Recensie Paula, Leuven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kieken

Wandelaar
29
10/05/23
13
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/super-blowjob-kisses-good-sex.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had haar in het verleden al eens bezocht, en dat was een positieve ervaring. Ik was daarom blij toen ik zag dat ze opnieuw in Leuven was. Snel een afspraak gemaakt.
Ze was niet meer zo slank als ik me herinner, maar ze heeft nog steeds een lekker lichaam.
Ze neemt duidelijk initiatief. Ze laat je op de rand van het bed zitten en komt dan met haar lekkere kont voor je dansen. Ze glijdt daarbij haar kont letterlijk over je speelgoed. Probeer zo maar eens je cool te waren :)
Daarna op bed, en begint ze met veel overgave te pijpen, zonder condoom. Ze weet van geen ophouden, heel lekker.
Nu wou ik haar echt wel neuken. Ik heb haar zalig doggy genomen.
Conclusie: ze doet alles met veel overgave, ze heeft een lekker lijf, kan zalig pijpen.
Negatieve puntjes: moeilijke communicatie en het tongzoenen was zeer beperkt en zeer oppervlakkig.
Toch was het een zeer aangenaam halfuurtje!
 
Ik heb haar vaak bezocht toen ze nog in Heist-op-den-berg zat, voordat ze naar Schilde (denk ik?) vertrok.
Toen was het een enorm knappe vrouw, maar over de looks op dit moment kan ik me niet uitspreken natuurlijk.
Ik zag wel dat ze nog steeds dezelfde foto's gebruikt, wat niet 100% eerlijk is als ze wat zwaarder is intussen.

Maar als de "dienstverlening" nog steeds hetzelfde is dan klopt de review hierboven helemaal alleszins.

Addendum: Nu ze in Leuven zit moest ik er nog eens langs gaan (de enige reden dat ik gestopt ben indertijd was haar verhuis naar Schilde).
Ze is inderdaad wat zwaarder geworden in de buurt van de derrière maar ik vind het nog steeds een verdomd knappe vrouw.

Ze herkende me direct en wist zelfs nog wat ik leuk vond, wat me eigenlijk wel heel erg plezier deed.
Heb me een uurtje super goed geamuseerd.

Ze gaat wel terug naar Schilde einde deze week (denk vrijdag) want ze zit alleen in Leuven omdat haar normaal adres daar even niet beschikbaar is.
Dus voor de liefhebbers: Snel wezen.
 
paula
in schilde , ging vroeger als cindy door het leven ( heeft ooit gewerkt bij emmanuelle angels in de blok op linkeroever )
ontvangt nu prive in schilde , nog steeds een mooie colombiaanse met echte foto s op de site
rustig gelegen wat ook + punt is
geeft je een goed voorspel
kan goed pijpen
en werkt je intiem zeer goed af , de gene die ze nog kennen , zal er wel een lichtje gaan branden
 
Laatst bewerkt:
100 voor 30 min
150 voor uur
een nijpertje is het
ze heeft een lekker proper poesje dat ik uitgebreid gebefd heb
zalig op die haar lipjes zuigen waar ze ook van genoot
t is een lolitatje
 
beste
ik weet echt ni hoe dat moet
kan ik toch moeilijk aan iemand anders vragen he
dank je wel voor je begrip
Je had het ook zelf kunnen opzoeken
 
Terug
Bovenaan Onderaan