Opsporing verzocht. Overval op 2 prostituees in Rijswijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fritz Stau

Vaste klant
145
06/12/21
159
4
Vanavond bij opsporing verzocht word de overval op 2 oost europese prostituees in Rijswijk in een flat aan de Ocarinalaan behandeld.
De overvaller deed zich aanvankelijk voor als klant en en kwam om 02.30 langs.

De dames zijn door 2 mannen vastgebonden, met een pistool bedreigd en een paar uur vast gehouden.
Contant geld en alle bankpassen werd gestolen en rekeningen werden leeg gepind.
Er werd onder andere in zoetermeer geld gepind door een licht getinte man
 
Laatst bewerkt:
WTF
"Eigen schuld dikke bult, hoer" zoiets?
Victim blaming pur sang
Dat is een uitleg.

De andere uitleg kan zijn dat zelf verdediging er om gaat je zelf te verdedigen.

Als iemand zichtbaar met een rolex over straat loopt in een wat mindere wijk en deze kwijt raakt door een overval is niemand verbaasd. Dan is het commentaar eerder dat je dat niet zichtbaar moet dragen en dat het eigen schuld is.

Dus als je veel geld verdiend zul je ook meer moeten verdedigen. Dus dan moet je slimmer zijn dan je omgeving.
 
Hoezo? Wat ik zeg is toch niet verkeerd? Ze willen snel en veel geld verdienen, dat is hun goed recht. Maar de kans dat je beroofd kan worden is normaal gesproken altijd relatief groot.
Je vindt blijkbaar dat overvallen worden er maar bij hoort als je voor sekswerk kiest. Hadden ze maar een andere job moeten kiezen.
Zo leg je de schuld (of een deel ervan) bij de slachtoffers i.p.v. van bij de daders. De overvallers zijn hier 100% de schuldigen wat mij betreft.
 
Dat is een uitleg.

De andere uitleg kan zijn dat zelf verdediging er om gaat je zelf te verdedigen.

Als iemand zichtbaar met een rolex over straat loopt in een wat mindere wijk en deze kwijt raakt door een overval is niemand verbaasd. Dan is het commentaar eerder dat je dat niet zichtbaar moet dragen en dat het eigen schuld is.

Dus als je veel geld verdiend zul je ook meer moeten verdedigen. Dus dan moet je slimmer zijn dan je omgeving.
WTF. Misschien moeten jij en @Jeffz96 eens goed opzoeken wat victim blaming is. Ik ben een beetje verbaasd over jullie reacties.
 
Dat iseen uitleg.

De andere uitleg kan zijn dat zelf verdediging er om gaat je zelf te verdedigen.

Als iemand zichtbaar met een rolex over straat loopt in een wat mindere wijk en deze kwijt raakt door een overval is niemand verbaasd. Dan is het commentaar eerder dat je dat niet zichtbaar moet dragen en dat het eigen schuld is.

Dus als je veel geld verdiend zul je ook meer moeten verdedigen. Dus dan moet je slimmer zijn dan je omgeving.
Nee dus.
Ga hier niet ingaan op allerhande voorbeelden of vergelijkingen.
 
Nergens wordt gemeld dat de vrouwen schuldig zijn, maar dat high reward ook high risk heeft.

Vrijheid van ideeën en meningsuiting is een mooie traditie in Nederland

Dus gewoon je eigen mening hebben en prins op het witte paard willen zijn. Helemaal goed 👍
 
Daarom kun je als dvp beter legaal werken bij een privéhuis of een raambuurt is meestal een stuk veiliger. Nederland is niet meer zo veilig als het vroeger was zulke gevallen zullen helaas in de toekomst vaker gebeuren daar kun je op rekenen. Veel mensen hebben tegenwoordig geld tekort en daar zitten ook slechte mensen tussen, de jeugd in nederland is sowieso verpest en wil zo snel mogelijk geld verdienen en dan zijn dvp's een makkelijke prooi omdat ze kwetsbaar.
 
Laatst bewerkt:
Als er ook voldoende legale werkplekken waren. Als je zo'n 80% van de werkplekken sluit of in het faillissement drijft moet je niet verbaasd zijn dat je dit krijgt. Men was wel erg gretig sexplekken te sluiten. In de resterende verdien je met alle kosten zo weinig, dan nemen ze het risico. Je hebt een beschermer in je huis nodig, een uitnodiging aan de georganiseerde misdaad. Er is genoeg voor gewaarschuwd maar financiële belangen waren groter..
 
Nee dit is niet de schuld van de dames, net zoals het ook niet je schuld is als op straat je Rolex wordt gejat.

Tis ook nog wel saillant dat nu het adres van deze ongetwijfeld onvergunde locatie zomaar op de nationale tv verschijnt. Met goede reden, uiteraard.
 
Pff, dat is natuurlijk vrij heftig, het doet er niet toe of ze DVP zijn, illegaal werken. Deze 2 meiden hebben hier niet om gevraagt. Vind het misselijkmakend dat er wandelaars zijn die midden in de nacht jonge onschuldige meiden overvallen.

ik hoop dat vele DVP hier lering uit trekken, ontvang midden in de nacht nooit mensen, hoeveel geld ze ook neer willen leggen.
 
Er werd onder andere in zoetermeer geld gepind door een licht getinte man
Tuurlijk... 10 gevallen...9 getinte personen....ik had daar eens een discussie over met een Marokaan.....hij vertelde mij..dat de programmaleiding/ Politie/ O.M speciaal gevallen laat zien met getinte verdachten, hahahahaha ik heb hem gezegd we zijn uitgepraat...fijne dag verder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan