Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPartyplayers of volgende week erofeestjeswelke club raden jullie aan voor zondagnamiddag/avond voor koppel?
Wij gaan geregeld naar Fata Morgana op zondagenwelke club raden jullie aan voor zondagnamiddag/avond voor koppel?
@Johnkanon hi hi een vraagje heb jij toevallig ervaring met de gangbang dagen van partyplayers ?Partyplayers of volgende week erofeestjes
nee, totaal niet@Johnkanon hi hi een vraagje heb jij toevallig ervaring met de gangbang dagen van partyplayers ?
In de tijd dat ik een vriendin had die in was voor het swing wereld gingen wij heel vaak naar de fun , nog iets sterker in mijn wat jongere jaren was ik daar ooit huisgigoloFun4two op zondagmiddag/avond is zeer relaxed. Je kunt gebruik maken van alle faciliteiten in de club, toegegeven, zeer relaxed. We (my girl and I) love it.
Elk koppel zoekt bijna een vrouw extra erbij dus niet vreemd dat dat niet lukt. Zal ook bij de andre clubs waarschijnlijk niet lukken.Heb ondertussen fun4two op een zondag met de vriendin bezocht. fantastische atmosfeer, alles kan, niets moet. Wel gemiddelde leeftijd 40-50 en weinig zien swingen.
misschien eens op vrijdag of zaterdag proberen en de fata staat ook nog op ons lijstje.
we zoeken eigenlijk dame voor mijn bi vriendin maar niet echt makkelijk te vinden als er alleen maar koppels worden toegelaten
We komen toch geregeld koppels tegen waarvan de dame bi is, en af en toe gebeurt er dan ook wat. Dus ook als er uitsluitend koppels toegelaten worden (wat wijzelf veel prettiger vinden) kan je echt wel wat tegen 't lijf lopen.Heb ondertussen fun4two op een zondag met de vriendin bezocht. fantastische atmosfeer, alles kan, niets moet. Wel gemiddelde leeftijd 40-50 en weinig zien swingen.
misschien eens op vrijdag of zaterdag proberen en de fata staat ook nog op ons lijstje.
we zoeken eigenlijk dame voor mijn bi vriendin maar niet echt makkelijk te vinden als er alleen maar koppels worden toegelaten
Vreemde redenatie, dus als je hetero bent maar niet wil samenwonen ben je geen hetero?Bi zijn is een hype onder swingers. Elke swinger die ik gevraagd heb of ze ook zouden kunnen samenwonen met iemand v hun eigen geslacht zei "nee". Dan ben je je niet bi, dan vind je het alleen geil om aan een pik te zuigen of een k*t te likken, want veel verder dan dat komt het toch meestal nooit.
Dus hetero mensen zouden eens moeten ophouden zichzelf bi te noemen. Bi zijn is net zoals homo of hetero zijn, je kan van beide geslachten houden. Thats it.
In mijn geval a-seksueel? Heb nooit samengewoond met een vrouw of een man, wel seks gehad...Vreemde redenatie, dus als je hetero bent maar niet wil samenwonen ben je geen hetero?
Als je dus interesse hebt in sex, ben je niet a-sexueel.In mijn geval a-seksueel? Heb nooit samengewoond met een vrouw of een man, wel seks gehad...
Er is veel mogelijk tussen 100 procent hetero en 100 procent homo.Misschien, maar ik kijk nou net naar iemand die echt in dat hokje past. Zij heeft samengewoond met zowel vrouwen als mannen, puur vanwege liefde.. niet vanwege geilheid.
Maar blijf wel bij mijn mening dat bi zijn een hype is onder swingers. Bij de vrouwen dan, want heb nog nooit 2 kerels elkaar zien afzuigen in een parenclubwel rukkend terwijl een andere vrouw tussen de benen ligt v zijn partner.
Komt wel zeker voor genoeg x gezien in bijvoorbeeld azzurra dat 2 mannen met elkaar gingen en de vrouwen buiten in het zonnetje bleven zittenwant heb nog nooit 2 kerels elkaar zien afzuigen in een parenclub
Toch eens gaan kijken dan kan cor zijn eigen uitleven genoeg bi mannen daarIk heb nog nooit v Azzurra gehoord.
Toch eens gaan kijken dan kan cor zijn eigen uitleven genoeg bi mannen daar