Opeens afscheid nemen van een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@joeykeuvelaar Dan is het niet meer "opeens". Of het nu vanuit mij of haar komt, als het aangekondigd wordt en bij voorkeur nog de kans om echt afscheid te nemen (in wat voor vorm dan ook) lijkt mij het een prima afsluiting.

Tuurlijk als je het goed met elkaar had zal ook dat niet leuk zijn en je nog vaak aan haar denken, maar er is in ieder geval op een goede manier een einde aan gekomen.
 
Serieus?
Zeg je nu dat je sex hebt met je boekhouder voor zijn diensten?

Maar wist je dan al dat hij daar interesse in had voordat je hem benaderde?
Lijkt me toch een aparte kwestie omdat je dan de service aanbiedt ipv dat mannen er gericht om vragen.
Er zijn inderdaad boekhouders die dames onderdruk zetten om de rekening geheel of gedeeltelijk in natura te voldoen. En dan uiteraard niet tegen het gebruikelijke tarief. Heb via mijn vriendin een tweetal gekend. Uiteraard proberen ze dat bij dames die niet zo goed bekend zijn met de dienstverlening van een boekhouder. Toen ik keek naar wat ie opleverde: ook nog eens bagger. Als die meiden een stevige controle zouden krijgen hebben ze een probleem.
Een van die meiden heeft nu een andere 'normale' boekhouder, de andere heeft een kwartaal gekregen om zijn leven te beteren. Walgelijk als ze op die manier misbruik proberen te maken. Hoge boekhoud uurtarieven rekenen en vervolgens een slap verhaal over btw en de dame een vergoeding aan bieden van minder dan de helft van haar gangbare tarief. En ook nog eens boekhoud uren schrijven met dubbele pen.

Voor die ene boekhouder was het inderdaad afscheid nemen van een dvp.
 
@joeykeuvelaar Dan is het niet meer "opeens". Of het nu vanuit mij of haar komt, als het aangekondigd wordt en bij voorkeur nog de kans om echt afscheid te nemen (in wat voor vorm dan ook) lijkt mij het een prima afsluiting.

Tuurlijk als je het goed met elkaar had zal ook dat niet leuk zijn en je nog vaak aan haar denken, maar er is in ieder geval op een goede manier een einde aan gekomen.
Maar als je zelf besluit niet meer te gaan dan is het toch ook niet 'ineens'
 
Wat centen in dit topic doen? Dvp verhoogt tarief....klant neemt afscheid van dvp. Topic noemt zo
Betaalde sex gaat om sex en om geld, wellicht komt het daarom zo vaak ter sprake.
Maar in discussie gaan met een dame over geld moet je niet doen , zeker niet als je haar al kent. Dan is t beste er al af.
 
Als je afscheid kan nemen is het 'vertrek' van een dame toch weer anders dan dat je geen afscheid hebt kunnen nemen.
Een keer meegemaakt en toen echt zo'n gevoel van van 'niet af', 'unfinished business'.
Ze was terug gegaan naar Thailand, gelukkig wist ik waar. In een gekke bui een ticket gekocht en naar Thailand afgereisd. Was apart haar weer te ontmoeten. Ze was zonder wat tegen mij te zeggen vertrokken omdat ze afscheid nemen ingewikkeld vond. Ik had zoveel gedaan voor haar, althans dt zei ze.
Ik voelde me toen weer ongemakkelijk want zoveel was het ook weer niet. Wel nog erachteraan gegaan dat haar kind weer naar school zou gaan, want daar zag ze urgentie absoluut niet van.
Toch nog samen wat van de omgeving gezien. Ik was er toch.
Bij vertrek haar wat geld gegeven, ze had tenslotte 2 weken niet in die stinkfabriek kunnen werken.
Zegt ze dat ik haar niet hoefde te betalen. 'Voor jou gratis'. Op zo'n uitspraak zat ik echt niet te wachten. Zo zie je maar weet dat de scheidslijn tussen de wandelwereld en 'normale' wereld flinterdun is.
Volgende week zie ik haar weer. Dan ga ik met mijn vriendin weer die kant op.
 
Om het terug bij de openingspost te brengen: Dat het opeens over is, daarbij denk ik heel specifiek aan één bepaalde dvp. De juiste looks, de service was top en het was zo'n spannende combinatie van PSE en GFE. Maar na een aantal bezoekjes wordt het opeens net niet meer genoeg. Zij veranderde verder niet. Het nieuwe ging er gewoon af. Ze had misschien wat maniertjes die in het begin niet opvielen of storend waren. Een aantal zaken telt dan op en het is opeens over.
Naast steeds nieuwe dames bezoeken heb ik ook zo mijn favorieten waar ik langs blijf gaan en ik dacht initieel dat zij daar bij ging horen (ze behoorde daar ook enige tijd toe). Het loopt dan opeens toch anders.

Dat het financiële aspect ook niet alles is: ik kreeg bij haar korting en daar bovenop wist ze niet wat klokkijken was.
 
Laatst bewerkt:
Helaas draait alles om geld. Denken dat je wat meer betekent voor een dvp, omdat je haar veelvuldig hebt bezocht, is een ernstige vergissing waar ook ik ben ingetrapt.
Ja, vaak wel, maar dat is redelijk goed te managen. Wat ik ook wel meegemaakt heb dat ze soms heel makkelijk zijn. 'Als je langs de benzinepomp komt, kan je dan een pakje sigaretten meenemen? En vervolgens klagen dat het merk goed is maar de soort niet. Ook claim gedrag, en tegen vriendinnen opscheppen wat je allemaal niet voor hen wil doen.
Of als voor de date komt: 'Eerst even shoppen', ze betalen dan wel de boodschappen zelf. Vragen om een voorschot. Vriendinnen introduceren en als het vervolgens tot actie komt jaloers reageren.
Let wel ik heb het hier niet over 'vriendinnen' maar meisjes waar je wel vaker komt en wellicht meer amicaal mee omgaat.
 
Prachtig, waarheid doet vaak een beetje pijn right!! Sommige dingen wil je liever niet weten om jezelf wat makkelijker voor de gek te houden ;)

Hoewel je het volgens velen ongetwijfeld helemaal verkeerd ziet; die 'klik' wordt natuurlijk niet in geld uitgedrukt, de mate van 'respect' alleen...velen mannen vinden het not done 'te onderhandelen' zonder uitzonderingen; niet eens bij een prijs-verhoging van hun vaste dame (blijkbaar weinig overgebleven van de gezonde NL handelsmentaliteit).

Voor mij is het zeker niet 'moreel verwerpelijk' om te proberen niet onnodig meer te gaan betalen (of een dame die ik mag 'te verliezen') en is het verder tamelijk simpel; als dame X haar prijs (absurd) verhoogd en ik zou alsnog willen langsgaan dan vraag ik haar of het voor haar eerdere tarief kon; is het antwoord 'ja' dan weet ik dat we daadwerkelijk een (wederzijdse) klik/iets hadden is het antwoord 'nee' dan weet ik dat ik een standaard-klant (ATM) voor haar ben...

Heb het niet bijgehouden maar dnek dat zeker 1/4 a 1/5 vrouwen gewoon instemde en de rest vaarwel...moet zeggen het is ergens best wel geil om te weten dat ik bij sommige dames veel minder betaal (soms 50%) dan de prijs-verhoging-slikkers; nu 1x raden in welke situatie meer wederzijds respect en klik te vinden is :)

Ik weet niet of dit onder klik valt, maar ik kan me voorstellen dat dames voor mannen die al klant waren en die zich prima gedroegen wel uitzonderingen maken. Dat kan dan uitgedrukt zijn in extra service of een goedkoper tarief. Een dame waar ik kwam deed bijvoorbeeld pzc bij mij terwijl ik bij haar recensies zag dat ze dat bij niemand had gedaan (ook niet toen mannen erom vroegen, had ik gelezen op hookers). Ik vroeg haar bij de eerstvolgende keer hoe dat kwam en ze zei dat ik het vriendelijk had gevraagd en erg schoon was, dus dat ze het deed en bleef doen om me als klant te behouden. En dat ze het bij nieuwe mannen weigert omdat ze toch wel komen.

Of een prive-ontvangst dame waarvan de tarieven respectiegelijk 100 euro voor een half uur en 150 euro voor een uur waren.
Ik gaf toen aan dat ik haar fijn vond, haar vaker wilde bezoeken en of ik de volgende keer een korting kon krijgen. Dat kon en daarna heb ik continu 70 euro voor een half uur of 100 euro voor een uur betaald en ze vond het helemaal prima.
 
Ja, vaak wel, maar dat is redelijk goed te managen. Wat ik ook wel meegemaakt heb dat ze soms heel makkelijk zijn. 'Als je langs de benzinepomp komt, kan je dan een pakje sigaretten meenemen? En vervolgens klagen dat het merk goed is maar de soort niet. Ook claim gedrag, en tegen vriendinnen opscheppen wat je allemaal niet voor hen wil doen.
Of als voor de date komt: 'Eerst even shoppen', ze betalen dan wel de boodschappen zelf. Vragen om een voorschot. Vriendinnen introduceren en als het vervolgens tot actie komt jaloers reageren.
Let wel ik heb het hier niet over 'vriendinnen' maar meisjes waar je wel vaker komt en wellicht meer amicaal mee omgaat.
Valt nog mee wat je op noemt.

Wat dacht je van "kan je mij svp geld lenen voor mijn huur anders word ik over een paar dagen eruit geschopt, het is écht urgent en ik betaal je het écht zo snel mogelijk terug!". Om vervolgens na ruim 9 maanden nog steeds geen ene euro terug te hebben gezien behalve dat ik een "gratis" blowjob in de auto heb gekregen waar ik dan maar €100 van de openstaande schuld eraf haal; ik kan helaas nog geen afscheid van haar nemen want ik heb nog 7 blowjobs te gaan. 😤
 
Valt nog mee wat je op noemt.

Wat dacht je van "kan je mij svp geld lenen voor mijn huur anders word ik over een paar dagen eruit geschopt, het is écht urgent en ik betaal je het écht zo snel mogelijk terug!". Om vervolgens na ruim 9 maanden nog steeds geen ene euro terug te hebben gezien behalve dat ik een "gratis" blowjob in de auto heb gekregen waar ik dan maar €100 van de openstaande schuld eraf haal; ik kan helaas nog geen afscheid van haar nemen want ik heb nog 7 blowjobs te gaan. 😤
Ja. Ik dacht laat ik het gezellig houden.
Ooit eens een keer geld voor een ticket (€800) gegeven om vervolgens te ontdekken dat het opging aan de YaBaa (crystal meth). De dame zou dan meer genieten van de sex. Mooi niet. Eenmaal en nooit meer. Gelijk dat ticket afgeschreven, net als de dame.
 
Ooit eens een keer geld voor een ticket (€800) gegeven om vervolgens te ontdekken dat het opging aan de YaBaa (crystal meth). De dame zou dan meer genieten van de sex. Mooi niet. Eenmaal en nooit meer. Gelijk dat ticket afgeschreven, net als de dame.
Dat is een wijs besluit Johny, Yaba is echt troep. De naam zegt al genoeg, Ba of Bah betekent gek in het thais. (bah bah boh boh)
 
we
Valt nog mee wat je op noemt.

Wat dacht je van "kan je mij svp geld lenen voor mijn huur anders word ik over een paar dagen eruit geschopt, het is écht urgent en ik betaal je het écht zo snel mogelijk terug!". Om vervolgens na ruim 9 maanden nog steeds geen ene euro terug te hebben gezien behalve dat ik een "gratis" blowjob in de auto heb gekregen waar ik dan maar €100 van de openstaande schuld eraf haal; ik kan helaas nog geen afscheid van haar nemen want ik heb nog 7 blowjobs te gaan. 😤
Heb ik ook meegemaakt maar zij heeft alles terug betaald in sexdates was telkens 100 euro minder als we afspraken 😉
 
@Lisa Lefèvre 't is weer zover! Zoals altijd gaat het uiteindelijk weer over de centjes 😅
Ik zou kunnen zeggen: "den eerste die hier nu nog begint over centen en het topic om zeep helpt heeft een postban aan zijne rekker"
Maar dan ben ik weer de mod met een klein pietje/narcistische trekjes/ (vul zelf maar in). :)

maw, stop aub de centendiscussies eens voor "het einde der tijden", zowel in dit als in andere topics.
 
Ik zou kunnen zeggen: "den eerste die hier nu nog begint over centen en het topic om zeep helpt heeft een postban aan zijne rekker"
Maar dan ben ik weer de mod met een klein pietje/narcistische trekjes/ (vul zelf maar in). :)

maw, stop aub de centendiscussies eens voor "het einde der tijden", zowel in dit als in andere topics.
Als die centen invloed hebben op de topictitel , klopt het plaatje toch?
Een onnodige discussie is natuurlijk wat anders. Dat klopt.
 
Als die centen invloed hebben op de topictitel , klopt het plaatje toch?

100% waarom zouden we niet over prijzen mogen praten; en @GreyFox misschien ff teruglezen naar waar het hier recente starte over prijzen; dat was namelijk een directe stelling van de TS mbt afscheid nemen ivm prijsverhoging...en allemaal andere mensen die komen 'oww het gaat weer om de centjes' dat zijn de off topic post hier :)
 
100% waarom zouden we niet over prijzen mogen praten; en @GreyFox misschien ff teruglezen naar waar het hier recente starte over prijzen; dat was namelijk een directe stelling van de TS mbt afscheid nemen ivm prijsverhoging...en allemaal andere mensen die komen 'oww het gaat weer om de centjes' dat zijn de off topic post hier :)
Mea Culpa, in deze hebben jullie gelijk, maar in sommige andere topics niet :)
Toegeven, ik lees niet alle topics van begin tot einde door.
 
Bekijk bijlage 56739
Als er op deze manier gepoetst kan worden, GRAAG
Is dit nou wat ze noemen een steel of staaf stofzuiger? Is zowat een van de weinige taakjes die ik graag en grondig doe. Als ik dus een keertje moet langskomen, laat maar weten hè. Beschik ook over een toestel dat nat opzuigt en helemaal energie neutraal werkt. Bij niet tevreden krijg je je geld terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan