Voormalig lid 9027
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/4745312-pamela
- Totale kosten (in euro)
- 100
TLDR: Niet de dame van de foto's. Het is een beetje vollere Turkse dame. Voor de rest is ze erg leuk in de omgang en de seks was ik dik tevreden mee.
Afspraak voor gemaakt en communicatie liep erg vlot.
Eenmaal aangekomen viel het gelijk op dat dit niet degene was die ik verwachtte, maar is mijn fout want 1) Kinky ads zijn regelmatig een leugen en 2) de foto's hebben geen gezicht dus kan letterlijk iedereen zijn geweest. Maar dat was geen issue, dame zag er leuk genoeg uit, dus we gingen door.
Op haar kamer snel uitkleden, het bed op en beetje zoenen + beffen. Vond ze prettig. Ik zette er een vinger bij en dat was ook helemaal top. Vervolgens overgegaan op PZC, en dat deed ze erg goed. Diepe halen, goed de handen gebruiken, tong deed van alles en nog wat.
Hierna over op cowgirl, missio en doggy. Allemaal dik tevreden over! Ze doet actief mee waar toepasselijk en dat zorgt toch voor betere seks. Gefinisht in mission, helemaal top.
Afspraak voor gemaakt en communicatie liep erg vlot.
Eenmaal aangekomen viel het gelijk op dat dit niet degene was die ik verwachtte, maar is mijn fout want 1) Kinky ads zijn regelmatig een leugen en 2) de foto's hebben geen gezicht dus kan letterlijk iedereen zijn geweest. Maar dat was geen issue, dame zag er leuk genoeg uit, dus we gingen door.
Op haar kamer snel uitkleden, het bed op en beetje zoenen + beffen. Vond ze prettig. Ik zette er een vinger bij en dat was ook helemaal top. Vervolgens overgegaan op PZC, en dat deed ze erg goed. Diepe halen, goed de handen gebruiken, tong deed van alles en nog wat.
Hierna over op cowgirl, missio en doggy. Allemaal dik tevreden over! Ze doet actief mee waar toepasselijk en dat zorgt toch voor betere seks. Gefinisht in mission, helemaal top.