Passionele geile sex met... Wie zal m'n volgende 'stoeipoes' zijn? Jullie stemmen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wie wordt mijn volgende sexdate?

• Akemi, Etterbeek

Stemmen: 6 5,6%
  • Jessica, Emanuella's Angels, Temse

Stemmen: 4 3,7%
  • Holly UK, Leuven

Stemmen: 25 23,4%
  • Nora, Private Dreamgirls, Hasselt

Stemmen: 6 5,6%
  • Silvia, Leuven

Stemmen: 4 3,7%
  • Yumi Moon, Instituut Réné, Eke

Stemmen: 18 16,8%
  • Vina, Instituut Réné, Eke

Stemmen: 26 24,3%
  • Andere (verklaar je nader in de tekst)

Stemmen: 18 16,8%

• Totaal aantal stemmers
    107
  • Opiniepeiling gesloten .
Klopt! Niet mijn type. Ik ben geen allesneuker.
Dat zou nog al druk zijn .
Gelukkig zijn wij er om je een handje te helpen.
Een dame zonder recensies dat is een gok. Duw er dan ook niet gelijk 400€ in .
Maar bij dames met rijen recensies vergaat me ook mijn zin/ goesting. Ook al zijn ze goed.
Maar de nieuwsgierigheid verdwijnt, ik heb alles over zo'n dame dan al gelezen.
Daarom probeer ik maar met zelf adverteren dames te vinden en er zitten toch vaak juweeltjes bij.
Waar blijven ze die kerels toch vandaan halen?
Ja en niet eens een Nederlander dit keer.
Kalmte zal ons redden @Marco

@Marco maak het eens wat spannender en interessanter, wanneer ga je eens een dame zonder recensie bezoeken? Dan kan je echt eens iets bijdragen aan GR.

Van je 93 recensies is er geen enkele waarvan je de eerste was. (Nu gaat het grootste deel van je recensies toch meestal over jezelf maar dat is weer wat anders)

Maak een poll van dames zonder recensie.

Tsja... het probleem is dus dat die meeste 'dames zonder recensie'... advertenties in bijv. Redlights... ook dames zijn die dan weer zo weg zijn!

Dus... tegen de tijd dat iedereen die poll gestemd heeft... zijn we zo 5-6 weken verder. En zijn (de meeste van die) dames alweer verdwenen! Schiet ook niet op natuurlijk...

Tsja... het probleem is dus dat die meeste 'dames zonder recensie'... advertenties in bijv. Redlights... ook dames zijn die dan weer zo weg zijn!

Dus... tegen de tijd dat iedereen die poll gestemd heeft... zijn we zo 5-6 weken verder. En zijn (de meeste van die) dames alweer verdwenen! Schiet ook niet op natuurlijk...

Dat is een loos argument, sluit de poll dan af na een week of een paar dagen. Gaat sowieso meer/sneller op gestemd worden.

En... bijkomend probleem. Een aantal van die (betere) DVP's zonder recensies... is nét omdat die dames géén recensies willen! Toch niet op dit forum!

Zulke DVP's heb ik natuurlijk al bezocht! Geweldige tijd mee beleefd. Maar... dat gaan jullie hier dus niet weten! Bij deze...

En... bijkomend probleem. Een aantal van die (betere) DVP's zonder recensies... is nét omdat die dames géén recensies willen! Toch niet op dit forum!

Zulke DVP's heb ik natuurlijk al bezocht! Geweldige tijd mee beleefd. Maar... dat gaan jullie hier dus niet weten! Bij deze...

Het gaat over dames die je nog niet bezocht.
Je post zelf geregeld een WHEM dus zo moeilijk kan het niet zijn.

Heb je toch niet goed gevolgd... want na 'enkele dagen' krijg je dus verspreid een erg klein aantal stemmen + ook nog ex-aequo's. Schiet ook niet op!

Omdat het dames waren waar al lang meer dan genoeg over geweten is.

Een poll met onbeschreven/onbekende dames is veel interessanter om op te stemmen, daar heeft de stemmer ook wat aan. Het moeten er geen zeven zijn hoor, drie is ook al goed en laat de optie 'andere' ook maar weg.

Ja! Die optie 'anderen'... daar kwam alvast weinig nuttigs uit!
En... dat je je stem nog kon veranderen... was ook niet echt bevorderlijk!

Maar... drie 'WHEM's... één week stemmen... Ja! Dat lijkt me nog wel wat!

Gewoon old school geen poll. Je kiest er 1 uit en je boekt.

Terug
Bovenaan Onderaan