Recensie Paula, Zolder 4,45 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje geleden bij Paula geweest, tongzoenen was oke, maar tamelijk wild 😅. Sex opzich, niets op aan te merken, Paula is een ongelooflijk geile dame, ben zelden 2 maal zo hard klaargekomen !
 
Aangezien mijn vaste adresjes niet te bereiken zijn morgen maar eens naar Paula. Stond al langer op mijn verlanglijstje. Benieuwd of ze de sexdrive heeft zoals hier beschreven. Looks zijn voor mij dan bijzaak.

Ik zie anaal vingeren bij de opties. Weet iemand of dat bij haar is? Ik moet hier zelf niets van weten maar een likje en vingertje bij haar vind ik altijd wel een aangename afwisseling bij het beffen. Tips zijn welkom, en anders morgen maar zelf ervaren. Afspraak is gemaakt. Verslag volgt.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latina-sensual.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanochtend bij Paula geweest. Afspraak eenvoudig via WhatsApp. Prima locatie, parking voorzien.

Paula is inderdaad een stuk ouder dan de foto's op redlights. Maar je ziet wel duidelijk dat zij het is met de kanttekening dat het allemaal wat minder strak is. Borsten daarentegen nog top, die moeten nep zijn maar goed gedaan.

Bij aankomst schoenen uit, op kamer elkaar al tongend ontdekken. Bij Paula is het direct vol gas, geen rustige opbouw. Het tongen is nogal wild.

Na het opwarmen even naar de badkamer om op te frissen. Terug op de kamer wederom vol gas. Uiteindelijk in 69 beland, als liefhebber kan mij dit niet lang genoeg duren. In mondjevgekomen. Uiteindelijk nog een goede massage gehad.

Tevreden naar huis. Orale kwaliteiten zijn top. Paula zet zich vol in om je te pleasen. Voor mij uiteindelijk allemaal wat wild. Herhaling toch aanwezig.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latina-sensual.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond maar weer eens bij Paula geweest. Locatie is prima.
Parkeren kan achter in de tuin. Bij binnenkomst schoenen uit.
Daarna naar boven. Waarna ze je eerst lekker tongt. Daarna op badkamer doet ze je jongeheer wassen. Daarna haarzelf. Met hygiëne zit het wel goed bij haar. Lekker op bed verder tongen Daarna overgegaan naar 69.
Div standjes gedaan waarna ik heerlijk in haar mond kon klaarkomen. Ze zuigde nog effe door. Waarna ze kwakkie in emmer spuugde. Was nog tijd over. En kreeg massage wat ik altijd wel lekker vindt. 2d ronde zat er niet meer in.
Wel haar heerlijk kunnen tongen en vingeren. Ze gaat echt hele tijd vol gas. Jammer dat ze geen Engels kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan