Recensie Passionella, Herenthout 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjoert

Wandelaar
73
09/03/23
75
7
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
Passionele.be
Totale kosten (in euro)
200
Van middag een helle leuke en passivolle vrouw ontmoet 🥰maar vooral een geil ding (in de goede zin dus bedoel ik 🤗) na wat over en weer geapp , zijn we tot een hele leuke date gekomen, ze was mijn eerste dvp uit België, en wat een leuke en sexy taaltje is dat toch ! Ze heet me uitgenodigd op een heel mooi plekje van alle gemakken voorzien, het is een heel leuk en klein Belgisch vrouwtje met twee heerlijke borsten (tieten) , na wat ge praat te hebben, kon het aftasten beginnen 🥳 eerst maar eens de hakjes aan doen vond ik ik ben namelijk 190 en 155 geloof ik. Eerst lekker tongzoenen blijft heerlijk , daarna de kleren uit en haar plus punten beminnen , daarna nam zij het heft in handen , God wat kan die vrouw mijn gevoelige plekjes meteen vinden heerlijk, ik wilde haar ook wel proeven en ze smaakt heerlijk en ook flink nat , toen maar het cd er om en klom ze boven op pff wat is ze strak zeg 🥰. Heb haar eerst maar even laten wennen aan mijn …. Is best groot zeg ik zelf 😇 even doorzetten meid en ja hoor haar eerste orgasme jeetje, even rustig aan gedaan met haar toen een versnelling hoger dan maar , niet veel later kwam ze weer lekker joh , zo nog 30 minuten door gegaan maar ik wilde het spel naar een climax brengen voor ons dus lekker gas er op 🤪heb ze niet meer geteld denk dat ze wel 5 of 6 keer gekomen is , ik was bijna het noorden kwijt en spoot met veel kracht wel 5 stralen in het rubbertje 🤩🥳🤪🥰 toen nog even kroelen en kussen, en alle vlekken opkuisen 🤗daarna was het helaas weer voorbij 😢 maar voldaan weer terug naar de NL 🤗 zeker voor herhaling vatbaar! Alleen een beetje ver weg voor mij, en ik zal op jouw kenteken letten haha kusjes van W 😘😘😘

Terug
Bovenaan Onderaan