Recensie Paula, Koekelberg 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rodenbach

Wandelaar
Forumpionier
57
10/07/21
34
3
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Plassex
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/paula-koekelberg-2.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
In mijn eeuwige zoektocht naar dames met een weelderig behaarde poes om uitgebreid te likken ben ik uitgekomen bij deze Italiaanse. Haar foto's tonen duidelijk waarom ik mij aangetrokken voelde tot haar. Op de Franstalige Belgische zustersite heeft ze gemengde commentaren, dus was ik zelf op het ergste voorbereid.
De communicatie over wensen en concrete afspraak zelf gebeurde in het Frans. Eens ter plaatse vond ik haar naam niet op één van de deurbellen. Nadat ik haar had opgebeld om te melden dat ik er was, ging op de eerste verdieping een raam open en werd een sleutel naar beneden gegooid. Dan zelf de deur geopend en naar boven. Eens binnen in haar appartement en alvorens het financiële deel af te handelen toch eerst even gevraagd of ik mocht controleren of ze wel degelijk zo ongeschoren was als op de foto's te zien was. Spontaan ging haar slipje uit en zag ik een ongelofelijk behaarde poes die mij direct een knoert van een erectie gaf.
Pluspuntjes: ondanks Brussel centrum (Koekelberg en niet Vilvoorde) toch gemakkelijk een parkeerplaats gevonden; een ongelofelijk behaarde poes; ondanks de felle haarbos toch hygiënisch; redelijk goedkoop zonder te moeten bijbetalen voor extra's; recente foto's.
Minpuntjes: communicatie in het Frans is zeer basic; afgesproken handelingen worden alle gedaan maar wel volgens haar eigen "invulling" (plassex niet in mijn mond tijdens 69 maar wel onhandig in bad waarbij alles naast ipv in mijn mond terecht kwam; bij likken van haar behaarde poes mocht de tong enkel in haar vagina en niet aan haar clit want bij likken van haar clit klapte ze opzettelijk en heel hard haar benen dicht zodat mijn hoofd geklemd zat en zelfs pijn deed; klaarkomen op ipv in haar mond);.......
Herhalingsgevaar: NEEN
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan