Recensie Paola, SexySenses Zaventem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

veli

Vaste klant
215
20/10/21
3.172
21
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuwe-paola-23-jaar-2.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanwege een gunst bevond ik me op de luchthaven van Zaventem en ik zag mijn kans schoon om mezelf te belonen voor deze goede daad.
Het duurde niet lang voor de foto's van Paola me overtuigden dus ik belde om te kijken of ze snel beschikbaar was. Over een half uurtje kon ik terecht, dat gaf me prima de tijd om de innerlijke mens nog wat aan te sterken met croissants en koffie.

Na mijn Frans ontbijt stond ik in een mum van tijd geparkeerd voor SexySenses om mijn dessert te nuttigen. Even plaatsnemen in de ontvangstruimte en daar kwam Paola zich voorstellen.

Een leuke snoet met een mooie glimlach, ik schat haar rond de 30 jaar. Dat is weliswaar niet wat de advertentie belooft, maar dat maakt helemaal niet uit. Wat de eerste indruk betrof was ik alvast niet teleurgesteld.

Bovenop de kamer werd me een douche aangeboden terwijl zij het geld ging wegbrengen en toen ik terug de kamer binnen wandelde, stond zij me topless op te wachten. Ze keek me ondeugend aan, deed sensueel haar slipje uit en kwam tegen me staan met haar hand tussen mijn benen. Eerst een beetje voorzichtig zoenen, later kleine tongkusjes.

Toen ik op sterkte was heb ik haar op bed gegooid waar ze meteen met haar benen wijd ging liggen en over haar poesje wreef. Ze wordt goed nat, smaakt lekker en vingeren is mogelijk, maar met voorzichtigheid. Als je haar goed bewerkt kan je duidelijk zien dat haar clitje opzwelt en haar lippen donker rood kleuren.
Later was het aan mij de beurt en liet ik het me graag ondergaan. Ze pijpt goed, maar niet diep, vergeet de heilige drievuldigheid niet en streelt ook de gevoelige plekjes. Op geen enkel moment bevond ik me in de zevende hemel, maar gewoon goed is ook goed 👍

Dan kwam helaas de gevreesde rode ridder tevoorschijn en werd kleine Veli hermetisch afgesloten. Mocht de keuze van het condoom anders zijn geweest, was de ervaring allicht ook een pak beter geweest want nu moest ik me iets meer concentreren op mijn erectie aanhouden dan me te laten gaan in de seks.
Uiteindelijk was het allemaal zo dramatisch niet, maar een dunner rubbertje is zeker leuker.

Cowgirl deed ze eerst langzaam, vind ik ook aangenamer om er niet meteen in te knallen. Ze beweegt haar heupen goed, niet minder verwacht van een latina. Een beetje spijtig was dat haar kont niet naturel aanvoelde, maar niets ernstig. Zelfde voor haar borsten, doch daar wordt veel goedgemaakt door haar reactieve tepels.

Hierna overgeschakeld naar doggy, maar dat hield ik niet lang vol dus heb ik dat sterretje verwend waar ze van leek te genieten. Ze simuleert ook ongetwijfeld, maar doet het vrij natuurlijk dus ik vond het op geen enkel moment storend. Een goede vorm van professionalisme laten we zeggen.
Tenslotte vroeg ze me om haar in missio te nemen terwijl zij haar clitje stimuleerde. Omdat ik geen flauw idee had van de tijd die nog resteerde liet ik me gewoon gaan en doneerde mijn zaad aan de rode ridder.

Dan schiet ze redelijk snel in actie om alles op te ruimen etc en vroeg ze me of ik wou douchen. Bij terugkomst in de kamer nog een minuutje of twee gebabbeld en precies 30m later zat ik terug in de auto.
Werkelijke tijd gespendeerd aan intimiteit zal zo een kleine 20m geweest zijn en dat is prima voor het gespendeerde geld.

Herhalingsgevaar?
Prijs kwaliteit was het dik in orde en in lijn met mijn verwachtingen, dus zou goed kunnen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan