WHEM Patricia, Alblasserdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goede morgen..op de foto kan je al beetje zien..best mooi koppie..lang haar donker blond..grote borsten..mmm😋 rond de 180cm mis nog iets langer..gewoon een leuk wijfie..niet moeilijk doe leuk mee..×××
 
Jazeker een date met deze dame gehad. Wat een heerlijke grote tieten en een zeer lange grote vrouw. Ze kwam op bezoek maar er viel mij bij binnenkomst gelijk het een ander op. Ja heerlijke grote volle en zachte tieten, gevoelig mooie tepels en ze werd er erg geil van toen ik haar tieten streelde en op haar tepels zoog dat was het positieve eh oh ja ze pijpte mij zonder condoom en dat doet ze alleen als je pik schoon is. Ja dan het jammere toen ze haar gympen uitdeed kwam er een sterke geur vanaf en mijn vloerkleed rook de volgende dag er nog naar. De tweede afknapper was toen ik haar ging neuken oh my god er kwam een nare geur uit haar kut en ondanks dat ik erg hard was tijdens het voorspel werd hij gelijk slap en duurde het erg lang voordat ik weer hard werd en ondanks dat het tongen erg geil was rook ik de tandplak in haar mond. Nee daarna geen date meer gehad. Ja ze is een hele lieve vrouw en mooi mens en ze stuurde mij ook nog een naakt foto en dat was fijn en lief maar ga niet meer afspreken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan