Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit soort teksten is nou ook weer niet nodig.Ik zal het op zijn grafzerk laten zetten:
"Hier rust Marco, het meest gewaardeerde lid van Girlsreview. Hij liet het leven na een bezoek bij een cokehoer in een zijsteegje van het schipperskwartier. Een bezoekje gestemd door 20 medeforumleden"
En garde!Dit soort teksten is nou ook weer niet nodig.
Voor zover nodig: mijn bericht was absoluut geen aanval op @Marco . Als dat zo over is gekomen, dan is dat niet mijn bedoeling geweest. In het algemeen kan ik zijn bijdragen absoluut waarderen en ik neem ook geen aanstoot aan zijn bericht gericht aan mij.
Het was eerder bedoeld om de grappigheid van de gebeurtenissen hier weer en te geven en voor iedereen om na te denken voordat je een recensie (of uberhaupt iets) schrijft waarmee je een dame kunt raken.
Wat mij betreft sluiten we deze discussie, zijn we even goede vrienden en gaan we weer verder met ervoor zorgen dat Marco op de 100 recensies komt!
![]()
Of het is 1 van de dames die onderin de poll is geëindigd!Zie je dan niet? Dat is er vast weer zo eentje die al een forumban had... en het toch niet laten kan...
En... nu maar hopen natuurlijk... dat die 74 andere Zoro's hier ook niet allemaal hun zegje komen doen!Dit soort teksten is nou ook weer niet nodig.
Voor zover nodig: mijn bericht was absoluut geen aanval op @Marco . Als dat zo over is gekomen, dan is dat niet mijn bedoeling geweest. In het algemeen kan ik zijn bijdragen absoluut waarderen en ik neem ook geen aanstoot aan zijn bericht gericht aan mij.
Het was eerder bedoeld om de grappigheid van de gebeurtenissen hier weer en te geven en voor iedereen om na te denken voordat je een recensie (of uberhaupt iets) schrijft waarmee je een dame kunt raken.
Wat mij betreft sluiten we deze discussie, zijn we even goede vrienden en gaan we weer verder met ervoor zorgen dat Marco op de 100 recensies komt!
![]()