Recensie Paula, Nevele 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PardonMySins

Stamgast
Forumpionier
425
09/07/21
271
30
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/paula-1512/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enige tijd geleden bij deze dame geweest.
Is 100% zoals de RL adv foto's, ontving me in gelijkaardige mooie lingerie.
't Is een echte pro en voor mij te kil & wat te afgewerkt. Ontdeed zich onmiddellijk van de lingerie vooraleer ik mijn schoenen nog maar uit had. Tongzoenen was wel best oké, beffen werd wel geapprecieerd maar niet tot point-of-no-return, pmc tamelijk lang en goed maar wel beperkt tot echt alleen pijpen, geen andere orale verwennerij erbij.
Neuken in een paar standjes okaysch maar niet meer dan dat. Achteraf wat smalltalk wat het oppervlakkige nog meer duidelijker maakte, klantenbinding lijkt haar onbekend.
 
Ook langs geweest voor een uurtje. Wou haar toch eens bezoeken.
Ze is wel sympathiek als je haar wat los krijgt. Maar ik zou er toch niet bijgaan voor een uur zoals ik gedaan heb.
Mooi vrouw en foto's kloppen ook.
Maar na 1 keer klaarkomen was het ook klaar. Niks van interactie om nog een ronde door te gaan. al was daar wel nog tijd genoeg voor. Enkel wat liggen praten. maar daar kom je natuurlijk niet voor. Denk niet dat ik nog eens zou gaan.
 
Ook langs geweest voor een uurtje. Wou haar toch eens bezoeken.
Ze is wel sympathiek als je haar wat los krijgt. Maar ik zou er toch niet bijgaan voor een uur zoals ik gedaan heb.
Mooi vrouw en foto's kloppen ook.
Maar na 1 keer klaarkomen was het ook klaar. Niks van interactie om nog een ronde door te gaan. al was daar wel nog tijd genoeg voor. Enkel wat liggen praten. maar daar kom je natuurlijk niet voor. Denk niet dat ik nog eens zou gaan.
Bedankt voor de informatie. Stond ook op mijn Todo, maar als al drie reviewers zeggen dat ze niet veel interactie geeft, ga ik het zo laten.
 
Dame zakt af en toe eens af naar Nevele en ontvangt daar op een mooi appartement, meestal zijn daar nog wel één of meerdere andere dames actief, maar daarvan geen last ondervonden.
Inderdaad wel wat kil en weinig interactief maar wél een heel knappe dame als je van rank en slank houdt, veel knapper dan op de foto's vond ik :)
Tongzoenen ook OK !
 
Tijdje geleden tozn ze nog in Nevele ontving bij gegaan, kil kan ik bevestigen maar wel altijd waar voor je geld, voor mij de knapste DVP die ik ooit heb mogen nemen. Als ze terugkomt bezoek ik ze zeker weer. Een jaar of 4 5 geleden deed haar vriendin Anna ook ontvangst en was een Poolse mooie. Niet normaal die 2 dames heel mooi maar soms wat terughoudender.
😁
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan