Zonder half het forum op mijn nek te krijgen
Zowat 7 uit 10 dames vragen ook om mijn leeftijd, schatten me ook meestal een jaar of 10 jonger..
Zit volgens mij in de genen van thuis uit, moeders is 70 en die lijkt ergens voor in de 60, heeft een slank postuur en amper vouwen in haar gezicht.. Draagt geen bril
Heeft nooit gerookt, en misschien 2 wijntjes in het weekend, fietst nog steeds op een normale fiets.. En heeft toch altijd hard gewerkt in de zorg
Dus zal ik wel wat van hebben waarschijnlijk
Ik was vroeger altijd een schraal ventje van 75 kilo.. En dat was ik op een gegeven moment kots en kotsbeu..
Na mijn scheiding de sportschool ingegaan en dat is nooit meer veranderd
Moest echt veel meer gaan eten om zwaarder te worden, want door het zware werk toen verbrandde ik alles.. Er ging dagelijks een heel bruin brood in..
15 jaar later zit ik nou op een shape die ik wel wil en kan behouden..
En voel me goed... Loop zo de trap op met 2 zakken tegellijm of 3 pakken tegels. Of een wasmachine..
Krijg bij de dames daar ook wel opmerking over.. 'are you a boxer?', ' you go to gym?'.. Zal allemaal wel.. Mij best
Hoor ook dikwijls dat het bij hun ook opvalt dat Hollandse mannen dikwijls 'fat and tattoos' hebben/zijn..
En 'all the girls here are fat'.. Beetje generaliserend, maar ergens klopt dat wel een beetje.. 'we' worden de laatste 20 jaar enkel zwaarder.. Zie je op de lagere school al bij kinderen..
Zeker onder minder financieel bedeelden