Recensie Paula, Casa Brugge/L'Amazonia, Loppem 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pleaserlovertje

Wandelaar
45
21/03/22
26
13
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
45 minuten
Super goede ervaring, ze is echt knap en voor zover het kon probeerde ze wel wat te communiceren in gebrekkig Engels.

Eerst wat (tong)kussen en strelen, ze heeft echt mooie borsten. Ben nog altijd aan het twijfelen of ze nu echt waren of niet, zeker goed gelukt als fake.

Ze vroeg of we 69 wouden beginnen, tuurlijk zei ik ja. Waarbij ze heerlijk pijpte en ze genoot van gebeft te worden.
Daarna ging ze on top, waarbij ze toch weer een goed gevoel gaf en genoot.
Afgewerkt met een goeie body massage

Super goede ervaring, ze is echt knap en voor zover het kon probeerde ze wel wat te communiceren in gebrekkig Engels.

Eerst wat (tong)kussen en strelen, ze heeft echt mooie borsten. Ben nog altijd aan het twijfelen of ze nu echt waren of niet, zeker goed gelukt als fake.

Ze vroeg of we 69 wouden beginnen, tuurlijk zei ik ja. Waarbij ze heerlijk pijpte en ze genoot van gebeft te worden.
Daarna ging ze on top, waarbij ze toch weer een goed gevoel gaf en genoot.
Afgewerkt met een goeie body massage
Het zijn fake borsten.
Ik vond het goed zonder meer. Blijkbaar voorlaatste dag.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Ik heb me ook eens gewaagd aan Paula.

Een jonge Spaanse meid. De vermelde leeftijd van 27 zal wel kloppen.

Het is inderdaad een schoonheid. Prachtig figuur met een hele mooie siliconen b of c cupje en hier en daar een kleine tattoo.

Ze spreekt weinig tot geen Engels, enkel Spaans. Communicatie verliep wat moeilijk.

Ze is begonnen met me wat op te geilen door wat te dansen en te schuren tegen mij. Overgegaan tot wat knuffelen, haar kleren uitdoen en kussen. Tongzoenen was met het puntje van de tong, dus niet voluit.

Daarna is ze begonnen in 69. Zalig! Ballen werden zeker niet vergeten. Wel heel veel in de weer met de keukenrol tijdens het pijpen...

Maar het beste bij deze jongedame is toch wel de seks. Daar lijkt ze enorm van mee te genieten en hierbij gaf ze zich 100%. Alle posities passeerden de revue. Heel moeilijk om het lang vol te houden.

Uiteindelijk zalig klaargekomen. Om de tijd te volmaken nog 5 min. Gemasseerd geweest, maar dit stelde niet zoveel voor.

Conclusie: hele mooie jonge meid, waarschijnlijk nog niet zo lang in het vak. Voorspel wat stroef, maar intiem van een hoog niveau!

Terug
Bovenaan Onderaan