Recensie Paula, Scherpenheuvel/ Diest 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AvgBanana

Wandelaar
63
28/09/21
50
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/party-for-hours-with-cock-strap-on-for-you.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze keer op bedevaart geweest en een engeltje gevonden.
Ontvangt in een huisje op een hoofdstraat in Scherpenheuvel.
Kwam binnen en lag er een oudere Aziatische dame in de sofa met een dekentje naar tv te kijken (huisbaas?).
Ze ontving me in de gevraagde outfit en we gingen naar boven. Ze komen n wat basis Engels.
Ik was al gedoucht, maar heb niet meteen een douche gezien boven, misschien was dit beneden voor het geval.
Even netjes financieel afgehandeld en dan kom de fun beginnen.
Ze gaf een lekkere striptease en hitste me verder op met kussen rond de mond, nek en lichaam. We hebben niet gekust, maar heb het niet meteen gemist. Spijtig genoeg had ze nog de littekens op haar borsten.
Heb haar lekker een paar keer oraal mogen verwennen voor we verschillende standjes uitprobeerden. Ze genoot er echt van.
Ze heeft me een degelijke massage gegeven en dan heeft ze haar best gedaan om me nog een tweede keer te laten komen.

Herhalingsgevaar: yes. Ze doet zeker haar best om je op je gemak te voelen en doet actief mee.
 
Deze keer op bedevaart geweest en een engeltje gevonden.
Ontvangt in een huisje op een hoofdstraat in Scherpenheuvel.
Kwam binnen en lag er een oudere Aziatische dame in de sofa met een dekentje naar tv te kijken (huisbaas?).
Ze ontving me in de gevraagde outfit en we gingen naar boven. Ze komen n wat basis Engels.
Ik was al gedoucht, maar heb niet meteen een douche gezien boven, misschien was dit beneden voor het geval.
Even netjes financieel afgehandeld en dan kom de fun beginnen.
Ze gaf een lekkere striptease en hitste me verder op met kussen rond de mond, nek en lichaam. We hebben niet gekust, maar heb het niet meteen gemist. Spijtig genoeg had ze nog de littekens op haar borsten.
Heb haar lekker een paar keer oraal mogen verwennen voor we verschillende standjes uitprobeerden. Ze genoot er echt van.
Ze heeft me een degelijke massage gegeven en dan heeft ze haar best gedaan om me nog een tweede keer te laten komen.

Herhalingsgevaar: yes. Ze doet zeker haar best om je op je gemak te voelen en doet actief mee.
60 minuten 200 euro ? Zat er PZC in ? Ik vind dit eerlijk gezegd heeeeeel erg duur. Mooie meid is ze wel.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij binnenkomst met glimlach ontvangen. Haar Engels was minder goed dan mijn middelmatig Spaans.
Ze pijpt lekker maar met condoom. Miste toch wat passie. massage was best ok. Twee keer mijn ding kunnen doen maar een tweede keer zit er toch niet in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan