Oudere afgeragde DVP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GuntherF

Stamgast
Forumpionier
653
03/07/21
1.073
42
Ik ben op zoek naar een oudere (40+) hoer milf old skool....al flink wat kilometers en afgewerkte pikken op de teller.....met zo'n ouderwetse trampstamp en paar piercings...Liefst meer pikken gezogen dan ze hersencellen heeft...lijkt mij geil...zonnebank bruin yeah....wel anaal mogelijk en Europees
 
Laatst bewerkt:
Lorena in de Doubletstraat 11/25 K12 ziet er echt uit als een afgeragde hoer.
Zet je zonnebril maar op als je heen gaat. :ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een oudere (40+) hoer milf old skool....al flink wat kilometers en afgewerkte pikken op de teller.....met zo'n ouderwetse trampstamp en paar piercings...Liefst meer pikken gezogen dan ze hersencellen heeft...lijkt mij geil...zonnebank bruin yeah....wel anaal mogelijk en Europees
Zo eentje die met een sigaret tussen de bruine nicotinevingers komt opendoen? met roze nagellak op bruine tenen in fluffy sloefen?
En zwart gekleurd haar uit een potje van het kruitvat?


<nee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

je beschrijft Nadia. ze is eind 30 begin 40. ordinair met piercings.
 
Ik ben op zoek naar een oudere (40+) hoer milf old skool....al flink wat kilometers en afgewerkte pikken op de teller.....met zo'n ouderwetse trampstamp en paar piercings...Liefst meer pikken gezogen dan ze hersencellen heeft...lijkt mij geil...zonnebank bruin yeah....wel anaal mogelijk en Europees
Maybe titel iets vriendelijker verwoorden?
 
@GuntherF wat jij zoekt daar kijk ik het liefste niet naar :LOL:

Op zich staan er wel een paar die aan je optiek voldoen op de Oudezijds in Amterdam, maar of die ook Anaal aanbieden betwijfel ik. Ben bang dat je in de duistere hoeken van het internet zult moeten afdwalen, en je speurtocht op o.a. Kinky/Sexjobs/Redlights moet voortzetten
 
Ik ben op zoek naar een oudere (40+) hoer milf old skool....al flink wat kilometers en afgewerkte pikken op de teller.....met zo'n ouderwetse trampstamp en paar piercings...Liefst meer pikken gezogen dan ze hersencellen heeft...lijkt mij geil...zonnebank bruin yeah....wel anaal mogelijk en Europees
Je bent te laat geboren. Dit was vroeger het meest voorkomende type
 
Lorena in de Doubletstraat 11/25 K12 ziet er echt uit als een afgeragde hoer.
Zet je zonnebril maar op als je heen gaat. :ROFLMAO:
Lorena is Colombiaans, dus die valt al af
 
Ik denk dan meteen aan Roos / Rossana (vroeger Amsterdamse Singelgebied, Haarlem, vorig jaar nog in de Boomsteeg Wallen Amsterdam). Ik heb geen idee of ze nog werkt, haar advertenties zijn verdwenen. Deze dame voldoet vrijwel perfect aan de omschrijving :)
 
Gisterenavond een rondje Wallen gedaan, in de hoekkamer Molensteeg/OZAB, zat en DVP, die wellicht aan jouw voorwaarden zou voldoen. Echter gezien de BDSM attributen am de muur, zal dat óók jouw ding moeten zijn.

Verder denk ik aan Stella en haar buurvrouw op de OZAB, die beide al heel wat kilometers lul op de teller hebben staan. Ook in de Oude Nieuwstraat (ONS), staan nog wel eens oudere en een enkele keer een bejaarde hoer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan