Passionele geile sex met... Wie zal m'n volgende 'stoeipoes' zijn? Jullie stemmen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wie wordt mijn volgende sexdate?

• Akemi, Etterbeek

Stemmen: 6 5,6%
  • Jessica, Emanuella's Angels, Temse

Stemmen: 4 3,7%
  • Holly UK, Leuven

Stemmen: 25 23,4%
  • Nora, Private Dreamgirls, Hasselt

Stemmen: 6 5,6%
  • Silvia, Leuven

Stemmen: 4 3,7%
  • Yumi Moon, Instituut Réné, Eke

Stemmen: 18 16,8%
  • Vina, Instituut Réné, Eke

Stemmen: 26 24,3%
  • Andere (verklaar je nader in de tekst)

Stemmen: 18 16,8%

• Totaal aantal stemmers
    107
  • Opiniepeiling gesloten .
Een bescheiden volger die onder meer dankzij jouw recensie een date met Vina gepland heeft en nu haar reacties hier wel kon smaken.
Welkom hier dan!
En... leuk te horen dat je een goede tijd had met Vina!
Ik kan wel zeggen dat ik deze man nog nooit heb ontmoet... Hij probeerde mij eens te boeken dit lukte niet, dan zag hij dat ik bij IR was dan stuurde hij me zeer onbeleefde mail en dan berichten. Heb er gewoon niet op gereageerd! Precies of ik zal het me eens aantrekken. To busy for that shit.
Maar wou hwt hier toch eens even vermelden 😘
Dan heb ik nog iemand gehad dat naar mijn bureau heeft gebeld dat me wou laten ontslagen bij het bureau omdat ik nu ook ontvangde.
Is natuurlijk niet gelukt!
Maar dit gaat allemaal toch wat ver vinden jullie niet.
Gortig gewoon!
Wist natuurlijk al wel dat hier behoorlijk wat 'kaf tussen het koren' zit... maar dit gaat toch écht wel te ver!

Gewoon hier in Nederland kreeg ik bij mijn laatste bezoekje de champagne van de dame aangeboden. Van Marco begrijp ik dat hij die in België altijd zelf mee moet nemen. Dus zo slecht is het aanbod hier niet.
Breng die champagne wel zelf mee... maar dat is dan wél met 'voorbedachte rade' Haha!

Heb trouwens al een keertje een fles champagne gekregen van een dame... omdat ze er zoveel gekregen had!

Dit topic blijft, maar, leveren.

Sinds de afgelopen 24 uur heb we nu iemand die hier komt om de dame te haten, we hebben de dame zelf, en 1 nieuwkomer die hier komt om de dame te bewonderen.

En dit is nog maar dame 1 van de lijst!
Wel... bewijst alvast m'n excellente keuze wat betreft betaaldates!
En... Hopelijk leveren Yummi Moon en Molly dan wat minder controverse op!

Terug
Bovenaan Onderaan