Recensie Paloma, Genk 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deepy

Newbie
Forumpionier
7
06/07/21
2
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/paloma-sex-hot.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dame zag er vrij goed uit,ontvangt in het welbekende hotel tegenover de vijvers in genk.Eerste indruk was ook ,yes dit gaat lueik worden.Dame ziet er slanker en mooier uit dan op de foto's.Dat is het enige positieve.Eerst massage,wat alleen maar zwak gewrijf is,mij op mijn rug gelegd.Begint dadelijk te pijpen en wou direct cd op zetten terwijl ze gezegd had natural blowjob.Je mag haar vingers,maar gebruikt een heel klodder gel,waardoor alle gevoel weg is .Na paar minuten begint ze te zagen,time baby,you must Come,....ik was zelfs nog geen 10 min bezig.Ze trekt hem eruit en begint ruw te rukken....voor mij dus nooit meer hier bij deze dame
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bruna-sexo-hot
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag deze dame bezocht, Bruna, in Hasselt. 26-jarige dame uit Brazilie


Ik had het eerder geprobeerd maar was vanwege allerlei redenen een paar keer niet doorgegaan, nu dus eindelijk gelukkig een keer wel.

Echt een beauty, lijkt precies op de foto's. Zijn niet bewerkte foto's. Kleine dame 1 meter 60, niet zo'n grote borsten maar wel een heerlijk figuur en knap gezicht.

PZC was geen punt, en dat had ik ook vooraf gevraagd. Dat deed ze ook. Zoenen met tong deed ze voluit, en heel goed. Pijpen kan ze behoorlijk goed. Locatie was bekend, voor mij discreet (heb niemand anders gezien). Ze rook heel fris en smaakte heel fris.

Ze spreekt geen goed Engels maar wel Frans en Portugees, paar keer met translate gedaan dus niet zo'n groot punt. De seks was heel goed en actief. Begon met pijpen zonder, daarna paar standjes gedaan (met condoom). Ze heeft een piercing aan haar kutje, een detail maar vond het toch zeer interessant en prachtig. Details maken het verschil dus 😂 Daar moest ik toch even aan voelen en iets over zeggen. Zo geil. Volgens mij doet ze ook anale seks ik heb dat echter niet gevraagd.

Zij vroeg of ik een medicijn had genomen om een stijve lul te krijgen. Ik had maar een heel klein 1/4 tabletje genomen. Blijkbaar kunnen ze dat zien of voelen.

Ze hield haar BH tijdens de hele sessie aan, ik heb haar ook niet gevraagd om het uit te doen. Ik wilde haar niet ongemakkelijk laten voelen.

Na orgasme hebben we even een sigaret gerookt, dat bood ze aan. Nog wat gepraat (met google translate), daarna een kleine 2e ronde ik was weer heel hard nadat ze weer PZC ging doen en weer seks in verschillende standjes. 2e orgasme zat er net niet in. Ze ging op een gegeven moment met haar vinger in m'n kont, dat vond ik wat ongemakkelijk. Niet echt fan van dus ik heb dat aangegeven. Ik stel het echter zeer op prijs dat ze het probeerde.

Tijd was al over het uur. Dat vond ik niet zo erg, ik was er wel dichtbij maar ging net niet.

Dame met sex-appeal. Die ook de tijd neemt en het zoenen en PZC (geen extra rekening) stel ik zeer op prijs
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
  7. Voetfetish
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bruna-sexo-hot
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb haar nog eens bezocht. Weer op dezelfde locatie in Hasselt.

Deze keer was het nog beter. Ik ben lang gebleven, voor een uur betaald en veel langer mogen blijven. Bijna 2 uur. Ook deze keer heb ik haar gebeft en gevingerd, waar ze toch wel nat van leek te worden en leek te genieten. Vond haar kutje heel fris en die piercing zo aantrekkelijk. Ze had een latex jurkje aan die van de foto. Bij deze ontmoeting had ze toch besloten haar bh uit te trekken.

Ze zei op een gegeven moment na een uurtje dat de tijd bijna op was. We hebben toch nog wel even seks gehad. Toen nog wat gelegen en elkaar gezoend en gestreeld.

Ik dacht dat alle leven er nu wel even uit was. Toen ging ze met haar voetjes opnieuw over mijn lul. Daar werd ik wel weer heel hard van. Toen vroeg ze iets van of ik cash had, maar ik had geen extra cash bij me (dat was ook niet de bedoeling).

Toen ging ze toch doorzetten. Weer PZC, Ik was aangenaam verrast. Daarna heeft ze me laten klaarkomen tussen haar voetjes. Heel lekker. Dacht echt dat er geen leven meer in zat aanvankelijk.

Het was ook echt een GFE. Misschien een cadeautje omdat ik een terugkerende klant ben. Ze heeft een paar diensten gegeven waar ze niet mee adverteerd. (Ik heb het even aangepast is toch tussen haar en mij wil niet dat er allemaal klanten dingen gaan vragen waar ze niet mee adverteert)

Ik heb ook niet gevraagd om langer te blijven. Is een hele lieve, aardige, knappe dame openminded. De communicatie blijft dan soms een beetje lastig maar ik ben positief verrast door haar.

Ik ga nog zeker een keer terug

Maandag gaat ze naar Knokke zei ze tegen mij. Dat is voor mij iets te ver weg maar ze zou wel terugkomen.
 
Dame heeft me voor niks laten komen. We hadden een afspraak om 22:30. Eenmaal aangekomen geen reactie meer. Uur later vroeg ze of ik nog wilde komen... is een trend aan het worden om dubbele afspraken te maken.. zou het overdag nog wel willen proberen maar laat in de avond is het lastig om nog een alternatief te vinden.
 
Nu heb ik haar nog eens gezien.

Deze keer ben ik zelfs wel langer dan 3 uur gebleven, bij welke dame mag je 3 uur blijven, langer zelfs en voor 1 uur betalen.

Toch een paar kleine negatieve puntjes.

Alles was nu ineens met condoom.

Ze rookt wiet. Dit had ze ook na onze sessie gezegd ik had daar niet zo een hele erge moeite mee. Wel met dat alles ineens met condoom was. Vroeg me 20 minuten voor onze afspraak of ik sigaretten had of die kon meenemen. Als ze dat een uurtje eerder had gevraagd dan had ik dat gekund.

Ook een 2e ronde behoorde nu niet tot de mogelijkheden. Ze vroeg me toch weer of ik extra geld bij me had, terwijl dat helemaal niet de bedoeling was. Ik heb het ook niet betaald maar toch, de vraag alleen.

Toch een beetje eigenaardig de service die er 2 weken geleden wel in zat, leek nu helemaal van de baan. Na die joint leek ze toch wel redelijk in haar eigen wereldje te zitten inclusief telefoon met Portugees waar ik niets van begrijp.

Had stiekem een beetje gehoopt dat ze er toch nog een 2e ronde uit zou halen, al helemaal omdat ik bijna 3,5 uur gebleven ben dus ik had er toch wel weer behoorlijk zin in. Ik denk dat ze toch stiekem hoopte dat ik zou willen verlengen en nog eens bijbetalen. Ze bood ook biertjes aan, en die nam ik dankbaar in ontvangst. Of dat onderdeel was van het plan om mij te laten bijboeken weet ik niet. Zou wel kunnen, ondanks dat vind ik het nog steeds aardig.

De communicatie is heel stroef. Engels zit er eigenlijk helemaal niet in.

Nog steeds wel voor mij absoluut de moeite om haar nog eens te bezoeken. Ze biedt wel een best wel GFE, door steeds tegen me aan te blijven hangen, zoenen enz. en zeer zeker niet op de klok te kijken zelfs niet als er mensen appen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan