Opgelicht door Carolina in Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcel123

Wandelaar
29
10/06/25
3
Na meerdere malen te hebben afgesproken voor een cardate met deze petitie vlieggewicht uit Oost Europa die echt goed is, en die ik ook weleens 25 euro van te voren storte maar vandaag ging dit mis. 25 van te voren gestort, ben ik op de plaats van bestemming krijg ik vriendelijk de vraag of ik ook nog 75 van tevoren wil betalen via bunq. En dat ze onderweg is. Tja dat gaan we natuurlijk niet doen haha. Daarna laat mevrouw niets meer van zich horen.

Na meerdere malen te hebben afgesproken voor een cardate met deze petitie vlieggewicht uit Oost Europa die echt goed is, en die ik ook weleens 25 euro van te voren storte maar vandaag ging dit mis. 25 van te voren gestort, ben ik op de plaats van bestemming krijg ik vriendelijk de vraag of ik ook nog 75 van tevoren wil betalen via bunq. En dat ze onderweg is. Tja dat gaan we natuurlijk niet doen haha. Daarna laat mevrouw niets meer van zich horen.

Je lacht omdat je haar niet nog meer vooraf betaald maar hebt je wel eerst laten rippen.

Beetje dom van jezelf.

Op voorhand betalen bij een DVP of eender welke erotische service ???
Zoiets doe je toch gewoon niet of ben ik nu gek ?
Ik ga er direkt bij vertellen dat ik voor alle duidelijkheid , geen ervaren wandelaar ben .

@charlieFX Je hoeft geen ervaren wandelaar te zijn om te weten dat vooruit betalen een NoGo is. Ik betaal toch ook niet vooruit in een winkel als ik iets bestel.
En het commentaar: maar DVP's worden ook vaak bedonderd zegt mij niets (risico van het vak), want dan moeten ze maar een andere job zoeken en niet mauwen.

Laatst bewerkt:
@charlieFX Je hoeft geen ervaren wandelaar te zijn om te weten dat vooruit betalen een NoGo is. Ik betaal toch ook niet in een winkel ook niet vooruit als ik iets bestel.
En het commentaar: maar DVP's worden ook vaak bedonderd zegt mij niets (risico van het vak), want dan moeten ze maar een andere job zoeken en niet mauwen.
Ja je uitleg klopt wel maar DVP's bedonderen ?
Ik ben enkele malen op bezoek geweest bij die dames en dan vroegen ze toch iedere keer om te betalen voor de aanvang van de festiviteiten .
Dan is belazeren toch heel moeilijk want je hebt al betaald .

Het kan toch niet waar zijn dat er nog wandelberen zijn die in de vooruitbetalings-oplichting trappen? DENK NA!

Na de vooruitbetaling word je opnieuw gevraagd om te betalen. De psychologie daarvan is 'laat ik het maar doen anders ben ik mijn vooruitbetaling kwijt."

Betaling via een Paysafecard: ook niet doen. Geld ben je kwijt.

Dit was een mooie:
Betaal me via een Paysafecard € 100.
- Je mag kiezen: Een Paysafecard of € 200 cash als ik er ben.
De € 100 Paysafecard.
- En als we € 300 cash doen?
De € 100 Paysafecard.

Duidelijk toch?

Het kan toch niet waar zijn dat er nog wandelberen zijn die in de vooruitbetalings-oplichting trappen? DENK NA!

Na de vooruitbetaling word je opnieuw gevraagd om te betalen. De psychologie daarvan is 'laat ik het maar doen anders ben ik mijn vooruitbetaling kwijt."

Betaling via een Paysafecard: ook niet doen. Geld ben je kwijt.

Dit was een mooie:
Betaal me via een Paysafecard € 100.
- Je mag kiezen: Een Paysafecard of € 200 cash als ik er ben.
De € 100 Paysafecard.
- En als we € 300 cash doen?
De € 100 Paysafecard.

Duidelijk toch?
Overduidelijk

Zou het zeker ook niet bij iedereen aanraden en alleen doen bij kleine bedragen mits je de dames al geruime tijd kent En er een goed gevoel bij hebt, en ja je kan op je bek gaan, maar er zijn een paar dames die ik wekelijks onderhoud op deze manier en dat gaat al jaren meestal goed.

Terug
Bovenaan Onderaan