Oudere dame, liefst 65+

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt, maar niet alle dames hebben een topic, vermoed ik. Zoals dat op hookers voorheen veel meer het geval was.

Ik weet dat Tsjechische Eva er nog zit en die kleine Colombiaanse. Dames als Minnie en Remona zijn al enkele jaren geleden gestopt, helaas.
Minnie was al een geilzak toen ze 25 was , verdient een plekje in de Hall Off Fame van de hoerenlopersvakbond.

Nee adverteert niet meer. Alleen vaste gasten kennen haar nummer

Dame alleen bereikbaar telefonisch. Neemt geen nieuwe meer aan.
Dat gebeurt vaker met rijpere dames dat zij geen nieuwe klanten meer aannemen.
Ik heb zelf al vele jaren nagenoeg nog enkel afspraken met een paar vaste dames. Maar ook bijhen staat de tijd niet stil en worden ze ook ouder. Op een bepaald moment komt dan het moment om met die activiteit te stoppen. En zo vergaat het ook bij mijn vaste dames. De ene stopt ermee, de andere ontvangt enkel nog goede klanten, nog anderen adverteren niet meer maar zijn nog beschikbaar voor bepaalde klanten. En dan zijn er ook dames die volledig gestopt zijn maar nog een paar hééééél goed van hun oude vaste klanten willen ontmoeten,. tot ze daar dan uiteindelijk ook mee stoppen. En dan blijf je als ouwe trouwe klant eenbeetje verweesd achter. En zo is het mij ook al eenpaar keer vergaan. Maar altijd heb en houd ik enorme waardering voor deze dames die me zo vaak zo'n mooie tijden hebben gegeven..

Hallo! Ik ben 51 en nog nooit in mijn leven met een vrouw naar bed geweest die ouder is dan ik… ik ben op zoek naar oudere dames, liefst 65+. Heeft iemand goede ervaringen of een goed adresje voor me?
Schiet me opeens naar binnen , in de ONS in Amsterdam zit Baps die is denk ik wel 75 onderhand. Zit wel een dingetje aan want het is een trans met een kut die is geproduceerd in Marokko een jaartje of 50 geleden.

Niet mijn ding maar het is wel 75 en als je niet zou weten dat het een trans is en je bent opzoek naar een vrouw van die leeftijd dan ziet het er nog geil uit.

Terug
Bovenaan Onderaan