Recensie Paula, Zolder 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Carlos

Newbie
Forumpionier
19
07/07/21
16
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latina-sensual.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Woensdag weer een date gehad met Paula. Ze ontving me met een grote glimlach in sexy lingerie met stay-ups en high heels. Samen naar boven. Na het afrekenen kreeg ik een drankje aangeboden. Dan een snelle wasbeurt (ik had thuis al een douche genomen) en begonnen aan een uurtje heerlijke sex.
Eerst mekaar wat teasen, met volle tongzoenen, en genieten van haar grote borsten die ze graag inzet in de strijd. Dan een geile pijpbeurt met veel variatie : langzaam, snel, diep of alleen de eikel. Paula is duidelijk een expert en vergeet ook de balletjes niet. Zalig gewoon! Korte 69 en haar dan op haar rug gelegd om haar mooie poesje uitgebreid te beffen waar ze zichtbaar van genoot. Tijd voor wat anders dan. Condoom aangedaan en begonnen met een cowgirl. Eerst langzaam en dan schakelt ze een versnelling hoger en rijdt als een wilde furie met een vurige blik in haar ogen die me supergeil maakt. Gewisseld naar missio en uiteindelijk klaargekomen in doggy met zicht op haar lekkere kont.
Even een adempauze en wat drinken. Vervolgens een massage waarna ze me met wat plagerijen en strelingen weer op sterkte brengt en opnieuw begint te pijpen tot ik een tweede keer klaarkom in haar mondje.
Weer een snelle wasbeurt en met een supervoldaan gevoel terug naar huis.
Ik denk dat ik vandaag of morgen nog eens een afspraakje met haar ga plannen ;-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor de service die ze geeft is het inderdaad een heel schappelijke prijs. Ik spreek wel wat Spaans, dus hebben we in het Spaans gesproken. Haar Engels is eerder beperkt, maar ze heeft ook een vertaalprogramma op haar smartphone om te communiceren en dat lukt heel goed heeft ze me verteld.
De taal van de liefde spreekt ze wel heel goed ;-)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latina-sensual.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het lezen van de bovenstaande recensie gisteren ook een afspraak gemaakt met deze latina en ik heb het me niet beklaagd.
Paula heeft een sexdrive die ik in mijn wandelcarrière nog niet dikwijls heb meegemaakt. Ze pijpt superlekker en laat je ook uitgebreid genieten van haar flinke borsten en haar mooi geschoren kutje. Een eerste keer begonnen met haar bovenop en dan gewisseld naar missio, condoom uitgedaan en klaargekomen op haar borsten. Na een goede massage, opnieuw een condoom aangedaan en in doggy begonnen, maar een 2de orgasme leek er niet in te zitten. Dat was echter buiten Paula gerekend. Ze deed het condoom uit en begon me opnieuw met overgave te pijpen tot ik mijn 2de lading in haar mondje deponeerde.
Ik ga haar zeker nog eens bezoeken. Op hetzelfde adres ontvangt blijkbaar nog een andere latina, Mia. Misschien haar eerst ook eens proberen. Of anders eens vragen of een trio mogelijk is;-)
 
Na het lezen van de bovenstaande recensie gisteren ook een afspraak gemaakt met deze latina en ik heb het me niet beklaagd.
Paula heeft een sexdrive die ik in mijn wandelcarrière nog niet dikwijls heb meegemaakt. Ze pijpt superlekker en laat je ook uitgebreid genieten van haar flinke borsten en haar mooi geschoren kutje. Een eerste keer begonnen met haar bovenop en dan gewisseld naar missio, condoom uitgedaan en klaargekomen op haar borsten. Na een goede massage, opnieuw een condoom aangedaan en in doggy begonnen, maar een 2de orgasme leek er niet in te zitten. Dat was echter buiten Paula gerekend. Ze deed het condoom uit en begon me opnieuw met overgave te pijpen tot ik mijn 2de lading in haar mondje deponeerde.
Ik ga haar zeker nog eens bezoeken. Op hetzelfde adres ontvangt blijkbaar nog een andere latina, Mia. Misschien haar eerst ook eens proberen. Of anders eens vragen of een trio mogelijk is;-)
Aan de achtergrond op sommige foto's te zien, denk ik dat deze op hetzelfde adres ontvangt.

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latina-sensual.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdagnamiddag nog eens een lekker uurtje beleefd met Paula. Ontvangst in sexy doorkijkkleedje waar haar borsten bijna uit sprongen. Naar boven, even opgefrist en behoorlijk opgegeild begonnen aan een 69 met veel variatie. Deze keer gebruikte Paula een vibrator tegen mijn balletjes terwijl ze me met volle overgave pijpte. Zo lekker dat ik veel te snel mijn eerste lading in haar mondje loste. Ze wachtte tot ik volledig uitgeschokt was om dan snel mijn zaad in het afvalbakje te spuwen en haar mond te spoelen. Doet ze altijd zegt ze, dus hygiënisch zit dat wel goed.
Daarna even terug op adem gekomen, een slokje gedronken en wat gebabbeld, gekust en gestreeld tot ik terug op sterkte was. Condoom aangedaan en weer in 3 posities geneukt. Ik vind het leuk om Paula in cowgirl te laten beginnen, met haar vurige, wilde blik op mij gericht en haar borsten in mijn handen. Daarna overgeschakeld naar doggy en in missio met geil zicht in de spiegel een tweede keer klaargekomen.
De tijd die nog over was volgemaakt met een deugddoende rugmassage en weer voldaan vertrokken. Topservice!
 
Ik heb geen sporen van een operatie opgemerkt. Ze zien er in ieder geval natuurlijk uit, niet zo van die ronde ballonnetjes die blijven recht staan. En vooral : ze voelen lekker aan ;-)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latina-sensual.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren een top avond gehad met haar. Ze houd wel van wat hardere sex.
Ze was goed moe en bezweet :)
Jammer dat ze 0,0 Engels verstaat. Dus communicatie is lastig. Sex maakte veel goed :p
Locatie zeer proper zoals eerder gemeld hier. Ga zeker weer terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latina-sensual.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige zondag weer een heerlijk uurtje beleefd met Paula.
Deze keer begonnen met een uitgebreide massage en daarna rustig de tijd genomen om mekaar oraal te verwennen. De pijpkunsten van Paula zijn super, maar ik wilde niet te snel klaarkomen. Dus een kleine pauze ingelast met tongzoenen en strelingen waar ik nog geiler van werd. Condoom aangedaan en lekker geneukt in 4 posities en uiteindelijk klaargekomen met een knalorgasme. Ik zag letterlijk sterretjes ;-)
Ze wist me te vertellen dat ze 20 december terug naar Spanje vertrekt om de kerstperiode daar door te brengen. Volgende week dus nog eens proberen langs te gaan...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latina-sensual.html
Totale kosten (in euro)
210 (3x70)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben in afwezigheid van hookers en voordat ik deze site ontdekte in totaal 3 keer bij Paula geweest voor een half uurtje elk.
Het waren elk 3 onvergetelijke momenten. Ze is wel al wat ouder (ook wat ouder dan ik) maar ziet er nog steeds goed uit, is een hete furie, zeer gewillig en geeft een absolute topservice. Haar Engels is niet denderend maar oh mijn god wat spreekt ze de taal van de liefde goed! Ik heb dit nog nooit meegemaakt, zelfs niet bij een gewoon vriendinnetje.
Zij is veruit mijn favoriete dvp, ik ben van plan haar nog vaak een bezoekje te brengen. See you soon! zeg ik altijd als ik haar vaarwel zeg en dat lachje van haar is zo geweldig!
Persoonlijk denk ik wel dat haar borsten fake zijn, maar dit merk je nauwelijks. Ze zijn prachtig gedaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latina-sensual.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren in de late namiddag een bezoekje gebracht aan Paula voor een lekker uurtje. Een beetje vermoeid door de werkdag, dus gevraagd om te beginnen met een massage. Dat doet ze met warme geurloze olie. Heerlijk ontspannend, tot Paula na een tijdje met haar borsten en poesje over mijn rug begon te schuren en mijn mannelijke krachten weer de kop op staken;-)
Me omgedraaid en mekaar in 69 uitgebreid oraal verwend. Paula geniet er echt van, dat merk je gewoon. Haar poesje werd lekker nat en met haar pijpkunsten (deepthroat inbegrepen) bracht ze me op volledige oorlogssterkte.
Condoom aangedaan en in 3 posities geneukt, afwisselend zacht en hard, altijd weer met passionele tongkussen, tot ik me niet meer kon houden en aangemoedigd door Paula het rubbertje volspoot.
Nog wat liggen nagenieten, een beetje gebabbeld, gekust en gestreeld tot de tijd erop zat. Colaatje leeggedronken en voldaan weer naar huis. Super!
 
Komen de foto"s van haar advertentie wat overeen, of zijn ze al wat gedateerd.
Ziet haar lichaam er nu ook nog zo uit.
Iemand nog recent geweest ?
De foto's met al haar tattoos zijn recenter dan die waar je maar 1 tattoo ziet. Zo ziet ze er nu in het echt ook uit. Vorige donderdag nog bij haar geweest. Was weer een lekkere, vurige date 😉
 
Haar kop is toch wel stukken minder dan op foto.
Geld ook voor vriendin Mia.
Altijd jammer geen echte recente foto's.
Misschien toch beter eerst goed lezen wat geschreven wordt, collega HoneyBear. De foto's met al haar tattoos zijn wel degelijk recent. Ik begrijp ook niet goed waar je "kop"-opmerking van komt, want op de foto's zie je haar gezicht niet of nauwelijks. Is overigens absoluut niks mis mee. In ieder geval haar sexdrive is super. Ik ken weinig dames die zich zo volledig geven...
 
Met haar sexdrive is niks mis. Heb ik ook niet gezegd toch 😉
En maar 1 foto wat recent is. Rest is allemaal oud. En ze heeft nu eenmaal gewoon geen mooi gezicht. Met de sex maakt ze dat weer 100% goed.
 
Ben er vandaag ook geweest. Sex is inderdaad goed, ze geeft haar wel volledig ja.
Alleen het tongzoenen vond ik toch iets minder.
Misschien dat ik nog wel eens terug ga, maar ben nog niet zeker.
 
Mijn god wat een tegenvaller als ze de deur opendoet. Afspraak gemaakt naar aanleiding van vele positieve recensies hier (?) en ik val op latina's die initiatief nemen. Punt 1 de foto's: erg lekker, fris, mooi bruin, strak en hot. Echter blijkt het een hondslelijke oude witte bomma te zijn. Ik overdrijf echt NIET. De foto's zijn niet van 5 of 10 jaren geleden; ik denk eerder uit jaren 90. Kont heel slap vol cullilitis (ah ja mevrouw is de 50 al gepasserd). Haar tanden zijn ook alles behalve netjes, gezicht is minder dan 4/10. Wat een misleidende positieve reacties hier? Nu ja als PAula jullie droomvrouw is no problem be my guest. Maar het zou mij geld bespaard hebben mocht iemand hier een correcte recensie geplaatst hebben. Voor éénieder die twijfelt om te gaan....don't go.
 
Geen zin om hier een welles-nietes spelletje te beginnen, maar als hier dingen geschreven worden die absoluut niet kloppen of overdreven zijn, wil ik toch even reageren. De foto's waar je alleen de tatoeage op haar buik ziet zijn niet recent, maar zeker niet van de jaren '90. De andere foto's zijn wél recent. (Vorige week nog daargeweest en zelf uitgebreid kunnen beoordelen). In de advertentie staat dat ze 39 is. Dan moet je ook geen jonge deerne van 25 verwachten...
Uit de reactie hierboven kan ik opmaken dat je niet van haar services gebruik gemaakt hebt. Dan moet je de recensies van iemand die dat wel gedaan heeft ook niet in twijfel trekken. Die service is super en ik ben blijkbaar niet de enige die dat vindt. Smaken verschillen, maar ik zie bij Paula vuur in haar ogen en datzelfde vuur krijg je ook in bed. Als je liever een poppemieke met een modellengezicht hebt, dat niet weet hoe ze een man moet verwennen, wens ik je veel geluk. Zo ben ik er al genoeg tegengekomen. Mij gaat het om de sex. En die is bij haar gegarandeerd goed. Iedere keer weer...
 
Het is zeker geen fotomodel. Maar zou dames ook sieren om recente foto's te plaatsten. En niet van 10jaar of ouder. Met sex is met beide niks mis mee. Over looks heeft iedereen een andere mening.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latina-sensual.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Paula woont in de buurt van Zolder. bij binnenkomst een niet al te knappe dame (smaken verschillen natuurlijk). ze spreekt gebrekkig Engels, tot bijna niets.
boven op de kamer hing een overdreven geur van geurstokjes die in je kleren kruipt. na betaling, geen wasje, haar kauwgom in de vuilbak, 'tongzoenen' leek op het herkauwen van God weet wat bij een muildier, even pijpte ze me. ik heb ze wel lekker en lang kunnen beffen, daarna cd errond en klaar. ze wou een massage geven met een geurflesje, dit weigerde ik. ze vroeg in gebaren taal 'gewone massage'? dit kwam neer op heel snelle vegen met 2 handen over mijn rug, daarna mijn borstkas, met daarbij veel storende giechelende geluiden. betaald voor 30min., na 20min alweer buiten. een van de slechtste ervaringen die ik had met DVP
 
Smaken verschillen, ervaringen blijkbaar ook. Bij Paula heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad. Tongzoenen niet gewoon met het puntje van de tong, maar passioneel (wist trouwens niet dat muildieren herkauwers zijn, maar goed, ieder zijn indeling van het dierenrijk 😉).
Massage doet ze met warme geurloze olie en is echt goed. Prima overgang naar een 2de ronde. Ik neem bij haar altijd een date van een uur om rustig op te bouwen naar een 2de orgasme. Denk niet dat dat tot de mogelijkheden behoort bij een afspraak van 30min, dus zal de massage aan het eind van de sessie waarschijnlijk minder erotisch zijn. In ieder geval, best even op voorhand vragen als dat de bedoeling is.
Na een korte pauze in mijn wandelactiviteiten had ik enkele andere dames op de radar staan, maar misschien dat ik eerst nog eens bij Paula langs ga om te zien of haar service nog is als vroeger ;-) Recensie volgt dan nog...
 
Kben daar vorige jaar 2 keer geweest, en 2 keer was het echt prima. Tongzoenen was ook niet 100% mijn smaak maar deed ze wel met overtuiging, sex was goed en telkens in haar mond gekomen door heerlijke pijpbeurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan