Eerste trio mmv, mvm of vvm of parenclub

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ilegaalvent

Newbie
2
06/10/23
2
Hallo mensen

Ik zou graag mijn eerste trio ervaring achter de rug hebben.. maar liefst met een koppel. Misschien zot maar je weet nooit, moest er iemand zijn die mij zou kunnen doorverwijzen ofzo. Hoor ik het graag.

Anderzijds zou ik ook graag met een dame als koppel een parenclub ervaring hebben. Any ladies?
Iemand interesse?
Ik hou mijn inbox in de gaten. Merci

Ik ben 28, 1m83. Normaal gebouwd. Ik ben van het oosten
 
Wat voor trio wil je? MVM dus vrouwgericht of MMV bisexueel? Of VMV met alle aandacht van de vrouwen op jou? Of wil je dat de vrouwen ook met elkaar vrijen? Het is maar wat je wil. Je geeft zelf aan dat je iets het liefste wil, dus ga op zoek op internet. Alles is te vinden. Een site als SDC.com is misschien iets voor je. Daar zitten swingers op. Maar natuurlijk kun je ook op kinky, sexjobs, redlights en hier op het forum zoeken.

Ben je al eens in een parenclub geweest? Dat kan ook als single man. Een aanrader om eerst eens te gaan kijken, te ervaren hoe het er is, hoe het er aan toe gaat. Natuurlijk leuk om met een vrouw te gaan, maar je kan er in de club misschien ook iemand tegenkomen.

Hoe dan ook: zorg dat je je wensen / verlangens bevredigd krijg, twijfel niet maar ga er voor!
 
Hallo mensen

Ik zou graag mijn eerste trio ervaring achter de rug hebben.. maar liefst met een koppel. Misschien zot maar je weet nooit, moest er iemand zijn die mij zou kunnen doorverwijzen ofzo. Hoor ik het graag.

Anderzijds zou ik ook graag met een dame als koppel een parenclub ervaring hebben. Any ladies?
Iemand interesse?
Ik hou mijn inbox in de gaten. Merci

Ik ben 28, 1m83. Normaal gebouwd. Ik ben van het oosten
Van het oosten?
 
Hallo dames, zou er hier ook 2 oudere dames die een leuke spontane man van begin 60 een waanzinnige trio kunnen laten beleven. Ik kan zelf niet ontvangen maar na een chat via Skype kunnen we eerst met elkaar kennis maken. Regio Noord-Brabant of regio Rotterdam.
Ik ben 165 van Indische afkomst en van goed niveau ook erg gesteld op hygiëne. Laat eens wat horen! Groetjes Jimmy
 
Hallo mensen

Ik zou graag mijn eerste trio ervaring achter de rug hebben.. maar liefst met een koppel. Misschien zot maar je weet nooit, moest er iemand zijn die mij zou kunnen doorverwijzen ofzo. Hoor ik het graag.

Anderzijds zou ik ook graag met een dame als koppel een parenclub ervaring hebben. Any ladies?
Iemand interesse?
Ik hou mijn inbox in de gaten. Merci

Ik ben 28, 1m83. Normaal gebouwd. Ik ben van het oosten
ik zou eens op www.chatgirl.nl gaan kijken. ff door de fake heen kijken, en niet gelijk met de woorden beginnen van heej neuken. dan geef ik je daar een goede kans van slagen. ik heb nu 3 vaste stellen en alle 3 daar vandaan.
je kan mij daar vinden bij de profielen als: leukegeilebiman,
 
ik zou eens op www.chatgirl.nl gaan kijken. ff door de fake heen kijken, en niet gelijk met de woorden beginnen van heej neuken. dan geef ik je daar een goede kans van slagen. ik heb nu 3 vaste stellen en alle 3 daar vandaan.
je kan mij daar vinden bij de profielen als: leukegeilebiman,
Bedankt voor de tip!
Thxs maar ik heb liever 2 vrouwen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan