WHEM Parenclub Monique De nymphonight.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gstar

Vaste klant
110
18/05/22
41
Beste leden iemand ervaring met Parenclub Monique De nymphonight ? Zou enorm waarderen als men zijn ervaringen kan delen alsjeblieft mvg .
 
Ik ben er vorig jaar 1x geweest, maar het was niet wat ik verwachte.

Ik had voor deze alleen 2 GBs gedaan waar professional dames werden ingehuurd. Bij Monique worden geen professionals ingehuurd, is alleen amateurs.

De verhouding man-vrouw vond ik way too high...
Ik heb sex gehad met in totaal 3 dames maar was niet echt spectaculair te noemen tbh. Ik ga dan ook niet snel weer terug.
 
Ik ben er vorig jaar 1x geweest, maar het was niet wat ik verwachte.

Ik had voor deze alleen 2 GBs gedaan waar professional dames werden ingehuurd. Bij Monique worden geen professionals ingehuurd, is alleen amateurs.

De verhouding man-vrouw vond ik way too high...
Ik heb sex gehad met in totaal 3 dames maar was niet echt spectaculair te noemen tbh. Ik ga dan ook niet snel weer terug.
Het is natuurlijk wat je leuk vind , welke club was het dan die orofs inhuurde maat ? Kan ik misschien keer kijken groetjes 👍🏻👍🏻👍🏻
 
Ben hier jaren geleden eens geweest , de club zelf en de voorzieningen zijn dik in orde. Ik liep daar als begin dertiger rond en ik denk dat de rest achter in de 40 of ouder was. Ben best ruimdenkend, maar kon daar toen geen dames/stellen vinden waar ik me tot aangetrokken voelde.

Wil je neuken dan zit je goed op nymphonight, maar het is niet voor mij, misschien nog eens terug als ik zelf tien jaar ouder ben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan