Recensie Pam BBW Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Arnold niemen

Newbie
9
17/06/22
7
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8624068-pam
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben onlangs bij haar geweest maar maak je geen illusies want ze maakt zeker niet waar wat ze in haar advertenties schrijft. Bij binnenkomst is ze heel leuk en gezellig maar zo gauw ze in bed komt veranderd ze in een paspop. Pijpen doet ze goed maar wel zo dat je tegen haar rug en achterhoofd aankijkt daarna gaat ze languit liggen met haar armen recht boven haar hoofd. Waarbij ze zegt zo nu kun je overal bij en dat klopt je mag ook overal aankomen maar verwacht zeker geen actie, interactie of geluid van haar, ze valt eerder nog in slaap. Ik had aangegeven graag te zoenen dat was vooraf geen probleem maar dat was heel zuinig zonder tong, ik vroeg toen ze zo lag mag ik je zoenen waarop ze zei natuurlijk lieverd, maar ze schuift dan net zover naar boven dat je er net niet bij kan of ze gaat met haar hoofd de andere kant uit liggen. Al met al wat zonde van de lange reis en de euro's.
Eenmaal klaar en van bed af was ze weer heel spontaan en charmant e.d. De foto's zijn allemaal niet van haar op haar profiel. In het echt is het eerlijk gezegd een heel aantrekkelijke volle vrouw die ondanks haar formaat heel strak is en geen hangers heeft. Ik had heel wat over gehad voor een goede ervaring want het is mijn type in alle opzichten behalve in bed helaas.
 
Ik ben hier in het verleden wel is geweest het klopt inderdaad dat de foto's niet kloppen. Ook vroeg ik of ze rookt want ik wilde graag tong(zoenen) ze zei van niet maar ik merkte dat ze rookt en ik begon er niet eens meer aan. Ook is het geen appartement waar ze ontvangt eerder een Thaise massagesalon waar ze een kamer huurt het enige wat positief was dat ze grote tieten had maar ze is wel erg klein. Zou persoonlijk ergens anders je geld uitbesteden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan