Recensie Pamela, Willebroek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Yvesbom

Newbie
2
11/04/23
1
Vorige week donderdag mee afgesproken. Had haar berichtje gestuurd om 14u, kreeg na 10 min. antwoord dat ze pas om 16u kon afspreken, omdat ze bij de visagiste voor haar nagels in Brussel was en dat het nog lange tijd was met taxi naar Willebroek. Ik was ook in Brussel en zei haar dat ik ze wel kon oppikken om samen naar haar huis te rijden. Ze zag het eerst niet zitten, ook omdat ze er nog niet uitzag zoals op de foto's. Ik zei dat ik dat niet erg vond. Eenmaal haar opgepikt, moet ik toch zeggen dat ik wat schrok, gewone sportieve kleren aan, geen pruik op. Niet echt geschminkt. Wel jong.
Ik had eerlijk gezegd niet veel zin om die mee te nemen. Maar tja, ik ben veel te braaf zeker. De rit naar haar huis was wel nog aangenaam, hij/zij was wel lief en praatte in gebrekkig Engels, maar zat vooral op de gsm bezig. Ik had me eigenlijk voorgenomen om haar thuis af te zetten en weg te rijden. Ze was me iets teveel jongen. Maar ze overtuigde me toch binnen te komen en vroeg of ik nog tijd genoeg had. Ze liet me een dik halfuur wachten in haar kamer. Maar wat er dan binnenkwam, een ongelofelijk knap teenage girl in schooloutfit, lange wimpers, mooie volle lippen, lang zwart haar, ze kwam voor me staan. En we begonnen lang en zwoel te tongzoenen, het was een totaal iemand anders geworden.
Ze heeft me lang gepijpt (zonder) en ik mocht klaarkomen in haar mond. Dan hebben we naast elkaar liggen strelen, om daarna haar te neuken.
Om weer klaar te komen in haar mond. Ik ben er een dik uur binnen geweest en betaald voor een halfuur, omdat ik taxi voor haar heb gespeeld.

Terug
Bovenaan Onderaan