Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zou nog al druk zijn .Klopt! Niet mijn type. Ik ben geen allesneuker.
Ja en niet eens een Nederlander dit keer.Waar blijven ze die kerels toch vandaan halen?
Precies!Ja en niet eens een Nederlander dit keer.
Kalmte zal ons redden @Marco
Tsja... het probleem is dus dat die meeste 'dames zonder recensie'... advertenties in bijv. Redlights... ook dames zijn die dan weer zo weg zijn!
Dus... tegen de tijd dat iedereen die poll gestemd heeft... zijn we zo 5-6 weken verder. En zijn (de meeste van die) dames alweer verdwenen! Schiet ook niet op natuurlijk...
En... bijkomend probleem. Een aantal van die (betere) DVP's zonder recensies... is nét omdat die dames géén recensies willen! Toch niet op dit forum!
Zulke DVP's heb ik natuurlijk al bezocht! Geweldige tijd mee beleefd. Maar... dat gaan jullie hier dus niet weten! Bij deze...
Heb je toch niet goed gevolgd... want na 'enkele dagen' krijg je dus verspreid een erg klein aantal stemmen + ook nog ex-aequo's. Schiet ook niet op!Dat is een loos argument, sluit de poll dan af na een week of een paar dagen. Gaat sowieso meer/sneller op gestemd worden.
Heb je toch niet goed gevolgd... want na 'enkele dagen' krijg je dus verspreid een erg klein aantal stemmen + ook nog ex-aequo's. Schiet ook niet op!
Gewoon old school geen poll. Je kiest er 1 uit en je boekt.Tsja... het probleem is dus dat die meeste 'dames zonder recensie'... advertenties in bijv. Redlights... ook dames zijn die dan weer zo weg zijn!
Dus... tegen de tijd dat iedereen die poll gestemd heeft... zijn we zo 5-6 weken verder. En zijn (de meeste van die) dames alweer verdwenen! Schiet ook niet op natuurlijk...