WHEM Pamela,Diepenbeek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laatst bewerkt:
Laksmien lijkt failliet te zijn. Google maps laat een groot te huur bord achter het raam zien.
Ik vermoed dat de dame boven de zaak huis houdt en je via zijingang naar boven moet. Is niet ongebruikelijk.
 

Hete latina | Redlights

redlights.be https://old.redlights.be › ... › Dames › Hete latina


Rolstoeltoegankelijk; Spraakbeperking; Visuele beperking. Tarieven privé. 1 uur: € 150. Contacturen. 24/7 beschikbaar. Telefoon: 0495635240 ...

Profielnaam: hete-latina-7

Het telefoonnummer staat bij deze latina, dus eerste keer in Belgie is de vraag. Of telefoon wordt doorgegegeven aan de volgende.
Ni
Laksmien lijkt failliet te zijn. Google maps laat een groot te huur bord achter het raam zien.
Ik vermoed dat de dame boven de zaak huis houdt en je via zijingang naar boven moet. Is niet ongebruikelijk.
Afbeelding is uit 2021......
Dat heb ik gemerkt bij aankomst 😂
 
Ik heb een recentie geschreven het was waardeloos! Dame die mij ontving was niet degene die op de foto's stond en het was allemaal snel snel om er maar af te zijn voor mij de laatste keer hoor! Pijpen was met condoom en toen ze merkte dat ik niet na 3 min zuigen niet klaar kwam keek ze nogal teleurgesteld dan maar op mij komen zitten die pik erin geduwd en wat gewageld ik denk zo kom ik helemaal niet klaar hoor. Toen heb ik ze maar onder mij gelegd en eens goed willen doorstoten maar dat mocht niet moest easy doen tja dan is de Fun er voor mij ook af!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan