Recensie Pamela, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 9027

Wandelaar
61
03/03/22
70
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/4745312-pamela
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
TLDR: Niet de dame van de foto's. Het is een beetje vollere Turkse dame. Voor de rest is ze erg leuk in de omgang en de seks was ik dik tevreden mee.

Afspraak voor gemaakt en communicatie liep erg vlot.
Eenmaal aangekomen viel het gelijk op dat dit niet degene was die ik verwachtte, maar is mijn fout want 1) Kinky ads zijn regelmatig een leugen en 2) de foto's hebben geen gezicht dus kan letterlijk iedereen zijn geweest. Maar dat was geen issue, dame zag er leuk genoeg uit, dus we gingen door.

Op haar kamer snel uitkleden, het bed op en beetje zoenen + beffen. Vond ze prettig. Ik zette er een vinger bij en dat was ook helemaal top. Vervolgens overgegaan op PZC, en dat deed ze erg goed. Diepe halen, goed de handen gebruiken, tong deed van alles en nog wat.

Hierna over op cowgirl, missio en doggy. Allemaal dik tevreden over! Ze doet actief mee waar toepasselijk en dat zorgt toch voor betere seks. Gefinisht in mission, helemaal top.
 
TLDR: Niet de dame van de foto's. Het is een beetje vollere Turkse dame. Voor de rest is ze erg leuk in de omgang en de seks was ik dik tevreden mee.

Afspraak voor gemaakt en communicatie liep erg vlot.
Eenmaal aangekomen viel het gelijk op dat dit niet degene was die ik verwachtte, maar is mijn fout want 1) Kinky ads zijn regelmatig een leugen en 2) de foto's hebben geen gezicht dus kan letterlijk iedereen zijn geweest. Maar dat was geen issue, dame zag er leuk genoeg uit, dus we gingen door.

Op haar kamer snel uitkleden, het bed op en beetje zoenen + beffen. Vond ze prettig. Ik zette er een vinger bij en dat was ook helemaal top. Vervolgens overgegaan op PZC, en dat deed ze erg goed. Diepe halen, goed de handen gebruiken, tong deed van alles en nog wat.

Hierna over op cowgirl, missio en doggy. Allemaal dik tevreden over! Ze doet actief mee waar toepasselijk en dat zorgt toch voor betere seks. Gefinisht in mission, helemaal top.
leuk gezichtje/gebit?

trouwens echt turks? geen Bulgaar of e.d.
 
TLDR: Niet de dame van de foto's. Het is een beetje vollere Turkse dame. Voor de rest is ze erg leuk in de omgang en de seks was ik dik tevreden mee.

Afspraak voor gemaakt en communicatie liep erg vlot.
Eenmaal aangekomen viel het gelijk op dat dit niet degene was die ik verwachtte, maar is mijn fout want 1) Kinky ads zijn regelmatig een leugen en 2) de foto's hebben geen gezicht dus kan letterlijk iedereen zijn geweest. Maar dat was geen issue, dame zag er leuk genoeg uit, dus we gingen door.

Op haar kamer snel uitkleden, het bed op en beetje zoenen + beffen. Vond ze prettig. Ik zette er een vinger bij en dat was ook helemaal top. Vervolgens overgegaan op PZC, en dat deed ze erg goed. Diepe halen, goed de handen gebruiken, tong deed van alles en nog wat.

Hierna over op cowgirl, missio en doggy. Allemaal dik tevreden over! Ze doet actief mee waar toepasselijk en dat zorgt toch voor betere seks. Gefinisht in mission, helemaal top.
TLDR????
Waar staat dat voor?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan