Recensie Mel, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nitrous70

Wandelaar
54
19/05/23
31
11
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-movie-actress.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zo juist bij deze dame geweest, ze adverteerd nu al een tijdje maar nooit een review er over gezien dus dus bij deze mijn ervaring.

Afspraak maken ging zeer vlot via what's app,
Kreeg dw prijzen door, gekozen voor 15min/50€ aangezien het de eerste keer was.

Bij aankomst deed te damen van de fotos open dus het is 100% zij, het ontvangst was zeer hartelijk ze spreekt zeer goed engels en laat u op het gemak doen, had nooit het gevoel dat ze me snel buiten wilde werken, ook na de sex heb ik mij rustig kunnen omkleden en een praatje kunnen maken,

Ze adverteerd dat ze pzc doet en dat ze tongzoent, ze neemde er meteen een condoom bij dus pzc zat er niet in blijkbaar? Maar op dat moment hoefde heymt eigenlijk niet voor mij, tongzoenen heb ik ook niet geprobeert al hoewel ze een aantrekelijke dame is vond ik de lipstift en makeup er wat te veel aan voor mij, ieder zijn ding uitenraard!
Ze heeft wel een fantastische kont, borsten zijn zeer duidelijk fake en er waren ook wat zichtbare littekens,
De sex zelf was goed de bj mc ook maar toen we naar doggy overgingen kwam er een zeer onaangename geur naar boven, Ik weet niet of het de glijmiddel was of zei maar het was zo onaangenaam dat ik efkes moeite had om klaar te komen.

Dus om het afteronden

+ dame van de fotos
+ toch wel een lekkere lichaam en kont
+zeer vriendelijk en makkelijk mee te praten
+geen klokkenkijker

-de makeup
-was zeeeeer warm in de kamer
-onaangename geur

Ze blijft hier nog 6 maanden maar voor mij was 1 keer genoeg.
 
Zo juist bij deze dame geweest, ze adverteerd nu al een tijdje maar nooit een review er over gezien dus dus bij deze mijn ervaring.

Afspraak maken ging zeer vlot via what's app,
Kreeg dw prijzen door, gekozen voor 15min/50€ aangezien het de eerste keer was.

Bij aankomst deed te damen van de fotos open dus het is 100% zij, het ontvangst was zeer hartelijk ze spreekt zeer goed engels en laat u op het gemak doen, had nooit het gevoel dat ze me snel buiten wilde werken, ook na de sex heb ik mij rustig kunnen omkleden en een praatje kunnen maken,

Ze adverteerd dat ze pzc doet en dat ze tongzoent, ze neemde er meteen een condoom bij dus pzc zat er niet in blijkbaar? Maar op dat moment hoefde heymt eigenlijk niet voor mij, tongzoenen heb ik ook niet geprobeert al hoewel ze een aantrekelijke dame is vond ik de lipstift en makeup er wat te veel aan voor mij, ieder zijn ding uitenraard!
Ze heeft wel een fantastische kont, borsten zijn zeer duidelijk fake en er waren ook wat zichtbare littekens,
De sex zelf was goed de bj mc ook maar toen we naar doggy overgingen kwam er een zeer onaangename geur naar boven, Ik weet niet of het de glijmiddel was of zei maar het was zo onaangenaam dat ik efkes moeite had om klaar te komen.

Dus om het afteronden

+ dame van de fotos
+ toch wel een lekkere lichaam en kont
+zeer vriendelijk en makkelijk mee te praten
+geen klokkenkijker

-de makeup
-was zeeeeer warm in de kamer
-onaangename geur

Ze blijft hier nog 6 maanden maar voor mij was 1 keer genoeg.
Deze dame begrijpt amper Engels en spreekt de taal nog minder
 
Ben jij er dan geweest? maak je dan ook een recensie, want nu tegenstrijdigheden.
#1 ze spreekt zeer goed engels
#2 Deze dame begrijpt amper Engels en spreekt de taal nog minder
Ben er geweest, maar was echt ondermaats

Spreekt en begrijpt amper Engels

Pijpen stelt niets voor

Borsten zijn gewoon verminkt

Gezicht staat vol uitslag

Is trouwens 22 en geen 25+
 
Deze dame begrijpt amper Engels en spreekt de taal nog
Met mij sprak ze goed engels niet perfect natuurlijk maar goed genoeg om een gesprek te houden wat al veel meer is dan de meeste dames
Ben er geweest, maar was echt ondermaats

Spreekt en begrijpt amper Engels

Pijpen stelt niets voor

Borsten zijn gewoon verminkt

Gezicht staat vol uitslag

Is trouwens 22 en geen 25+
Van daar de makeup waarschijnlijk 🤔, zoals ik ook zei hebben de borsten flink wat littekens, heb haar gevraagd hoe oud ze was (doe ik altijd) en ze zei 26 dus ja
 
Heb haar bezocht. Zeer vriendelijke dame, mooi lichaam en de borsten konden idd beter. Ze sprak voldoende Engels, droeg het pakje dat ik vroeg, en pijpt naar mijn mening wel goed. Neuken is iets raars... ze houdt haar hand tegen haar poes en ik geraakte niet ver. Ook met een vinger er in liep ik ergens vast... Ze is Braziliaanse dus op een gegeven moment dacht ik.... ja, dat ja, het zal toch geen waar zijn... Ze is correct, geeft een massage als je ernom vraagt, maar de kamer en trap om naar binnen te gaan voelen een beetje vuil aan. De reuk van haar x kon ook beter, ik denk dat het bij een keer blijft. Maar zoals gezegd, ze doet wel haar best, kust vol met lippen, is vriendelijk en vertelt alleen wat terug als je wat vraagt. Geen tijdrekker, je krijgt waar je voor gaat. 7,5/10, een 8 wanneer haar x fris ruikt en hopelijk was het toch een vrouw... Ze is Mannequin in Brazilië zegt ze, maar haar gezicht is idd mooi van ver, maar van dichtbij zie je dat er wat scheelt, zelfs door de makup heen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan