opgepast diefstal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb wel eens gelezen dat 75% van alle volwassen roma/zigeuners in Nederland een strafblad heeft. Ongeveer 1 op de 12 Roemenen een zigeuner.
Ik vermoed dat dat niet alleen geld voor Nederland, in veel landen hebben ze last van stelende en bedelende Roemeense bendes met een Roma achtergrond.
Een groot deel van de Roemeense dvp heeft een zigeuner achtergrond, ook van de profiteurs van deze dames komen vaak uit de hoek.
Ook tussen de Bulgaarse dames van plezier, zitten veel zigeuners.
 
Ik heb wel eens gelezen dat 75% van alle volwassen roma/zigeuners in Nederland een strafblad heeft. Ongeveer 1 op de 12 Roemenen een zigeuner.
Als ik moest vermelden wat ik al allemaal gelezen heb over de Nederlanders en de Vlamingen, dan is het forum te klein. Men schrijft altijd over de opvallende dingen. Nooit over de talrijke niet-opvallende zaken. En van die procenten... welke godverdomse journalist heeft ze geteld? Van horen zeggen wordt er veel verkondigd.
 
maar nog steeds actueel.
Je hebt een punt, hier in Amsterdam is het dweilen met de kraan open met Roemenen die bedelen.
Voorbeeld:

We kunnen er voor wegkijken en de boel bagatelliseren maar minister Yesilgoz is er duidelijk over.

Blijkt ook dat NL mensen toch geld geven.. reporter gaat zelf bedelen net als die Roemenen in 20 minuten tijd al €7,50 euro. Hij zegt: Als je maandje dit doet pak je zo €2800 euro p.p. Tsja Roma clan is niet gek, Het minimumloon in Roemenië in 2022 is €519 bruto per maand.
 
Blijkbaar mag hier niks over gezegd worden.
Ik kijk niet vaak naar opsporing verzocht, maar die enkele keer dat ik wel kijkt, zit er altijd wel zo'n onfrisse zigeuner tussen, die weer eens een winkel leeg rooft.
 
Dit topic gaat over ongepast dieftstal, in mijn ogen, is juist de groep van Oost Europese dvp, waarvan het merendeel Roemeens is, en waarvan een groot deel van zigeuner origine, juist het soort van dvp wat onbetrouwbaar is. en die ook vaak bekend staan om oplichting en diefstal. Wellicht zullen er ook best goede tussen zitten, maar vaak zie je bij dit soort gedrag waar de TS het over heeft, dat het bijna altijd wel om dit soort dames gaat.

Is er ook wel eens 'gepaste diefstal'?😁
 
Blijkbaar mag hier niks over gezegd worden.
Daar mag zeker wel iets over gezegd worden maar niet op de typische veralgemenende manier zoals jij het verwoordt, want dan glijden we af naar racistische praat.
Ik kijk niet vaak naar opsporing verzocht, maar die enkele keer dat ik wel kijkt, zit er altijd wel zo'n onfrisse zigeuner tussen, die weer eens een winkel leeg rooft.
De manier waarop de media en meer bepaald ook de TV makers te werk gaan, is je blijkbaar niet bekend. Stel aan 20 mensen een vraag die met ja of nee kan beantwoord worden. 15 mensen antwoorden ja en 5 nee. In de montage verwerk je de 5 nee antwoorden en 3 ja antwoorden.
 
Als ik moest vermelden wat ik al allemaal gelezen heb over de Nederlanders en de Vlamingen, dan is het forum te klein. Men schrijft altijd over de opvallende dingen. Nooit over de talrijke niet-opvallende zaken. En van die procenten... welke godverdomse journalist heeft ze geteld? Van horen zeggen wordt er veel verkondigd.
Waar rook is, is meestal ook vuur. Natuurlijk zijn niet alle zigeuners crimineel. Dat percentage heb ik niet wetenschappelijk kunnen vaststellen, geenstijl moeten we zeker met een dikke korrel zout nemen, ik weet wel dat er in de loop der jaren genoeg negatieve berichten zijn rond roma zigeuners. Ze staan ook bekend om oplichterij, vroeger de zogenoemde messen en scharenslijpers, of het befaamde balletje balletje, bedelen etc.

Ook de meer serieuze journalisten maken soms reportages :

 
Laatst bewerkt:
Dit topic gaat over ongepast dieftstal, in mijn ogen, is juist de groep van Oost Europese dvp, waarvan het merendeel Roemeens is, en waarvan een groot deel van zigeuner origine, juist het soort van dvp wat onbetrouwbaar is. en die ook vaak bekend staan om oplichting en diefstal. Wellicht zullen er ook best goede tussen zitten, maar vaak zie je bij dit soort gedrag waar de TS het over heeft, dat het bijna altijd wel om dit soort dames gaat.
tja heb t zelfde ook meegemaakt met 2 vlaamse dames, maar daar ga ik ook ni de rest van de vlaamse dames op aankijken
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan