Passionele geile sex met... Wie zal m'n volgende 'stoeipoes' zijn? Jullie stemmen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wie wordt mijn volgende sexdate?

• Akemi, Etterbeek

Stemmen: 6 5,6%
  • Jessica, Emanuella's Angels, Temse

Stemmen: 4 3,7%
  • Holly UK, Leuven

Stemmen: 25 23,4%
  • Nora, Private Dreamgirls, Hasselt

Stemmen: 6 5,6%
  • Silvia, Leuven

Stemmen: 4 3,7%
  • Yumi Moon, Instituut Réné, Eke

Stemmen: 18 16,8%
  • Vina, Instituut Réné, Eke

Stemmen: 26 24,3%
  • Andere (verklaar je nader in de tekst)

Stemmen: 18 16,8%

• Totaal aantal stemmers
    107
  • Opiniepeiling gesloten .
Eigenlijk is door het maken van dit topic, jouw betaaldate niet eens representatief.

Groot topic met veel kijk op en dame die weet dat ze bezocht gaat worden? Gratis Tier 1 reclame want ze weet dat een (uitgebreide) recensie komt waar enkelen (velen?) op wachtten.

Toen de koning langskwam in mijn kleuterklasje, gedraagden de grootste etters zich ineens.

Eigenlijk is door het maken van dit topic, jouw betaaldate niet eens representatief.

Groot topic met veel kijk op en dame die weet dat ze bezocht gaat worden? Gratis Tier 1 reclame want ze weet dat een (uitgebreide) recensie komt waar enkelen (velen?) op wachtten.

Toen de koning langskwam in mijn kleuterklasje, gedraagden de grootste etters zich ineens.
-gedroegen-

En... waar beschuldig je Vina nu precies van?

Maar... dan ga je toch niet (meteen) beweren dat die lunch / dinner beleving 'niet meer reprecentatief' is?
als het restaurant weet dat die gast daar zit namens de Michelingids, dan kan het absoluut zijn dat hij een andere behandeling krijgt dan de andere klanten

Daarom ben ik ook benieuwd of de dames van dit topic weten wie ze voor zich hebben. Dat bedoel ik niet negatief hoor, maar het is voor die dame natuurlijk ook uniek om eerst door zo'n poll heen te gaan en dan in een date terecht gekomen waarvan het hele forum de aanloop heeft gezien.

Nu... tijdens de 'poll' -het stem gedeelte dus- heeft alvast géén enkele van de dames ook maar één keer iets van zich laten horen. Lazen enkele mee? Ik weet het niet. Is ook niet echt belangrijk.

Dan, na de uitslag... heb ik dus daadwerkelijk de daad bij het woord gevoegd (een zeldzaamheid hier) en meteen een afspraak geboekt met Vina. Bij IR gaat dit dus via het huis... maar door toeval had ik daar dus wél Vina aan de lijn! En zij heeft alvast op geen enkele manier iets laten blijken over zowel 'Marco' als deze 'poll'.

Ook tijdens onze -erg geslaagde- betaaldate kwam de poll niet ter sprake! Ik heb wel betere dingen te doen in aanwezigheid van een mooie sexy vrouw!

Dus...

Het is maar een vraagje hoor. Dat heeft toch niets te maken met uit mijn nek kletsen. 🤷
Nu... dat het voor sommigen inderdaad wat teveel werd... staat ook duidelijk vermeld in m'n recensies (als je al de moeite genomen hebt om die te lezen).
Logisch ook... dat niet elke DVP daarop zit te wachten. En... dat kan je natuurlijk enkel ondervinden bij een daadwerkelijke ontmoeting. Wie niet waagt...

Daar tegenover staat ook dat ik met velen al meerdere keren een erg lekkere leuke tijd beleefd heb... soms zelfs een 10-tal keren! Die zullen mij intussen dus echt wel kennen!

Marco laat je niet gek maken , ik leesden het als een grape wat deckx zij . Wij zijn blij met jou en ik lees al je belevingen vindt het allemaal leuk . Maar er zijn er bij die zijn jaloers wat jij mee maakt . Reageer niet op alles ze proberen je op de kast te jagen . Advies van ollander vriend

Nu... dat het voor sommigen inderdaad wat teveel werd... staat ook duidelijk vermeld in m'n recensies (als je al de moeite genomen hebt om die te lezen).
De meeste recensies heb ik inderdaad niet gelezen. Dit is niets persoonlijks, maar omdat ik voornamelijk recensies lees die geplaatst worden over dames in mijn stad/regio. Om uiteenlopende redenen ben ik ook wel geweigerd na initiële goede dates. Vandaar, mijn opmerking kwam uit simpele nieuwsgierigheid.

Terug
Bovenaan Onderaan