-Gratis parkeren
-Twin bedden
-Ligbad en douche

Denk dat de dame, je partner in crime dit ook wel weet te waarderen. Hier een linkje van Arnhem, kan je zelf indrukken opdoen voor de beeldvorming.

En je kan met de dame ook in het restaurant wat drinken of lekker eten.


Het nadeel bij VdValk zijn de twin-bedden.
Als ik gebruik maak van het bed gebruik ik het hele bed. En niks zo erg als dat tijdens het wippen de bedden uit elkaar schuiven.
Ik heb de pootjes wel eens vastgebonden, maar dat is ook zo'n gehannes en dan heb je nog steeds 2 matrassen.
 
Het nadeel bij VdValk zijn de twin-bedden.
Als ik gebruik maak van het bed gebruik ik het hele bed. En niks zo erg als dat tijdens het wippen de bedden uit elkaar schuiven.
Ik heb de pootjes wel eens vastgebonden, maar dat is ook zo'n gehannes en dan heb je nog steeds 2 matrassen.
Tja, wanneer doe je het goed. Waarom huur je Paleis Het Loo niet af?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan