Recensie Pamela, Elsene (vh Leuven) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LuckyShot

Wandelaar
31
05/08/22
31
5
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/pamela-lopes-ts.html
Totale kosten (in euro)
200
Als er een - mooie - trans in Leuven komt, ben ik er vaak als de kippen bij om even langs te gaan en binnen te wippen. Deze trans was, alvast op foto, een grote onderscheiding op de schaal van transen die Leuven aandoen. Mijn bezoek kon aldus niet uit blijven.

Vlotte communicatie. Afspraak was snel gemaakt en verlief vlot in het Engels. Achteraf bleek dit vermoedelijk met een vertaalsite, aangezien Engels voor het overige beperkt was. Evenwel zonder dat het storend werd omdat communicatie niet mogelijk was. De communicatie was, zoals bij bijna alle latina transen, beperkt.

De foto's in de aderventie zijn zeer waarheidsgetrouw. Ik zou zeggen dat ze misschien "iets" (en dan bedoel ik de kleinst mogelijke iets) mannelijker is in haar gezicht, maar eigenlijk niet storend. Je kreeg niet het gevoel "wow dit is een man", helemaal niet. En daar hebben haar prach-tig-e nieuwe borsten zeker iets mee te maken. Daar kan menig vrouw jaloers op zijn. Goeie chirurg. Effenaf. Lichaam is overigens over de volledige lijn prachtig.

Ik mocht, in het inmiddels gelenden (mooie) appartement op de Tervuursevest, even wassen en klaarmaken. Zijn wachtte met zich uitkleden (van haar lingerie) tot ik daar toelating voor vroeg en mocht helpen. Zo genoeg inleiding…

Daarna ging alles eigenlijk vlot en vanzelf. Ik mocht haar eerst verwennen. Pijpen (dat mocht zonder condoom) en rimmen. Ze genoot zienderogen en werd mooi hard. Heeft een mooie penis van haalbare grootte (voor mij). Ze werd zo geil dat ze wat dominanter werd. Durfde mij al eens deepthroat duwen tot ik moest kokhalzen en naar adem happen. En durfde ook aanzetten om mij te nemen. Zonder dat ik me ongemakkelijk voelde, heeft ze - op mijn vraag en aangeven - rustig de tijd genomen om zich naar binnen te werken (uiteraard met condoom). Eens binnen en mooi ontspannen heeft ze echt lekker doorgeneukt. Zowel in missio, als nadien in doggy. Ondertussen liet ze mij hard blijven door me af te trekken. Nadat ik het welletjes vond (en ik eigenlijk niet meer kon), heb ik gezegd dat het aan haar was. Condoompie errond en dan lekker klaargeneukt in missio, terwijl ze er zelf voor zorgde dat haar tepels en penis lekker hard bleven. Ik kreeg zeker het gevoel dat ze zelf ook genoot.

Na klaargekomen te zijn, mocht ik opnieuw wassen en friemelden we nog was op bed. Het uur was immers nog niet vol en dus werkte ze me niet buiten. Top hè!

Enige minpunt(je): ik betaalde 200 EUR om haar ook te laten klaarkomen. Dat gebeurde uiteindelijk niet… maar ik mocht 60' blijven, zijn bleef hele tijd mooi hard en de sfeer was top. Dus ik besloot er geen punt van te maken.

Ik ga zeker terug als ze in Leuven is. Meer vragen? Gewoon stellen of bezoekje brengen!

Terug
Bovenaan Onderaan