Pas op voor Poesje zoekt zaad!! Op Seksjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Misterniceguy

Newbie
12
05/03/22
10
Medeleden,

Pas op voor de gratis contact advertentie van

Poesje zoekt zaad!!


Ene Jasmijn 29 uit Delft.

Ga er niet mee in gesprek is een faker die jouw gegevens probeert te achterhalen en dan dreigt deze openbaar te maken.

Scheelt dat ikzelf in een open relatie zit en geen privé gegevens deel... dus ik nergens bang voor hoef te zijn maar wellicht dat mede leden hier daar geen zin in hebben.

Heb een print screen van het Whatsapp berichtje toegevoegd.

Dus mede leden opgelet.
 

Bijlagen

  • 20220306_221015.jpg
    20220306_221015.jpg
    171 KB · Weergaven: 270
Gebruik jij serieus je enige privé nummer voor dit soort zaken??

Ik heb wel degelijk een aparte telefoon voor dit soort zaken staat ook nergens dat dit op mijn privé nummer is?? En voorkomt problemen van binnenkomende berichten als een van de kinderen een spelletje speelt op je telefoon......

Daarnaast gebruik ik zelf andere gegevens (naam, woonplaats ect) dus zulke types kunnen en hebben niks wat mij als persoon kan linken. En daarnaast heb ik het geluk dat ik een super vrouw heb en zie ik geen probleem scheelt als je een open relatie heb, dus hoef me nergens voor te schamen of verantwoorden, kunnen er hier hartelijk om lachen dit soort figuren.... Anders zou ik parenclubs ook moeten vermijden??
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan