Opruimen "de mooiste/de lekkerste"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

pnetratie

Stamgast
Forumpionier
699
05/07/21
1.310
3
In de sectie "de mooiste/de lekkerste" zijn er een aantal topics, die een grote overlap hebben.

Wat is het verschil tussen:
MILF/Mom en De lekkerste natuurlijke MILF?
Anaal en De mooiste anaal met een glimlach?
Meiden in de badkamer en Meiden onder de douche?
Mooiste spleetje en De mooiste kut?

En zo zijn er nog een aantal.

Ik zou het fijn vinden al hier een keertje de bezem door heen gaat, en ook eventueel het aanmaken van een nieuwe groep door een mod wordt beoordeeld.
 
Dat mag ook van mij .dus admin. Je weet wat te doen. Evenals de veel plaatser die lang lid zijn maar niet willen bijdragen in de vorm van sponser/ supporter
 
Ik had in deze topic wat foto's van vrouwen in een sletterig meidkostuum verwacht 😔
Deze goed?
topless maid 1.jpg

Alhoewel het 'kostuum' natuurlijk weinig om het lijf heeft...
 
Laatst bewerkt:
In principe eens, maar wat écht een grote schoonmaak nodig heeft is de 'waar kan ik terecht voor' sectie. Daar schijnt iedere (Vlaamse) gemeente en/of iedere hyperspecifieke onmogelijkheid (linkshandige roodharige Tibetaanse met tepelpiercing links en jubeltenen aan rechtervoet) een eigen topic te moeten hebben, wat de nuttige, algemene topics wegdrukt.
Dat lijkt mij een goed plan, al die opa's die vieze plaatjes gaan posten van meisjes die in leeftijd hun kleindochter had kunnen zijn.
Maar waar zou jij dan de moraalridder over uit kunnen hangen? Beetje grappig om je 'beter' te voelen dan anderen als je weet hoe de wereld jou als hoerenloper ziet. 😂
 
Als we toch pleiten voor grote opruiming:
Verwijder alles van De mooiste en de lekkerste en begin opnieuw. Ruim je meteen de berichten en waardering teller van veel posters op.

Sluit en eventueel verwijder het waar zit deze dame nu, laten we eerlijk zijn: 9/10 wordt toch niks meer van vernomen of worden soortgelijke berichten geplaatst in de "werkgebieden" van de dame(s)
 
Als we toch pleiten voor grote opruiming:
Verwijder alles van De mooiste en de lekkerste en begin opnieuw. Ruim je meteen de berichten en waardering teller van veel posters op.
De posts in dat subforum worden niet meegenomen in de post-telling.
 
Heren en Dames,

Dat "opruimen" kost de mods een heel berg werk, tenzij het gewoon alles wissen wordt.

Deze rubrieken zijn niet de kern van onze website, enkel een "aardigheidje" (om het met Wim Sonneveld te zeggen) en brengen inderdaad weinig extra waarde bij. Maar het is wel leuk om te zien, vind ik. Een beetje zoals sierplanten in je tuin.

En als het iemand niet aan staat, dan kijk die er toch gewoon niet naar?
 
Laatst bewerkt:
Het is niet zo dat ik me stoor aan deze posts. Het is misschien wel goed om te realiseren dat het posten van afbeeldingen waarvoor geen toestemming is gegeven problematisch kan zijn, vooral in het licht van recente ontwikkelingen. Dit is misschien wel iets om rekening mee te houden.

Op dit moment is het nog goed te doen om bij te houden welke nieuwe serieuze posts er zijn; de hoeveelheid 'de mooiste...' posts overspoelt de andere posts nog niet. Misschien is het een optie om een nieuw onderwerp alleen na goedkeuring toe te staan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan