Recensie Patricia, Café Le Coin, Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Simon84

Newbie
7
09/04/23
2
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50+25
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Uit nieuwschierigheid al mijn moed bij elkaar geraapt en café le coin binnen gestapt.

Er zaten zeker een 10-tal dames van allerlei origine.

Koffietje besteld en mij aan de toog gepositioneerd. Na de dames even te bekijken, oogcontact gemaakt met Patricia (een Venozelaanse furie).
Haar tot bij mij geroepen, een prijs afgesproken en we vertrokken achter de deur.
Kamer afgerekend en naar boven.

We hebben ons beiden verfrist en dan een heerlijke neukpartij gehad.

Mij zien ze zeker terug! En de keuze is zeer leuk!
 
Ik dacht dat ik ooit wel eens verslagje had gemaakt van mijn bezoekje aan deze Patricia, maar ik vind er niets van terug. Misschien was het op de vorige website.
Je vertelt dat ze 'slank' is, maar echt slank vond ik haar niet toen ik met haar kamerde. Ik verkies iets slanker. Nu zij blijkbaar weer aanwezig is zal ik nog even binnenspringen. Misschien heeft zij ondertussen enkele kilootjes afgeschud ... :p
 
Koffietje besteld en mij aan de toog gepositioneerd. Na de dames even te bekijken, oogcontact gemaakt met Patricia (een Venozelaanse furie).
Haar tot bij mij geroepen, een prijs afgesproken en we vertrokken achter de deur.
Kamer afgerekend en naar boven.
Ik was vorige week in Le Coin. Geen Patricia aanwezig, en men vertelde mij dat zij ook niet met een klant naar boven was. Men wist mij te vertellen dat Patricia nog steeds niet haar activiteiten heeft hervat, mogelijk pas binnen een dikke week of twee. Als dit correct is, dan heb jij mogelijk niet Patricia ontmoet, maar iemand anders? Ben je zeker dat het Patricia was?
 
Ik was vorige week in Le Coin. Geen Patricia aanwezig, en men vertelde mij dat zij ook niet met een klant naar boven was. Men wist mij te vertellen dat Patricia nog steeds niet haar activiteiten heeft hervat, mogelijk pas binnen een dikke week of twee. Als dit correct is, dan heb jij mogelijk niet Patricia ontmoet, maar iemand anders? Ben je zeker dat het Patricia was?
Ik vermoed dat we dan beide over 2 verschillende Patricia's spreken.
De mijne was slank met een latina ass en ze noemde haar Patricia en ze was Venozelaanse. Voor het overige heb ik niet zo veel gebabbeld, daar mijn tong met andere zaken bezig was.

Maar deze Patricia is zeker ook een aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan