Opwinding weg bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoveel factoren die kunnen meespelen waardoor opwinding weg is....

Ik heb persoonlijk geen moeite om sex te hebben, of om uberhaupt opgewonden te raken.

Soms speelt vermoeidheid een rol, of denk je toch ergens anders over na.

Zo was bij mij een keer onverwachts de opwinding weg, omdat ik schrok van een actie in bed van een inmiddels ex-vriendin. Ik zou hier normaal niet de opwinding door verliezen, maar op dat moment was het even over.
 
Zoveel factoren die kunnen meespelen waardoor opwinding weg is....

Ik heb persoonlijk geen moeite om sex te hebben, of om uberhaupt opgewonden te raken.

Soms speelt vermoeidheid een rol, of denk je toch ergens anders over na.

Zo was bij mij een keer onverwachts de opwinding weg, omdat ik schrok van een actie in bed van een inmiddels ex-vriendin. Ik zou hier normaal niet de opwinding door verliezen, maar op dat moment was het even over.
Tijdsdruk. Ook een factor die ervoor kan zorgen dat de opwinding verdwijnt. Ik heb wel eens dat het bezoek ongelofelijk leuk is. En de tijd voorbij vliegt met bespreken van allerlei dingen. Vervolgens blijft er te weinig tijd over om nog uitgebreid sex deel te hebben. Misschien toch nog een uurtje extra. Maar voordat je het weet ben je dan een halve dag op bezoek. En aangezien ik net flink wat schade aan m'n auto heb …..
 
Herkenbaar en normaal - spanning zenuwen spelen mee - dan tussen de oren wordt die wel hard - bij een snelle wip pakt de DVP vaak gelijk condoom hup er om sjor sjor en dan gaat het vaak mis - 1 advies neem de tijd en betaal iets meer - eerst even liggen friemelen - ik neem zelf kamagra werkt bijna altijd
 
Hebt t vaak bij de 2e ronde, meestal pijpt de dame me terug stijf, en is ie terug hard genoeg om te neuken, maar als de cd erom gaat, zakt de erectie terug weg, soms dan toch neuken met een halve stijve, en 1 op de 2 komt ie terug harder dan en lukt het toch. En indien niet lukt, dan vragen voor pijpen en/of manuele afwerking. En als dat ook niet lukt, geen probleem, dan zal t voor een volgende keer zijn, ben dan toch al 1x goed gekomen, en feit dat er dan nog geneukt, gepijpt of manueel gedaan werd is ook al heerlijk natuurlijk...
 
Gelukkig maar dat -tenminste als je een mooie, goedverzorgde penis hebt- de meeste DVP's helemaal geen probleem hebben met pzc. Integendeel!

Wat bedoel je met "mooie, goedverzorgde penis"? Dat hij gewassen is en geen wondjes, infecties enz. vertoont? De twee keren dat ik bij een DVP ben geweest, heb ik me telkens een paar uur daarvoor uitgebreid gedoucht en verse kleren aan getrokken. Ik ben van plan dat ook bij de volgende bezoeken te doen.

Alcohol is inderdaad meestal niet bevorderlijk voor de erectie, en ook zenuwachtigheid niet. Ik had bij beide keren moeite om een échte, stevige erectie te bereiken. Het zal vooral aan de zenuwen gelegen hebben. De eerste keer had ik een kwart liter sterkedrank gedronken, de tweede keer was ik nuchter. Ben van plan de volgende keren meestal nuchter of met slechts een klein beetje alcohol op te gaan. Naarmate ik het meer gewoon word, zal ik niet meer zo zenuwachtig zijn, zal het steeds spontaner gaan. :)
 
Wat bedoel je met "mooie, goedverzorgde penis"? Dat hij gewassen is en geen wondjes, infecties enz. vertoont? De twee keren dat ik bij een DVP ben geweest, heb ik me telkens een paar uur daarvoor uitgebreid gedoucht en verse kleren aan getrokken. Ik ben van plan dat ook bij de volgende bezoeken te doen.
Precies dat!

Netjes geschoren. Zorg wel dat je dat minstens 24 uur op voorhand doet, zodat je geen kleine huidwondjes hebt... gevaarlijk tijdens de penetratie. Na het scheren (en eerst goed laten drogen!) gebruik ik altijd een hydrerende creme (nivea of iets dergelijks)
En dan... voor het bezoek grondig douchen! En schoon ondergoed aan...

Nu... weet niet wat DVP's zo allemaal meemaken. Maar ze zijn wat blij als ze zo een klant bij zich krijgen hoor! Spreek van ervaring...
 
En... verder heb ik een 'ponyman' pik... Maakt niks uit natuurlijk, maar blijkbaar vinden vele vrouwen dat best wel mooi...
Pony man Types.jpg
Leuk detail... met die lichte kromming omhoog... zit je blijkbaar 'net goed' tijdens het neuken! Je stimuleert dus haar G-spot. En... wellicht zijn er ervaren DVP's die dat weten... en hen dus wel degelijk interesseert!

Tot slot kan ik ook makkelijk een harde erectie lang aanhouden. Nou... Man! Daar zijn vrouwen dus dol op!
 
Laatst bewerkt:
Maar... uiteindelijk zit het dus allemaal tussen je oren...
Iedereen roeit met de riemen die hij gekregen heeft... Leer hoe je dat best gebruikt. Bouw zelfvertrouwen... en ga ervoor!

Vrouwen merken dat meteen hoor! Dus... als zelfzekere man... heb je al meteen een streepje voor.

En... hoe meer 'leuke' ervaringen je hebt... hoe beter je wordt... en hoe sterker je zelfvertrouwen! Go for it!
 
Netjes geschoren. Zorg wel dat je dat minstens 24 uur op voorhand doet, zodat je geen kleine huidwondjes hebt... gevaarlijk tijdens de penetratie. Na het scheren (en eerst goed laten drogen!) gebruik ik altijd een hydrerende creme (nivea of iets dergelijks)
En dan... voor het bezoek grondig douchen! En schoon ondergoed aan...

"Netjes geschoren": bedoel je dan werkelijk "zo kaal als van een pre-puberale jongen"? :oops: Of mag het ook wel met wat schaamhaar, maar dan getrimd?
 
Nee, je auto wassen, en met 2 woorden spreken met de dame. En zeggen dat er heel veel vervelende mannen zijn die dames bezoeken want dat wil ze graag horen. Voila , de perfecte klant !
Respect tonen kun je leren haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan