Recensie Paola/Anabell(e), Amsterdam 3,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Blijft vaag.

Waarom ineens alles blurren, maar 4 foto's plaatsen überhaupt en al je tattoos wegwerken? Je zou toch denken dat je in elk geval je oude klantenbase direct wilt aanspreken.

Of juist niet. Kan ook de reden zijn...:rolleyes:

Aan je tattoos ben je natuurlijk ook makkelijk te herkennen voor familie ofzo al heb je je gezicht geblurred. Dus dat zou een reden kunnen zijn dat ze met een volledig nieuw account is gekomen.

Waarom weet ik niet, maar er zijn al weer berichten verwijderd hier zie ik...

Maar idd, wat @Haroldd zegt/vermoed, dat klopt.

Wegens privé omstandigheden heeft ze zichzelf "onherkenbaar" moeten maken i.c.m. een nieuw profiel.

Aan je tattoos ben je natuurlijk ook makkelijk te herkennen voor familie ofzo al heb je je gezicht geblurred. Dus dat zou een reden kunnen zijn dat ze met een volledig nieuw account is gekomen.
Een volledig nieuw account heeft ze juist niet, enkel aanpassingen aan de foto's en naam. Ook het telefoonnummer heeft ze al jaren. Ze zal haar redenen wel hebben.

Als ze daar nog vriendinnen mee is überhaupt, dat geldt niet voor elke vriendin uit het verleden... En wat mij betreft mag Angela lekker thuis blijven :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Nou ja, het hoeven geen goede vriendinnen te zijn, als ze maar nog steeds lekker samen kunnen werken: zo'n vier borsten massage die ik ooit kreeg wil ik best nog wel eens ervaren.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Ik heb haar meerdere malen bezocht. Één keer een wat langere afspraak tijdens corona zelfs nog. Ik schreef toen nog geen recensies, maar ik zal alles een beetje samenvatten.

Haar lichaam is fantastisch, haar gezicht is ook knap, maar die vind ik zelf wat tegenvallen.

Het is een lieve meid, maar heeft bij mij nooit echt een GFE dan wel PSE opgeleverd. Eerder PSE op momenten dat je los kon gaan, maar het stootten heeft ze ook weleens even moeten pauzeren omdat het pijn deed. Zoenen ook nooit echt gepassioneerd.

Al met al, ga zeker een keer langs deze dame voor de experience! Echter mijn herhalingen waren toen meer op basis van de verschijning dan een bovenmatige service. Er was toch altijd wel beetje afstand

Terug
Bovenaan Onderaan