Recensie Patricia, Casa Cherda, Den Haag 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HRE

Newbie
Forumpionier
13
01/07/21
22
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.casacherda.nl/Patricia/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Casa Cherda is niet nieuw voor me. Ik wissel het af: soms in de gezellige woonkamer, soms bel ik vooraf voor een afspraak met een specifieke dame. Deze keer koos ik voor dat laatste. Vooraf gebeld hoe laat ik langs wilde komen, en wie er dan beschikbaar was. Zodoende belandde ik met de mooie Patricia op de kamer. Prachtige vormen met een lief gezichtje. Een kontje om echt van te genieten. Wat een uitzicht als we in doggy bezig zijn! Zeker met de grote spiegel voor me, waardoor ik haar ook in deze positie aan kan kijken. Het geile koppie dat ze daarbij trekt maakt het onmogelijk om het lang vol te houden met deze dame.

Maar ik loop op de zaken vooruit. Voorafgaand aan de doggy eerst lekker liggen knuffelen en een lekkere pijpbeurt meegemaakt. Lekker, maar eerlijk is eerlijk, niet de meest bijzondere. Misschien was de klik er niet, misschien was Patricia moe na een lange dag, maar het ging allemaal een beetje plichtmatig. Ook het vooraf besproken tongzoenen bleef bij een puntje contact helaas. Maargoed, that ass…dat maakte een boel goed en maakte bovenal dat ik niet onverrichter zake de kamer verliet :cool: Nee, niet anaal (ook niet gevraagd), het uitzicht was voldoende om het rubber in het poesje vol te schieten.

Het is denk ik maar net wat je zoekt. Iemand die gewoon even lekker stevig wil aanpakken zit hier prima. De meer vanilla persoon zal niet echt een gfe ervaren. Tenzij de klik er dan wel is. Of als je niet aan het eind van de dag komt. Of…vul maar in. Mijn conclusie: een lekkere neukbeurt, maar een beetje afgevlakt. Voldoende, maar herhaling? Denk het helaas niet voor mij…
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.casacherda.nl/Patricia/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag ook weer een keer bij casa cherda geweest dit keer gekozen voor patricia en gelukkig herkende ze me nog van de vorige date dik 1,5 jaar geleden
nadat ik ze had gevraagd om naast me te komen te zitten en wat een genot om met haar weer te knuffelen jammer genoeg kwam op de bank beneden al snel klaar toen ze me beneden streelde, maar gelukkig snel naar boven om daar verder te gaan en wat kan ze lekker pijpen en toen werdt het tijd om haar effe lekker te beffen ze heeft een lekker kutje
en daarna kwam lekker bovenop me zitten en wat een genot om haar te zien rijden op me. en als toetje heb ik nog een heerlijk massage van haar gehad
schat tot de volgende keer
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan