Oproep op sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koekiemonster

Newbie
21
30/01/22
12
5
Ik heb andere leden wel eens zien schrijven dat ze zelf een oproep op sexjobs plaatsen en hier soms een "pareltje" uit voorkomt.

Enige tijd geleden dit zelf ook geprobeerd en ik kreeg toch wel een aantal reacties. Uiteindelijk geprobeerd om er met 3 af te spreken. Hotels geboekt e.d. Alleen alle 3 hebben ze uiteindelijk 1-2 dagen van te voren afgezegd maar geven ze aan dat ze wel opnieuw willen afspreken. Als je dan opnieuw probeert af te spreken hebben ze het email of whatsapp account verwijderd.

Herkenbaar of gewoon bad luck? Het is geen scam, niemand wil geld vooraf. Zitten deze vrouwen alleen te mailen voor aandacht?
 
Ik heb dit ook een paar keer gedaan en erg leuke dates aan overgehouden. Misschien is het de kunst om de serieuze reacties eruit te kunnen filteren of inderdaad echt bad luck... Bij mij is het alle keren gewoon goed gegaan ;)
 
Wel 'n paar leuke massage dates door gedaan. De meeste reacties zijn van koppels, of anderzijds van geregistreerde dames via sj. Deze dames weten de gangbare prijzen. En dat is nou net wat ik niet zoek.

Denk de meeste alleengaande vrouwen wel willen, maar niet goed durven iemand binnen te halen.
 
Ik doe dit al jaren op deze manier. Ik heb er zeer leuke dates aan over gehouden. Soms eenmalig, anderen zie ik nog steeds regelmatig. Maar soms zitten er ook wel missers tussen.
Ik schat dat ongeveer 1 op de 20 reacties een serieus gesprek oplevert en daarvan 1 op de 3 uitdraait op een date. Geduld is dus zeker aan te raden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan