Ornjira, Rijswijkseweg Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flip

Wandelaar
84
12/07/22
212
25
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een teleurstellend bezoek aan een salon aan de Pleinweg in Rotterdam doorgereden naar Den Haag. De dames bij Mystique waren allemaal druk bezet. Dan maar een paar deuren verder bij Ornjira de trap beklommen. Na het aanbellen verscheen een dame die mij vriendelijk naar de ontvangstruimte bracht. Ze zou de beschikbare dames halen. Meervoud bleek enkelvoud te zijn maar ze oogde wel sympathiek. Na haar €100 te hebben gegeven mocht ik douchen terwijl zij ging wisselen.
Ik mocht op mijn buik gaan liggen nadat ik gezegd een fijne stevige massage met HE te willen, zonder sex. Ze was overduidelijk teleurgesteld. Toch begon ze gedecideerd aan het karwei. Bij MTT zijn de dames veel jonger en mooier. Hier zijn ze ouder, volle maar veeeel beter in het echte massagewerk. Met heerlijk doe ik de dame echt tekort. Na de dame van een paar weken geleden, was deze minstens zo goed. Ook hier werd tijdens de massage geen woord gesproken. Ze reageerde ook nergens op. Na het omdraaien mocht er gesproken worden. Volgens de dame moet de massage ontspannend zijn en dan helpt praten niet. Haar praten ging vooral over geld. Ik heb haar de resterende euro's gegeven en toen was het ook goed. Ik hou niet van BJ's dus daar drong ze ook niet verder op aan. Wel was ik benieuwd naar een prostaat massage, die ik nooit eerder in mijn leven heb gehad. Geen punt voor haar. Ook de massage aan de voorzijde was geweldig: haar vaardigheden zijn uit de kunst. Het extra vingertje maakte dat ze heel wat keukenrol velletjes nodig had om gestrande zwemmers bij elkaar te vegen.
De dame was duidelijk in de tweede helft van haar leven. Dat komt haar ervaring duidelijk ten goede. Prima ervaring dit keer, al weet ik haar naam niet meer (en staat ze ook niet op de site).
 
Ik heb geen idee wat een prostaatmassage zo gemiddeld kost. Mijn tevredenheid over het eerste deel van de massage van €70 was groot. Bij andere salons betaal je per uur vaak meer. Wat ik wel vervelend vind is dat je -nadat je op bedrijfstemperatuur bent gebracht-bestookt wordt met extra aanbiedingen waar ik geen behoefte aan heb. Om daar van af te zijn heb ik gezegd "doe dan dat maar". Anders zou het een hang party worden🤨. Na de Rotterdamse teleurstelling van die dag was ik wel toe aan een feestelijke afronding. En dat is hier meer dan goed gelukt door de goede handvaardigheid van de dame.
 
Laatst bewerkt:
Herhaaldelijk werd ik door een slanke gastvrouw in een folkloristische Thaise jurk ontvangen. Een heel mooie vrouw van rond de 50, schat ik.
Vlgs. mij is dat de eigenaresse en kan je met haar niet afspreken. Ik zou het toch wel nog graag eens willen proberen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan