Party’s in Climax

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik me niet vergis, is juist de dame met de (vele) tattoo's en dreadlock's Sonja World, heb haar al eens eerder op een feestje mee mogen maken een aantal jaar geleden in de Paradise / Den Haag. Kan 't ook mis hebben uiteraard.
Jij hebt het bij het rechte eind schat!!xxxxxme and the dreads is Sonja World, onkruid vergaat nooit!!haha.. kus
 
Ik was maandag 30 mei op feestje in Climax, nadat ik eerst bij E. was binnen geweest, keuzestress 😂 (half uurtje maar bij E., want te weinig vrouwen vond ik daar toen rond 14u30). Ik zag er een hoop mannen rondjes lopen in de vertrekken van E, ik kon er niets vinden op dat moment, slechte mood van mezelf, al had ik gehoopt er wat bekende tegen te komen, maar was niet zo.
Dan dus naar Climax en daar ook inkom betaald. Super hartelijk ontvangen door de zwarte krullebol met gulle lach en fijne dynamiek.
Heb als single man genoten van het feestje op en rond de dansvloer, thanks DJ. 🔥
In de vertrekken was niet veel te beleven toen. Ben geen haantje dat zich opdringt, maar staande langs de dansvloer kwamen de vijf topwijven regelmatig even langs om mij te checken. Telkens kort, natte kus, snoepjes uitwisselen, ff voelen aan het klokkenspel, ff door de knieën en eens proeven, wat schuren en lachen. Zo geraakte ik heerlijk in stemming op het bedje in de hoek samen met een hete Braziliaanse dametje die me goed aanvoelde en oraal staande liet spuiten over haar snoetje en borsten.
De jonge blonde kwam er op de laatste moment nog bij en gaf aan dat ze mij straks ook wou helpen. Dan schouwspel aan de danspaal waar twee dames met een dildo aan het scharen waren. Heerlijk hoe ze ruimte kregen en 'zich waren aan het geven'. Voor mij was het ff bekomen, helaas had ik iets te laat door dat de thaise masseuse, die op het matrasje naast de bar haar werk deed, vrij was. Ondertussen werd een andere dame langs voor en achter gepakt op een bankje, duurde erg lang, was mooi om zien en ze had het graag. Toen ik er wat dichterbij ging kijken strekte ze haar arm om mij af te trekken. De blonde jonge vrouw had het gezien en kwam achter mij staan, trok mijn hoofd naar haar toe en begon met een dikke natte tong mij te zoenen. Ze nam het over en ging door de knieën, zonder ook maar 1 woord met haar te hebben gewisseld heeft ze mij perfect opgegeild en tot een tweede hoogtepunt gebracht. Ondertussen kwam ook een derde jonge vrouw met een mooie bikini body wat helpen.
Ik vond het top, dankjewel.
 
Hallo,
Ja, ik heb ook al zoiets gelijkaardig gezien en/of meegemaakt, men probeert om daar echt iets moois van te maken, zodat de meeste bezoekers tevreden naar huis gaan. Soms wel wat rustiger en niet zo druk maar dat is zo in de gangbangwereld.
Denk dat de eigenaars de juiste visie hebben, ook doordat zij oa. open staan voor suggesties van (ervaren) clubbezoekers die het vak kennen.
 
Het was gezellig druk afgelopen donderdag. 100% tevreden. 5 a 6 dames aanwezig, allen aantrekkelijk. Vooral italian Eva en de lieve Braziliaanse v wie me de naam ontschoten is. Heel veel actie, waar voor je geld ( deze keer 130)
 
Er stond gisteren een flink evenement in de boeken en ik ben er met eenn kortingskaartje van het ijsberenforum heengetogen. Er was een verkeersregelaar aan het werk en dat beloofde veel drukte. En dat was het ook, wat mij betreft te. Normaal gesproken is er actie in het hele pand. Zowel in het discogedeelte als boven in de diverse ruimtes. En ik had, gezien het lekkere weer, wat buitenactie verwacht. Helaas niets van de alles: alles speelde zich af in de bar met veel stampij en lawaai en soms wat geduw en getrek. Het was allemaal wel erg geil om te zien en om mee te maken. Het leken wel romeinse orgietoestanden, maar ik geef eerlijk gezegd toch meer de voorkeur met hoe het 'normaal' is, met iets meer rust en afwisseling in de diverse ruimtes. Op een gegeven moment zaten bijna alle dames op de bar en gingen in de weer met bananen, flugels en prosecco en da's niet echt mijn ding. Wat wel erg leuk was om mee te maken was daarna een soort 'blow-job-kring': mannen in een kring en een 6 of 7 tal dames op hun knietjes die bij iedere bel een plaatsje/paal opschoven, zeer amusant en lekker.

Conclusie van mijn (korte) bezoek: ik ben zoals vanouds sexueel prima aan mijn trekken gekomen. De dames als vanouds gewillig en de meeste geweldig mooi om te zien. Door de grote toeloop was de discoruimte te klein en dat zouden ze dus anders moeten doen.

Ik kom zeker terug en zal dan naar een minder massale middag komen.
 
Na het lezen van deze positieve reacties wil ik de Climax binnenkort als single man ook graag gaan bezoeken. Heb eigenlijk maar 1 vraag. Zit er nog verschil tussen de maandagen en donderdagen (qua opzet) ?
 
Laatst bewerkt:
Na het lezen van deze positieve reacties wil ik de Climax binnenkort als single man ook graag gaan bezoeken. Heb eigenlijk maar 1 vraag. Zit er nog verschil tussen de maandagen en donderdagen (qua opzet) ?
In opzet niet maar geen maandag of donderdag feestje is hetzelfde.
Is maar goed ook,dat houd het wel spannend!
😎
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan