Recensie Patty Chok Dee Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je moet ook bedenken: die ladyboy wordt wsch. bijna elk bezoek in haar kont genomen. Dat geldt niet voor de gemiddelde bezoeker. Gaat die LB dan helemaal op je los, dan wordt je daar niet vrolijk van.
 
Je moet ook bedenken: die ladyboy wordt wsch. bijna elk bezoek in haar kont genomen. Dat geldt niet voor de gemiddelde bezoeker. Gaat die LB dan helemaal op je los, dan wordt je daar niet vrolijk van.
Hoi Pippi Langkous, het gaat daar primair om relaxen en ontspannen door thaise massage, dus dan kan de ladyboy toch ook goed selecteren met wie ze wat nog meer doet? Ze heeft toch geen verplichting verder? En wat heb je zelf een mooie rode Pippi Langkous vlechten, maar zouden die niet iets meer zowel links als rechts in een 'erectiestand' dienen te staan? Ik weet nog van de carnaval dat de Pippi Langkous meiden dat deden met ijzerdraad binnen hun vlechten, dat was toen het Pippi Langkous geheim en zo hielden ze hun vlechten stevig omhoog.
 
Kennen jullie Chok Dee op de benthuizerstraat te Rotterdam. Aan de buitenkant ziet het er armoedig uit…ook bij binnenkomst stel het niet veel voor. Er werken 2 dames en 1 ladyboy Patty…en om de ladyboy gaat het. Ga regelmatig bij haar langs. Ze begint altijd met een heerlijke massage…hoofd,rug,onderrug en daarna je billen.. Ze masseert je billen heerlijk en steekt stiekem steeds haar vinger in je gaatje. Daarna glijd zij heerlijk body to body over je rug waarbij haar heerlijke pik steeds tussen je billen glijd. Na deze geile massage pijp ik haar altijd…ze heeft een heerlijke Thaise lul..niet te klein en ook niet te groot. Daarna ga ik op z'n hondjes v haar zitten…likt ze me als ik het vraag en neukt me daarna. Voor mij echt een toppertje…en zeker de moeite waard.
Hoi 6702 (mooie pincode), Als je op je knieën voor haar gaat zitten, knijp je dan ook altijd eerst even met je kontje, zodat ze goed bij je kan binnenkomen, nadat ze eerst zo lekker over je billen heeft gegleden? En je kunt natuurlijk lekker blijven knijpen met je gaatje van binnen de hele tijd dat je daar lekker wordt geneukt. Hoe lang duurt het bij jou om helemaal wijd open te gaan?
 
Kennen jullie Chok Dee op de benthuizerstraat te Rotterdam. Aan de buitenkant ziet het er armoedig uit…ook bij binnenkomst stel het niet veel voor. Er werken 2 dames en 1 ladyboy Patty…en om de ladyboy gaat het. Ga regelmatig bij haar langs. Ze begint altijd met een heerlijke massage…hoofd,rug,onderrug en daarna je billen.. Ze masseert je billen heerlijk en steekt stiekem steeds haar vinger in je gaatje. Daarna glijd zij heerlijk body to body over je rug waarbij haar heerlijke pik steeds tussen je billen glijd. Na deze geile massage pijp ik haar altijd…ze heeft een heerlijke Thaise lul..niet te klein en ook niet te groot. Daarna ga ik op z'n hondjes v haar zitten…likt ze me als ik het vraag en neukt me daarna. Voor mij echt een toppertje…en zeker de moeite waard.
Kennen jullie Chok Dee op de benthuizerstraat te Rotterdam. Aan de buitenkant ziet het er armoedig uit…ook bij binnenkomst stel het niet veel voor. Er werken 2 dames en 1 ladyboy Patty…en om de ladyboy gaat het. Ga regelmatig bij haar langs. Ze begint altijd met een heerlijke massage…hoofd,rug,onderrug en daarna je billen.. Ze masseert je billen heerlijk en steekt stiekem steeds haar vinger in je gaatje. Daarna glijd zij heerlijk body to body over je rug waarbij haar heerlijke pik steeds tussen je billen glijd. Na deze geile massage pijp ik haar altijd…ze heeft een heerlijke Thaise lul..niet te klein en ook niet te groot. Daarna ga ik op z'n hondjes v haar zitten…likt ze me als ik het vraag en neukt me daarna. Voor mij echt een toppertje…en zeker de moeite waard.
Hoi 6702 (mooie pincode), Als je op je knieën voor haar gaat zitten, knijp je dan ook altijd even met je kontje, zodat de ladyboy goed bij je binnen kan komen, nadat ze eerst zo heerlijk tussen je billen heeft gegleden toen je nog op je buik lag? En je kunt natuurlijk heerlijk blijven knijpen, de hele tijd dat je lekker van achteren wordt geneukt. Ga jij overigens snel open beneden? Maar eerst een heerlijke ontspannende massage is natuurlijk altijd de beste manier om open te gaan. Zelf ga ik altijd eerst kijken in welke salon het mij echt goed lukt om te ontspannen. Hangt helemaal af van de sfeer daar. Groetjes, Koos Quark.
 
vorige week na telefonisch onverstaanbaar contact te hebben gehad de stoute schoenen aan en naar rotterdam , aldaar aangekomen bij een zeer armoedig pand deed patty open meteen naar de kamer ik kreeg een a 4 tje met prijzen 85 euro was de prijs voor een massage van een uur na betaald te hebben wachten op patty die moest eerst het geld weg rengen en douchen eenmaal terug van dat moest ik op m,n buik gaan liggen en werd rijkelijk onder de olie gespoten patyy ging beginnen aan de massage nou een prof is het niet maar goed na een tijdje werdt er vriendelijk gevraagd om nog 60 euro voor het zg happy end patty schoof haar staaf zonder condoom er van achteren in en kwam 2 x klaar . dus mijn bezoek aan chok dee was geheel buiten verwachting goed patty is vreselijk aardig wel mannelijk qua uiterlijk het pand nou ja sloop rijp de prijs 145 totaal dat ben je overal kwijt dus niet zeuren daarover ooit zal ik er nog wel eens terug gaan denk ik .
 
vorige week na telefonisch onverstaanbaar contact te hebben gehad de stoute schoenen aan en naar rotterdam , aldaar aangekomen bij een zeer armoedig pand deed patty open meteen naar de kamer ik kreeg een a 4 tje met prijzen 85 euro was de prijs voor een massage van een uur na betaald te hebben wachten op patty die moest eerst het geld weg rengen en douchen eenmaal terug van dat moest ik op m,n buik gaan liggen en werd rijkelijk onder de olie gespoten patyy ging beginnen aan de massage nou een prof is het niet maar goed na een tijdje werdt er vriendelijk gevraagd om nog 60 euro voor het zg happy end patty schoof haar staaf zonder condoom er van achteren in en kwam 2 x klaar . dus mijn bezoek aan chok dee was geheel buiten verwachting goed patty is vreselijk aardig wel mannelijk qua uiterlijk het pand nou ja sloop rijp de prijs 145 totaal dat ben je overal kwijt dus niet zeuren daarover ooit zal ik er nog wel eens terug gaan denk ik .
Maar vind je het niet ontzettend link om je zo bare te laten nemen door een shemale en haar je ook twee keer zo te laten volspuiten?
 
ik heb maar weer eens de stoute schoenen aan getrokken en naar patty gereden bij chok dee in de benthuizerstraat . 150 euro betaald voor een massage plus hoogtepunt nar rijkelijk in de olie te zijn gezet begon patty mij te masseren waarbij ze mijn gaatje niet vergat eerst een vinger al vlug werden dat er twee haar jongeheer stond weer zo hard als beton en ja hoor daar verdween hij in m,n gaatje voorzichtig schoof ze op en neer , waarna ze kreunend klaar kwam dat was kort maar krachtig ze liet haar pik er in zitten en zachtjes begon ze opnieuw dit maal duurde het iets langer al zoenend kwam ze weer kreunend klaar na nog even lekker na genoten te hebben zijn we gaan douchen ik heb me aangekleed en weer richting huis gegaan . patty is de moeite waard zeker weten !!! geen spijt ga zeker terug naar haar ze is lekker .
 
Maar of je nu wel of niet compleet in je jongenskutje geneukt wilt worden door Ladyboy Patty bij Chok Dee, ze kan ook haar ladyboy-toy heerlijk over je heen laten glijden, en ook nog eens alvast een spannend filmpje laten zien op haar iPhone tijdens de opwarmmassage met haar stevige handjes, als je daar om vraagt, heb ik gisteravond nog eens kunnen beleven. 🌥️
 
Maar of je nu wel of niet compleet in je jongenskutje geneukt wilt worden door Ladyboy Patty bij Chok Dee, ze kan ook haar ladyboy-toy heerlijk over je heen laten glijden, en ook nog eens alvast een spannend filmpje laten zien op haar iPhone tijdens de opwarmmassage met haar stevige handjes, als je daar om vraagt, heb ik gisteravond nog eens kunnen beleven. 🌥️
Dit lijkt me wel iets. Wat is de prijs voor een uur massage met haar gereedschap over je heen?
 
Ik ben ooit eens naar Chok Dee getogen omdat ik mij door een ladyboy wilde laten masseren. Daar ben ik nou eenmaal een groot liefhebber van.

De persoon die open deed zag er echter heel mannelijk uit en was ook niet goed verzorgd, geen make-up etc. Ik heb daarom rechtsomkeer gemaakt.

Volgens mij was het Patty die opendeed. Of vergis ik mij? En zo ja, had Patty welli echt een slechte dag en ziet zij er doorgaans een stuk vrouwelijker en verzorgder uit?
 
Maar of je nu wel of niet compleet in je jongenskutje geneukt wilt worden door Ladyboy Patty bij Chok Dee, ze kan ook haar ladyboy-toy heerlijk over je heen laten glijden, en ook nog eens alvast een spannend filmpje laten zien op haar iPhone tijdens de opwarmmassage met haar stevige handjes, als je daar om vraagt, heb ik gisteravond nog eens kunnen beleven. 🌥️
Nou ik ben inmiddels twee keer bij haar geweest. Denk binnenkort weer. Ik vind het elke keer toch weer spannend. Zoals eerder vermeld is zijn niet een prof masseur, maar je wordt wel lekker opgegeild door haar pik terwijl je op je buik ligt. Eerste keer mocht ik haar pijpen en ging ze langzaam bij me binnen. Ze heeft echt een dik apparaat, althans voor mij dan. Tweede keer ging ze mij langer doorstoten. Het wordt elke keer beter😳😋
 
Nou ik ben inmiddels twee keer bij haar geweest. Denk binnenkort weer. Ik vind het elke keer toch weer spannend. Zoals eerder vermeld is zijn niet een prof masseur, maar je wordt wel lekker opgegeild door haar pik terwijl je op je buik ligt. Eerste keer mocht ik haar pijpen en ging ze langzaam bij me binnen. Ze heeft echt een dik apparaat, althans voor mij dan. Tweede keer ging ze mij langer doorstoten. Het wordt elke keer beter😳😋
Maar hoe ziet Patty eruit? Zoals ik gisteren in mijn post aangaf, heb ik een aantal jaren geleden Chok Dee bezocht, maar heb toen rechtsomkeer gemaakt omdat de ladyboy die opendeed er mannelijk en ook nog eens onverzorgd (amper of geen make-up) eruit zag.

Ik val op ladyboys maar ze moeten er wel vrouwelijk en goed verzorgd eruit zien ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan