Algemeen Parenclub

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bi zijn is een hype onder swingers. Elke swinger die ik gevraagd heb of ze ook zouden kunnen samenwonen met iemand v hun eigen geslacht zei "nee". Dan ben je je niet bi, dan vind je het alleen geil om aan een pik te zuigen of een k*t te likken, want veel verder dan dat komt het toch meestal nooit.

Dus hetero mensen zouden eens moeten ophouden zichzelf bi te noemen. Bi zijn is net zoals homo of hetero zijn, je kan van beide geslachten houden. Thats it.
Helemaal mee eens. Ik identificeer mijzelf ook als hetero, niet als bi.
 
Bi zijn is een hype onder swingers. Elke swinger die ik gevraagd heb of ze ook zouden kunnen samenwonen met iemand v hun eigen geslacht zei "nee". Dan ben je je niet bi, dan vind je het alleen geil om aan een pik te zuigen of een k*t te likken, want veel verder dan dat komt het toch meestal nooit.

Dus hetero mensen zouden eens moeten ophouden zichzelf bi te noemen. Bi zijn is net zoals homo of hetero zijn, je kan van beide geslachten houden. Thats it.
Niet akkoord.
Biseksueel zijn gaat over een seksuele voorkeur... Met wie je een relatie hebt/wil staat daar los van 🤷🏼‍♀️

Sex is niet gelijk aan relatie... Er zijn bitter weinig mensen waar ik een relatie mee zou willen, maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet zou neuken.
 
Niet akkoord.
Biseksueel zijn gaat over een seksuele voorkeur... Met wie je een relatie hebt/wil staat daar los van 🤷🏼‍♀️

Sex is niet gelijk aan relatie... Er zijn bitter weinig mensen waar ik een relatie mee zou willen, maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet zou neuken.
Volledig akkoord, ik heb ook vriendinnen en we komen zo ook overeen. We weten het van elkaar, seks = super 👌🏻 maar een relatie = neen.
 
Het zijn paren v alle leeftijden, dus ook bejaarden! Als je mazzel hebt zijn er ook mooie dames aanwezig. Maar het gros niet.
Kans op seks zou ik niet hoog inschatten, want het is 'ons kent ons' en als man moet je wel mega lekker zijn om er tussen te komen.

Suc6!
 
Het zijn paren v alle leeftijden, dus ook bejaarden! Als je mazzel hebt zijn er ook mooie dames aanwezig. Maar het gros niet.
Kans op seks zou ik niet hoog inschatten, want het is 'ons kent ons' en als man moet je wel mega lekker zijn om er tussen te komen.

Suc6!
Bedankt voor je antwoord Joke, en welke parenclubs zijn nou echte aanraders volgens jou?
 
Ik ging altijd graag naar Monique in Wieringenwerf. Maar die heeft enkel paren gemixt met mannen alleen op vrijdag.
Maar ben er al jaren niet meer geweest. De sleur kwam erin en niemand had interesse in ons, dus klaar.
 
Kans op seks zou ik niet hoog inschatten, want het is 'ons kent ons' en als man moet je wel mega lekker zijn om er tussen te komen.
Dat is erg relatief. Er zijn parenclubs die er een ander concept op nahouden. Bijv. Club Amai staat erom bekend dat koppels daarheen komen op zoek naar een "mannetje meer". Ook single vrouwen komen er vertier zoeken. En je moet echt geen jonge Brad Pit zijn om mee te mogen doen.
 
Ze willen vaak knappe koppels dat klopt. Maar dat kan je makkelijk oplossen door een knappe dame mee te nemen. Geef die dame ook even gelegenheid om jou te stylen en hoppa je bent binnen.

Ik heb dit regelmatig in Duitsland gedaan en een paar keer in NL, als betaalde date voor een vast tarief.
Het gaan dan ook voor de dame om de ervaring en niet om de centen.
 
Jacqueline Godding heeft op youTube een filmpje staan over de try-and-stay. We wonen op nog geen halfuur van Lelystad dus dat was ook nog eens mooi dichtbij geweest. Maar helaas, de try-and-stays staan niet meer op de agenda.

Jammer, want we vinden het best nog wel een stap om als nieuwelingen zoiets binnen te stappen. Het vrijwel naakt zijn of de angst om bekenden tegen te komen hebben we eigenlijk niet/geen probleem mee. Het is meer dat we niet echt de 'etiquette' kennen wat het spannend maakt.

Natuurlijk iedereen gaat ooit voor de eerste keer. Maar toch ... Zo'n dag/avond als thema maakt het toch laagdrempeliger. Je voelt je toch wat minder ongemakkelijk omdat iedereen die dag/avond kan weten dat je nieuw bent je mogelijk niet gedraagt zoals dat verwacht wordt.

Ik heb PartyPlayers gemaild met wat vragen waaronder de vraag of het thema nog terugkomt, maar helaas geen antwoord. Ik zag een op het gastenboek daar ook al een vraag over maar ook geen antwoord. Nu is dat geen forum maar het lijkt wel de opmerkimg van Joke te bevestigen dat het een hoog 'ons-kent-ons' (#42) gehalte heeft. Niks mis mee; maar maakt het niet laagdrempeliger.

Klopt ons gevoel of lees ik de opmerking van @JokePrive te zwaar en is het veel toegankelijker dan wij nu denken? Of is er misschien een andere club die beginners vriendelijker is?

We gaan de eerste keer waarschijnlijk sowieso alleen maar kijken. Dus dat de kans op seks laag is, is eigenlijk niet eens zo'n probleem.

Nu ik er zo over nadenk is betaalde seks wat dat betreft laagdrempeliger het is veel duidelijker wat kan/mag/geaccepteerd wordt. Ik had niet bedacht dit te zullen zeggen eigenlijk is wereld van DVP's veel opener en transparanter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan