Oudekerksplein 34m

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heru

Newbie
14
31/07/23
7
1
Jaren geleden zat op oudekerksplein 34M een Afrikaanse dame met een gigantische kont. (Echt huge huge).
Ze zat vaak op een stoeltje met haar benen in de lucht tegen het raam. Ze werkt regelmatig in de avonden.

Ik ben heel erg benieuwd naar wat haar naam was en of ze nog ergens werkzaam is. Haar kont in doggy was echt geweldig.

Wie o wie heeft de gouden tip?
 
@Heru Nee deze dame zou ik niet weten of ze nu nog ergens werkt, ik herinner me haar wel omdat je zegt met haar benen omhoog tegen het raam. Ik heb haar niet bezocht maar precies ernaast 34 Rechts werkte toen een dame Cindy, ook met een gigantische kont. Die heb ik vaak bezocht, een Dominicaanse is ze. Haar zou ik ook wel terug willen zien maar vanaf 2017 niet meer gevonden. Jammer is dat he, als je sommige lekkertjes niet meer terugziet. Heb er wel meer bezocht die ineens weg waren. En als ik hun nummer had, was dat ook niet meer in gebruik ☹
 
@Heru Nee deze dame zou ik niet weten of ze nu nog ergens werkt, ik herinner me haar wel omdat je zegt met haar benen omhoog tegen het raam. Ik heb haar niet bezocht maar precies ernaast 34 Rechts werkte toen een dame Cindy, ook met een gigantische kont. Die heb ik vaak bezocht, een Dominicaanse is ze. Haar zou ik ook wel terug willen zien maar vanaf 2017 niet meer gevonden. Jammer is dat he, als je sommige lekkertjes niet meer terugziet. Heb er wel meer bezocht die ineens weg waren. En als ik hun nummer had, was dat ook niet meer in gebruik ☹

Ja, het is idd helaas. Cindy heb ik volgens mij ook weleens bezocht. Isabelle is er nog wel, alleen is zij onwijs veel afgevallen waardoor hele dikke kont en tieten volledig finito zijn.
 
Dan bedoel je zeker Isabel die in de Molensteeg werkt. Als je overdag ook tijd hebt, kan je nog Maria proberen. Die heeft ook wel een behoorlijke kont, Oudekerksplein 34 Links. Werkt maandag t/m vrijdag zover ik weet.
 
Dan bedoel je zeker Isabel die in de Molensteeg werkt. Als je overdag ook tijd hebt, kan je nog Maria proberen. Die heeft ook wel een behoorlijke kont, Oudekerksplein 34 Links. Werkt maandag t/m vrijdag zover ik weet.

Nee, het was niet Isabel. Die zit in de Molensteeg. En deze had echt 2 keer de size van Isabel. Ze was BBW, maar die kont was absurd groot.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan