Recensie Oxy, Amstelveen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
851
02/07/21
2.370
100
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9134815-oxy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij deze nieuwe Oxy in Amstelveen geweest. Het contact via de booker verloopt soepel en een afspraak was snel ingepland.

Het is dezelfde dame van de advertentie dus geen verrassingen met +10 kg/jaar. Schoenen gelijk uit bij de voordeur. Ik vond haar wat stil dus maar gelijk terzake: afrekenen, opfrissen en over tot actie. Liggend op bed een beetje zoenen op de lippen; haar tong bleef echter binnen ondanks wat tz pogingen van mijn kant. Beetje in haar hals en oren likken vond ze fijn maar ook weer iets te gevoelig. Ik vond haar nog steeds wel iets te kil overkomen ondanks mijn verwoede pogingen haar in de stemming te brengen. Langzaam maar afgezakt tussen haar benen en eindelijk kreeg ik een oprechte reactie toen mijn tong contact met haar clit maakte. Ik kon aan haar gezicht zien dat ze ervan genoot van het beffen en ze begon ook aardig vochtig te worden. Na een tijdje vond ik het wel genoeg geweest en heb ik haar op haar knietjes gezet. Ze pakte hierbij een condoom waarop ik zei zonder dus legde ze deze gelijk weg. Pijpen was prima maar wel iedere keer haar handje erbij ondanks dat ik die subtiel probeerde te verwijderen. Geen sloppy gloeg gloeg dt maar gewoon een goede ervaren bj. Het klaarstaande condoom uiteindelijk toch eromheen gedaan en staand doggy haar geneukt waarbij ze tot mijn aangename verrassing goed ervoor ging zitten en zich helemaal liet gaan. Met een kreunend gezicht greep ze stevig het laken vast terwijl ze haar kont tegen me aan terug begon te duwen zodat ze harder geneukt kon worden. Flink wat patsboemgeluiden in de kamer terwijl ze heftig erbij kreunde en er geen genoeg van leek te krijgen. Ik moest af en toe een pauze inlassen om op adem te komen want ze wilde naar mijn idee meer en meer. Na een intense neukpartij het condoom eraf gehaald en afgepeigerd op bed haar gevraagd me klaar te pijpen. Kennelijk was ze een beetje teleurgesteld dat ik haar niet meer neukte want ze keek gelijk wat minder vrolijk. Cof en cim is tegen meerprijs wat ik nooit doe tegen betaling dus haar gezegd dat ik op tijd het klaarkomseintje zal geven. Na een hoop pijp- en trekwerk heeft ze uiteindelijk geduldig de hele lading tot het laatste druppeltje eruit getrokken. Beetje de boel schoonvegen en na een kort gesprekje naar de badkamer, aankleden en weer snel de benen genomen.

Kortom: een leuke date gehad met Oxy voor een ouderwets prijsje. Jammer dat ze niet tongzoent en veelvuldig haar hand gebruikt tijdens het pijpen maar ze houdt van een goede befbeurt en een stevig potje naaien. Van mij krijgt ze 4 sterretjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan