- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 80
Vorige week voor het eerst een bezoek gebracht aan Het Landhuisje. Prettige ontvangst. Leuke en vooral mooie dames. Helaas was Camy bezet.
Zo kwam ik bij Pamela, een Columbiaanse, terecht. Voor mij nader beschouwd niet de beste keus. Ik spreek geen Spaans en zij bijna geen Engels.
PZC en 69 vielen in de categorie extra voor € 50 elk. Dus maar niet.
Na wat knuffelen en spelen met haar borsten ,( C) fake, kwam zij op mij liggen voor wat body to body. Daarna ging het condoom om en begon Pamela een pijp sessie. Best lekker. Na een paar minuten gaf ik aan te willen neuken, waarna zij op mij kwam zitten en langzaam mijn eikel in de diepte liet verdwijnen. Vervolgens eerst langzaam en steeds sneller op en neer. Dat beviel goed, ze was redelijk strak. En dus geen moeite om klaar te komen. Een gesprekje na afloop zat er gezien de taal niet in.
Uiteindelijk lekker gepijpt, heerlijk geneukt, maar geen herhaling.
Zo kwam ik bij Pamela, een Columbiaanse, terecht. Voor mij nader beschouwd niet de beste keus. Ik spreek geen Spaans en zij bijna geen Engels.
PZC en 69 vielen in de categorie extra voor € 50 elk. Dus maar niet.
Na wat knuffelen en spelen met haar borsten ,( C) fake, kwam zij op mij liggen voor wat body to body. Daarna ging het condoom om en begon Pamela een pijp sessie. Best lekker. Na een paar minuten gaf ik aan te willen neuken, waarna zij op mij kwam zitten en langzaam mijn eikel in de diepte liet verdwijnen. Vervolgens eerst langzaam en steeds sneller op en neer. Dat beviel goed, ze was redelijk strak. En dus geen moeite om klaar te komen. Een gesprekje na afloop zat er gezien de taal niet in.
Uiteindelijk lekker gepijpt, heerlijk geneukt, maar geen herhaling.