Algemeen Parenclub

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Fun4two op zondagmiddag/avond is zeer relaxed. Je kunt gebruik maken van alle faciliteiten in de club, toegegeven, zeer relaxed. We (my girl and I) love it.
In de tijd dat ik een vriendin had die in was voor het swing wereld gingen wij heel vaak naar de fun , nog iets sterker in mijn wat jongere jaren was ik daar ooit huisgigolo 😉
 
Heb ondertussen fun4two op een zondag met de vriendin bezocht. fantastische atmosfeer, alles kan, niets moet. Wel gemiddelde leeftijd 40-50 en weinig zien swingen.
misschien eens op vrijdag of zaterdag proberen en de fata staat ook nog op ons lijstje.
we zoeken eigenlijk dame voor mijn bi vriendin maar niet echt makkelijk te vinden als er alleen maar koppels worden toegelaten
 
Heb ondertussen fun4two op een zondag met de vriendin bezocht. fantastische atmosfeer, alles kan, niets moet. Wel gemiddelde leeftijd 40-50 en weinig zien swingen.
misschien eens op vrijdag of zaterdag proberen en de fata staat ook nog op ons lijstje.
we zoeken eigenlijk dame voor mijn bi vriendin maar niet echt makkelijk te vinden als er alleen maar koppels worden toegelaten
Elk koppel zoekt bijna een vrouw extra erbij dus niet vreemd dat dat niet lukt. Zal ook bij de andre clubs waarschijnlijk niet lukken.
 
Heb ondertussen fun4two op een zondag met de vriendin bezocht. fantastische atmosfeer, alles kan, niets moet. Wel gemiddelde leeftijd 40-50 en weinig zien swingen.
misschien eens op vrijdag of zaterdag proberen en de fata staat ook nog op ons lijstje.
we zoeken eigenlijk dame voor mijn bi vriendin maar niet echt makkelijk te vinden als er alleen maar koppels worden toegelaten
We komen toch geregeld koppels tegen waarvan de dame bi is, en af en toe gebeurt er dan ook wat. Dus ook als er uitsluitend koppels toegelaten worden (wat wijzelf veel prettiger vinden) kan je echt wel wat tegen 't lijf lopen.
 
Bi zijn is een hype onder swingers. Elke swinger die ik gevraagd heb of ze ook zouden kunnen samenwonen met iemand v hun eigen geslacht zei "nee". Dan ben je je niet bi, dan vind je het alleen geil om aan een pik te zuigen of een k*t te likken, want veel verder dan dat komt het toch meestal nooit.

Dus hetero mensen zouden eens moeten ophouden zichzelf bi te noemen. Bi zijn is net zoals homo of hetero zijn, je kan van beide geslachten houden. Thats it.
 
Misschien, maar ik kijk nou net naar iemand die echt in dat hokje past. Zij heeft samengewoond met zowel vrouwen als mannen, puur vanwege liefde.. niet vanwege geilheid.

Maar blijf wel bij mijn mening dat bi zijn een hype is onder swingers. Bij de vrouwen dan, want heb nog nooit 2 kerels elkaar zien afzuigen in een parenclub 🤔 wel rukkend terwijl een andere vrouw tussen de benen ligt v zijn partner.
 
Bi zijn is een hype onder swingers. Elke swinger die ik gevraagd heb of ze ook zouden kunnen samenwonen met iemand v hun eigen geslacht zei "nee". Dan ben je je niet bi, dan vind je het alleen geil om aan een pik te zuigen of een k*t te likken, want veel verder dan dat komt het toch meestal nooit.

Dus hetero mensen zouden eens moeten ophouden zichzelf bi te noemen. Bi zijn is net zoals homo of hetero zijn, je kan van beide geslachten houden. Thats it.
Vreemde redenatie, dus als je hetero bent maar niet wil samenwonen ben je geen hetero?
 
Misschien, maar ik kijk nou net naar iemand die echt in dat hokje past. Zij heeft samengewoond met zowel vrouwen als mannen, puur vanwege liefde.. niet vanwege geilheid.

Maar blijf wel bij mijn mening dat bi zijn een hype is onder swingers. Bij de vrouwen dan, want heb nog nooit 2 kerels elkaar zien afzuigen in een parenclub 🤔 wel rukkend terwijl een andere vrouw tussen de benen ligt v zijn partner.
Er is veel mogelijk tussen 100 procent hetero en 100 procent homo.
En dan zijn er nog buitengebieden zoals homofobie (die stiekem meestal zelf homo zijn).
Zoals @Stan1955 schrijft: waarom labeltjes plakken? Labeltjes leiden vaak tot "oordelen".
Terwijl we juist vrij willen zijn van al die lasten en willen genieten van alle verboden vruchten.
Liefde, geilheid, ho, he, bi, wat maakt het uit. Leef en geniet!

Als een man zich rukt terwijl hij kijkt hoe zijn vrouw een andere man pijpt of vrouw beft, kan hij van alles zijn.
We kunnen - gelukkig - niet in iemands hoofd kijken, we kunnen enkel ons eigen gedachten er op los laten.
 
Joh, iedereen mag fijn doen wat ze zelf willen hoor. Maar hang er geen label aan als het niet klopt 😉 Als je het geil vindt om met je eigen soort geslacht te seksen is dat toch prima, maar dan ben je niet bi in mijn ogen 🤷‍♀️

Ik ben ook niet bi, maar 100% hetero. Enkel voor mijn werk ontvang ik stelletjes en doe ik wat de vrouwtjes graag willen. Niemand die aan mij merkt dat ik op mannetjes val hoor 😄
Alleen tijdens een prive parenclub bezoek, dan is mijn interesse in andere vrouwen wel 0,0. Dus gebeurt er ook niets 🤣🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan