Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik vind, Vina, instituut Rene, zo raar overkomen. Op de een of andere manier oogt dat een beetje vreemd. Ik bedoel natuurlijk de naam Instituut Rene, achter de naam van de prostituee.Dus... (voorlopig) staat Vina afgetekend aan de leiding!
Ja dat zou ik ook denken, heb op iemand anders gestemd, je vindt de recensies vanzelf via mijn naam aan te klikken, have funJe bent erg goed in aandacht zoeken en jezelf helemaal de hemel in prijzen...
Kun je die keuze niet zelf maken?
Maar ALS 100 mensen "anders" stemmen en daar eensgezind een naam bij noemen, dan ga je daar heen?Bij de rubriek "anders" staan nu idd 14 stemmen!
Maar... slechts enkelen werden ook (bij naam) genoemd... en haalden elk slechts 1 stem!
Dus... (voorlopig) staat Vina afgetekend aan de leiding!
Uiteraard! Maar dan vermoed ik dus wel degelijk 'stemmenafspraak'!Maar ALS 100 mensen "anders" stemmen en daar eensgezind een naam bij noemen, dan ga je daar heen?
Geïnspireerd door een ander topic ga ik misschien wel een lobby starten om jou ter ere van haar jubileum naar Hot Marijke te sturen!Uiteraard! Maar dan vermoed ik dus wel degelijk 'stemmenafspraak'!
Let wel: er zijn intussen nog slechts 31 stemmen beschikbaar... van de vereiste 100!
Leuk! Maar... je mag natuurlijk maar één stem uitbrengen per persoon!Jiulia Verversrui 13 Antwerpen
Stella Geleenstraat 23k7 Den Haag
Cindy Privehuis La Cloche Utrecht
Rianne Privehuis La Cloche Utrecht
Elisabeth Geleenstraat 84 Den Haag
Ruru Geleenstraat 86k1 Den Haag
Chantal Privehuis La Cloche Utrecht
Allen hebben recensies online
Enjoy![]()
Die opmerking schiet het doel van dit topic een beetje voorbijKies jij er maar 1
Dan kies ik uit het rijtje van Johnny Walk voor Marco:Leuk! Maar... je mag natuurlijk maar één stem uitbrengen per persoon!
Ik open zo wel een poll voor hem.Weet iemand nog een zuur en chagrijnig wijf voor Johnny zelf?![]()